#1
Coke is alleen leuk als je dronken bent, en zelfs dan blijft het een overgewaardeerd goedje. In mijn wilde studentenjaren had ik ook dit probleem. Als ik eenmaal het eerste nakkie erin had zitten ging ik door totdat het op was. Dit resulteerde regelmatig in een afterparty tot ver op de volgende dag. Waardeloos, je frituurt je brein ermee en het is ook nog eens peperduur spul. Tegenwoordig gebruik ik geen coke meer.
