#1
Ik moet zeggen bij mij moest dat zakje ook altijd op hoor.
Ik moet zeggen bij mij moest dat zakje ook altijd op hoor.
Die combinatie heb ik jarenlang elk weekend gebruikt. 😑Ik herken dat gelukkig niet van vroeger. Moest wel even alert zijn dat ik niet te veel bier erbij ging drinken. Want dan werd ik misselijk van dronkenschap en coke haalde je daar weer uit. Maar zonder dat kon ik het makkelijk maanden laten liggen tot een volgende feest
Die combinatie heb ik jarenlang elk weekend gebruikt. 😑
standaard bier zuipen plus snuiven. Maar nu ik niet meer drink heb ik 0 cravings in cocaine. Heb het middel ook nooit nuchter gebruikt.
Jezus dat tikt wel aan.€1200,- per maand.
Voor designer drugs veel geld.
Klopt haha. Probleem was ook dat ik nooit rustig kon drinken. De eerste 3 halve liters waren vaak binnen 30min op. 😕Het doet elkaar voeden en versterken.
Nu je niet meer drinkt is er geen stofje die zegt snuiven.
Deze is vast niet nieuw:
![]()
Combinatie: cocaïne & Alcohol
Als mensen cocaïne en alcohol combineren dan hebben ze vaak het idee dat ze nuchter zijn. Maar mensen worden juist er agressief en impulsief van.www.drugsinfo.nl
Vreselijk.
Respect voor het delen.
En wat heeft je dat veel geld gekost![]()
Wil toch de mogelijkheid hebben als ik nog cravings krijg.
Dan werd je wakker deed je ff een nakkie en weer slapen?Nou, hier ligt je probleem toch? Vrij eenvoudig.
Grappig. Ik kon coke makkelijker wegleggen dan andere drugs. Met name alfa en 3/4-mmc. Er lag eigenlijk altijd een packie onder m'n hoofdkussen voor als ik wakker werd.
Dan werd je wakker deed je ff een nakkie en weer slapen?
PotverdikkieNee, na een uurtje of drie/vier vond ik wel dat ik genoeg had geslapen. Twee stevige lijnen pakken, en daarna de glazen pijp pakken die naast mn bed lag.
Pas na een paar hits kon ik m'n bed uitkomen om m'n eerste shot van de dag uit te gaan koken terwijl ik verder rookte.
Triest bestaan hoor, was het wel...
Nee, na een uurtje of drie/vier vond ik wel dat ik genoeg had geslapen. Twee stevige lijnen pakken, en daarna de glazen pijp pakken die naast mn bed lag.
Pas na een paar hits kon ik m'n bed uitkomen om m'n eerste shot van de dag uit te gaan koken terwijl ik verder rookte.
Triest bestaan hoor, was het wel...
€1200,- per maand.
Voor designer drugs veel geld.
Die is nu failliet 😋Vendor was blij als hij je naam voorbij zag komen
Vendor was blij als hij je naam voorbij zag komen
Dat tikt lekker aan. Heb je ook wel een leuke baan qua verdiensten als je dat per maand kon spenderen aan drugs.
DammNee, na een uurtje of drie/vier vond ik wel dat ik genoeg had geslapen. Twee stevige lijnen pakken, en daarna de glazen pijp pakken die naast mn bed lag.
Pas na een paar hits kon ik m'n bed uitkomen om m'n eerste shot van de dag uit te gaan koken terwijl ik verder rookte.
Triest bestaan hoor, was het wel...
Ze blijven leveren zelfs midden in de nacht had ik bij die van mij voor elkaarJaa zeker, ik had best goed app contact met die vendor.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."