Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
833 weergaven
18-5-2026
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Apotheker zei:
Stimulanten
amfetamine
Methamfetamine
dexamfetamine
mdma
Bk-mdma
cocaine
modafinil
methylfenidaat
ethylfenidaat
isopropylphenidaat
3-mmc
4-mmc
3-cmc
4-cmc
3-mec
4-mec
4-emc
4-fma
3-fa
4-fa
4-f mph
6-apb
5-mapb
alpha-pvp
alpha-php
alpha-pihp
mdphp
mf-pvp
n-ethylhexedrone
n-ethylpentedrone
n-ethylheptedrone
kanna

Psychedelica
truffels
salvia divinorum
lsd
2-cb


Sederend
ethanol
cannabis
ghb
clonazolam
bromazolam
flualprazolam
etizolam
tamezepam
oxazepam
oxycodon
tramadol
0-dsmt
morfine
codeïne
kratom

Dissociatief
lachgas
ketamine
esketamine
2-fdck
Dck
MXiPr
O-pce
Mxe

overig
amyl nitrite
pentyl nitrite
myristicine/ MMDA
Klik om te vergroten...
Al die uppers😅
Wat is je favoriete stim/upper eigenlijk?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#2
transformated zei:
Al die uppers😅
Wat is je favoriete stim/upper eigenlijk?
Klik om te vergroten...
amfetamine, mdma en a-pihp !
3-cmc en NEP verdienen ook wel een plekje....
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Apotheker zei:
amfetamine, mdma en a-pihp !
3-cmc en NEP verdienen ook wel een plekje....
Klik om te vergroten...
Als je 3-cmc het vermelden waard is, dan had je ofwel te weinig of troep 4mmc.😄
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Apotheker zei:
amfetamine, mdma en a-pihp !
3-cmc en NEP verdienen ook wel een plekje....
Klik om te vergroten...
Heb je 3-FPM al gedaan? Wan zie die niet in je lijst staan.

Ik heb 3-FPM al gedaan en het is zeker een aanrader.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eve's drop zei:
Owja, en ik had niet eens ervaring met gaba-b agonisten. Op alchohol na dan, later nog eens een keer baclofen geprobeerd maar dat maakte mij op een rare manier best wel motion sick, je lichaam is totaal relaxed en je voelt alles best wel wollig aan.

Phenibut maakte mij ergens ook wel actief in een goede zin, maar het put reserves niet vreselijk uit.

Ach ja eens en nooit meer, kan afgekruisd worden.
Klik om te vergroten...
Phenibut komt er nu aan hahaha. Zometeen 2 gram
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dude81 zei:
Mijn bescheiden lijstje:

Alcohol
Wiet
Hash
Lachgas
Diazepam
Tramadol
Cocaïne
MDMA/XTC
Kratom

fijnste middel: Without a doubt MDMA/XTC, al is kratom stiekem ook errug fijn
Klik om te vergroten...
Moet je eens truffels nemen, dat is pas euphorie😍. Is MDMA maar een paar % van hehehe
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stonologie zei:
Phenibut komt er nu aan hahaha. Zometeen 2 gram
Klik om te vergroten...

Heb naderhand heel veel info over gaba-b agonisten opezocht, in het bijzonder phenibut en het schijnt dat zo rond de 2 gram de sweetspott is.

Less is more met phenibut
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eve's drop zei:
Heb naderhand heel veel info over gaba-b agonisten opezocht, in het bijzonder phenibut en het schijnt dat zo rond de 2 gram de sweetspott is.

Less is more met phenibut
Klik om te vergroten...
Precies.. soms werkt t uberhaupt gewoon niet. Ene keer neem je 1,5 gram en ga je super lekker. Dan neem je 2,5 en voel je niks
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Stonologie zei:
Moet je eens truffels nemen, dat is pas euphorie😍. Is MDMA maar een paar % van hehehe
Klik om te vergroten...
Dit staat idd nog op mijn "to do lijstje"😉. Maar dan moet de setting goed zijn, heb het er al eens met een maatje van me over gehad. Is die euphorie echt beter dan die van MDMA? misschien toch maar eens inplannen dan..
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wiet
Alcohol
Lachgas
2-cb
Xtc
Mdma
3-mmc
Pep
Ghb
Ketamine
Cocaine
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#11
Stonologie zei:
Precies.. soms werkt t uberhaupt gewoon niet. Ene keer neem je 1,5 gram en ga je super lekker. Dan neem je 2,5 en voel je niks
Klik om te vergroten...

Het lijkt erop dat gemoedstoestand en fysieke gesteldheid een hele grote rol spelen bij phenibut, zeer veel bodybuilders gebruiken deze stof om zonder al te veel spiermassa verlies toch een redelijk slaap patroon te houden, ondanks de extreem zware train sessie's.

Helaas voor die jongens zie je dat er toch heel wat mensen verslaafd raken aan het zure goede.

Op zijn zachtst gezegd merkwaardig spul.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dude81 zei:
Is die euphorie echt beter dan die van MDMA? misschien toch maar eens inplannen dan..
Klik om te vergroten...
Als je een goede paddo of lsd trip hebt is de kans groot dat deze minstens even euforisch is als MDMA. Bovendien voelt het veel “eerlijker” en “echter” aan. Het nadeel is dat een trip ook heel slecht kan vallen en er dan helemaal geen sprake hoeft te zijn van euforie maar juist vaak sprake is van angst en verwarring.

MDMA is wat dat betreft een stuk “makkelijker” om te doen. Je neemt een pilletje en je voelt je goed... bij psychedelica is het wat complexer dan dat.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
whitesugar zei:
Wiet
Alcohol
Lachgas
2-cb
Xtc
Mdma
3-mmc
Pep
Ghb
Ketamine
Klik om te vergroten...
Never cocaïne? Had ik niet verwacht 😄
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eik zei:
Als je een goede paddo of lsd trip hebt is de kans groot dat deze minstens even euforisch is als MDMA.
Klik om te vergroten...

zeker de opkomst is bijna niet van elkaar te onderscheiden, later wel heel anders maar het eerste half uur tot uur net mdma, misschien zelfs wel beter!
Eik zei:
Bovendien voelt het veel “eerlijker” en “echter” aan. Het nadeel is dat een trip ook heel slecht kan vallen en er dan helemaal geen sprake hoeft te zijn van euforie maar juist vaak sprake is van angst en verwarring.
Klik om te vergroten...
Dit dus, nooit gehad maar velen zijn mij voorgegaan. Niet wenselijk want het is vooral mindfucks, onzekerheid en een zeer negatief zelfbeeld ontwikkelen, love thouself before entering the magic world of psychedelics!
Eik zei:
MDMA is wat dat betreft een stuk “makkelijker” om te doen. Je neemt een pilletje en je voelt je goed... bij psychedelica is het wat complexer dan dat.
Klik om te vergroten...

Zeer veel complexxer, instant tolerantie is bij veel psychedelica een dingetje.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Never cocaïne? Had ik niet verwacht 😄
Klik om te vergroten...
Oow pfff ja tuurlijk helemaal vergeten, ik dacht al er mist iets 🤔
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alcohol
A-pihp
Bupropion
Caffeïne
Cannabis
Citalopram
Cocaïne
Codeïne
Clonazolam
Dexamfetamine
Diazepam
Ephedra
Etizolam
GHB
Ketamine
Kratom
Lachgas
LSD-25
MDMA
MXPir
Nicotine
O-PCE
Oxazepam
Oxycodon
Paddo's
Phenibut
Quetiapine
Ritalin
Salvia
Speed
Tramadol
Truffels
1P-LSD
2-CB
2-CB-fly
2-FA
2-FDCK
3-FA
3-CMC
3-MMC
3-MeO-PCE
3-MeO-PCP
4-HO-MET
6-APB
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Zandman zei:
Goeiendag...er zijn polygebruikers onder ons!
Ik ben wel benieuwd welke drug zij het leukste/fijnste hebben gevonden...
Klik om te vergroten...
LSD baby 😍
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snuffelaar zei:
LSD baby 😍
Klik om te vergroten...
+ 1!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nooit, en te nimmer meer lsd.
Ging zwaar bad de eerste keer ...
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stonologie zei:
Huh maar GHB is toch gewoon veel leukere en heftigere pregabalin?! Vind GHB zooooveel leuker
Klik om te vergroten...
Heftiger impliceert niet direct leuker toch?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5152535455...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."