Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"halloo ik heb eind maart voor het eerst xtc gebruikt en sinds toen tot eind augustus wel maandelijks of soms 2x per maand geslikt, nu ben ik voor minimaal het komende halfjaar van plan om niks meer te gebruiken alleen mijn vraag is nu.. is door mijn gebruik de schade die ik hoogstwaarschijnlijk heb aangericht op mijn brein/lijf permanent? of is alles over een (half) jaar weer oke? groetjess"
"Casrus zei: Niet als je d'r mee doorgaat. groetjess terug van Casrus P.S.: heb je klachten? Klik om te vergroten... eigenlijk alleen geheugen maar voor de rest niet echt"
"dankjewel!!! ja voor t komende jaar sws niet"
"Exort zei: Nou ben ik dus welles benieuwd hea van elke drug gebruiker op dit forum hoe ver zijn ervaringen gaan met drugs. Die van mij zijn niet veel bijzonder hier is me lijstje: Alcohol Cafëine Tabak Wiet & Hasj Ephedra Paddo's MDMA Amfetamine Cocaïne DXM Klik om te vergroten... alcohol cafeine hasj tabak xtc lsd"
"Hee ik ben erg benieuwd naar 2f ketamine, zijn er mensen die hun ervaringen hiermee kunnen delen? (De dag erna, dosering, vergelijking met echte keta etc) Alvast bedankt!"
"Fisherman's friend zei: Als je de zoekfunctie rechtsboven in het scherm gebruikt dan kun je heel veel vinden over 2f ketamine ,ofwel 2f-dck. Dat is de snelste manier om antwoorden te krijgen op al die vragen. Klik om te vergroten... Jaa ik heb die allemaal al gelezen, alleen kon ik er niet super veel uit halen behalve eentje"
"Paulios076 zei: Met dat spul heb ik zeer goeie ervaringen. Je ontspant er de hele avond mee, het verlaagt uren lang de stress en vergroot de geluksstofjes productie in je brein. Je gaat er ook wat van dubbel zien beetje, en in hoge dosis ben je high en kan je trippen. dit trippen vind ik fijn, want het is wat droomachtig, en kan inzichten en tips geven. mij gaf het dit wel, en een andere kijk op iets of er kan een boodschap in je trip zitten. je raakt wat verdooft, gaat wat moeilijker lopen en praten maar dit vond ik niet erg storent en ging gewoon okee uiteindelijk. je word wat slomer langzamer en relaxter, het thuis gebruiken en erbij op de bank liggen vond ik het fijnste met de tv aan. het tv kijken daar trip je tegelijkertijd ook wellis over , omdat je zintuigen het echter beleven! is bijzonder. je raakt wat meer verzonken in je gedachtes en de tv, en kan alles wat beter loslaten om je heen, en daardoor gaat de tijd wat sneller en kan je meer in iets opgaan! Tevens lukt het slapen erna haast altijd nog! hou wel rekening mee dat het spul 1.5uur halfwaarde tijd heeft, dus het duurt 1.5 voordat de helft uit je lijf is. Dus enorm high gaan slapen, lukt soms nog niet en is niet aan te raden. Klik om te vergroten... Voel je je de dag daarna gewoon weer fit? Of heb je een kater etc"
"Neo-Shulginist zei: Nee geen kater Klik om te vergroten... Dus ik zou de volgende dag gewoon naar de uni kunnen gaan?"
"Casrus zei: Pas wel op voor wanen van nuchterheid bij disso's. Was wel hilarisch soms, maar heb toch wel spijt van sommige dingen die ik hier onder disso-invloed heb gepost. Klik om te vergroten... Wat dan?? Hahah"
"Haii! Welke RC’s zijn het echt waard om te proberen en ook goed met prijs verhouding? Ik zag dezelfde vraag wel eens voorbij komen maar die waren vaak al van een tijd geleden en waren dus ook al een deel van de RC’s verboden. groetjess"