Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
837 weergaven
18-5-2026
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#1
MacFuck zei:
Alcohol,wiet en XTC :grin:
net nieuw in het wereldje ^^
Klik om te vergroten...

Exact mijn lijstje haha
S
SuperPoesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind het altijd een beetje vreemd dat medicatie bij de meeste ook in het rijtje staat, ik heb sommige hiervan ook gebruikt. Maar enkel omdat de dokter het een verstandig idee vond. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik ook wel eens een pammetje pak om zenuwen/spanningen te onderdrukken. Overigens niks extreem hoor, ik denk dat ik ongeveer 1 oxazepam in de 3 weken slik met een dosis van 10mg.

Anyway, hier mijn relatief bescheiden lijstje:

standaard/ medicinaal:
- Alcohol
- Tabak
- oxazepam
- temazepam
- Citalopram

overig:
- wiet/hasj
-Truffels
- Mdma
- Cocaïne
- Speed

Alcohol drink ik vrijwel nooit en roken alleen wel eens onder invloed op een feestje. De pammetjes heb ik voorgeschreven gehad nadat m'n leven behoorlijk op z'n kop stond door een zekere gebeurtenis. Daar komt de Citalopram ook vandaan, alhoewel daar niks recreatief aan is... ik slik de Citalopram ook al een behoorlijke tijd niet meer :)

Wiet en hasj heb ik nooit bijzonder gevonden, wel eens wat trekjes genomen maar nooit echt effect behalve dat het voelde als een pammetje. Truffels kreeg ik een onwijs slechte trip van met zo'n zware bodyload dat ik constant het gevoel had dat mn lijf te zwaar was om adem te halen. Daarna ook nog de rest van de week een vreemd gevoel gehad. Niet mijn soort drugs.

Mdma is mijn grote vriend, ik gebruik altijd kristallen en geen pilletjes. Vind het fijn om exact te weten wat ik wel en niet binnen krijg.

De cocaïne die ik heb geprobeerd was zeer waarschijnlijk behoorlijk versneden en de hoeveelheid die ik nam niet verschrikkelijk veel. Ik vond er weinig aan, maar om daar zeker van te zijn moet ik nog eens fatsoenlijk spul vinden.

Speed heb ik wisselende ervaringen mee, ik heb het twee keer nuchter gebruikt en dat viel tegen. De eerste keer omdat ik had gedacht dat het effect net zo noemenswaardig als M zou zijn. Dat viel uiteraard tegen! De tweede keer nuchter kreeg ik al vrij snel het gevoel dat het behoorlijk versneden was. Ik werd er moe en lomp van en liep met het gevoel dat ik een blik energy drank van 500ml achterover had getikt. Omdat het nieuw spul was heb ik het het spul later gewassen met aceton en bleek er 66% rotzooi verdwenen te zijn in de aceton en 33% wit poeder over te blijven. Dit witte poeder heb ik nog niet getest.
De keren daar tussenin heb ik een puntje speed genomen aan het einde van een avondje mdma, dat zorgde er wel voor dat alle vermoeidheid binnen no-time verdween.

Op het to-do lijstje staat nog 4-FA, wat momenteel bij het testcentrum ligt.
6-abp en GHB. Voor alle psychoactieve drugs ben ik een beetje bang geworden door mijn slechte ervaring.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zoooo heej! Ik zie me hier een aantal lijsten. Van veel drugs weet ik niet eens wat het is.

Mijn lijstje:
Alcohol
XTC
MDMA
Speed

Heb nog nooit een joint gerookt hahaha, ben gewoon in één keer over gegaan op de harddrugs :tongueout:

LSD en truffels wil ik graag een keer proberen :grin:
Voor de rest heb ik eigenlijk nergens behoefte aan.

Oh! 2-CB misschien
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn lijstje:
- Alcohol
- Cafeïne
- Nicotine
- THC
- Psilocybine(truffels)
- MDMA en MDA
- Distikstofmonoxide(lachgas)
- Methylfenidaat(ritalin)
- LSA(natuurlijke LSD)
- Mescaline(san pedro cactus)
- Speed
- 4-FMP
- Oxazepam
- Salvia
0
0akh4ntLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alcohol
Wiet
Hasj
Spacecake
Lachgas
XTC
Cocaine
m
mlissathingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Cafeine
Alcohol
Tabak
Wiet
Hasj
Speed
Coke
Crack
Mephedrone
Truffels
Xtc
Poppers
Salvia
Heroine
GHB/GBL
Benzo's(diazepam, temazepam, lorazepam, oxazepam etc)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maar eventjes per categorie gezet. :)

Stimulerend
Cafeïne
Nicotine
Ethylfenidaat

Verdovend
Alcohol
Wiet
Hasj
Spacecake
Kratom
Etizolam

Empathogeen
MDMA

Psychedelica
Truffels

Dissociatief
Lachgas
Salvia divinorum

Eigenlijk staan die truffels daar veel te koos :(
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alcohol
Caffeïne
MDMA
Coke
Speed
Ketamine
2CB
Wiet
Hasj
Spacecake
Lachgas

Binnenkort truffels proberen & 4fmp :) ben benieuwd!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stimulerend
Cafeïne
Nicotine
Ethylfenidaat

Verdovend
Alcohol
Wiet
Hasj
Spacecake
Kratom
Etizolam
+Pyrazolam

Empathogeen
MDMA

Psychedelica
Truffels

Dissociatief
Lachgas
Salvia divinorum

Toch nog leuker dan verwacht(/internet voorspelde). Niet echt een euforisch gevoel, maar wel een tinteling/roes :)
Z
ZifnabLid
01-01-2024, 00:00
#10
roken/drinken
hasj/wiet
crack
2cb
lsd
dmt
truffels
speed
diazepam/oxazepam/temazepam
fentanyl
r
rsdf430Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Cafeïne
Nicotine
Wiet/hasj/spacecake
Alcohol
2c-b

Niet zo heel veel dus.
De to-do list:

In no particular order.

Ketamine
Lachgas
MDMA
LSD
GHB
2c-i,e,c,d,t7
Pep
Ether
4fa
Methylone
Dmt
6apb
Truffels/paddo's
Mxe
5-MEO-DIPT
r
rsdf430Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Fool zei:
Weet je dat wel zeker?
Klik om te vergroten...

Nja ik hoor wel van mensen dat het nasty spul is.
Maar een keer proberen kan geen kwaad toch.
Overigens heb ik veel spul van m'n to-do list al liggen, maar ik gebruik liever alleen op speciale momenten en vaak heb ik niet echt de tijd, of heb ik verplichtingen.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ZERO- zei:
ZERO- zei:
Naast alcohol, nicotine, hasj en wiet alleen nog maar poppers, xtc en lachgas. Nu voel ik me helemaal newbie!
Klik om te vergroten...
Nu ook speed, mdma kristallen en 6-apb/benzo fury. Voel ik me weer wat minder newbie.
Klik om te vergroten...
en truffels en 2cb en LSD en 4FA. Jeuj.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ZERO- zei:
ZERO- zei:
ZERO- zei:
Naast alcohol, nicotine, hasj en wiet alleen nog maar poppers, xtc en lachgas. Nu voel ik me helemaal newbie!
Klik om te vergroten...
Nu ook speed, mdma kristallen en 6-apb/benzo fury. Voel ik me weer wat minder newbie.
Klik om te vergroten...
en truffels en 2cb en LSD en 4FA. Jeuj.
Klik om te vergroten...

Hahaha, voel je je nu een beetje mod dan?
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pandan zei:
Mijn lijstje:
- Alcohol
- Cafeïne
- Nicotine
- THC
- Psilocybine(truffels)
- MDMA en MDA
- Distikstofmonoxide(lachgas)
- Methylfenidaat(ritalin)
- LSA(natuurlijke LSD)
- Mescaline(san pedro cactus)
- Speed
- 4-FMP
- Oxazepam
- Salvia
Klik om te vergroten...

Daar kan ik nu LSD bijvoegen ^^
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mart94 zei:
Hahaha, voel je je nu een beetje mod dan?
Klik om te vergroten...
Ja toen ik als mod begon had ik wel met heel wat minder middeltjes ervaring haha. Ik begin er meer in te groeien of niet :grin:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mart94 zei:
Hahaha, voel je je nu een beetje mod dan?
Klik om te vergroten...

Is bij mod zijn niet belangrijker dat je ervaring hebt met forums, ipv drugs? :grin:

(al heb ik persoonlijk meer ervaring met drugs dan met fora :tearsofjoy: )
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#18
ZERO- zei:
Ik begin er meer in te groeien of niet :grin:
Klik om te vergroten...
Haha, zeker.. Je hebt nu wel een aardig lijstje moet ik zeggen :grin:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#19
SmartieAndMe zei:
Is bij mod zijn niet belangrijker dat je ervaring hebt met forums, ipv drugs? :grin:
Klik om te vergroten...

Jaa tuurlijk, maar ze zei in eerste instantie dat ze zich newbie voelde, en nu is ze mod dus vandaar :grin:

Maar een beetje ervaring met verschillende drugs kan toch ook handig zijn als mod, of niet? Want je kan wel alle theorie weten maar uiteindelijk leer je denk ik het meest van zelf gebruiken. (verbeter me als ik fout zit) :)
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Whahaha idd. Vooral zelf te veel in 1 keer gebruiken :grin: :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5354555657...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."