#1
Het is daarnaast ook de enige opiaat waarvan ik mensen ken die er verslaafd aan zijn geraakt, daarom ben ik er een beetje terughoudend in. Wellicht dat ik me er ooit eens aan waag, maar ik heb er geen haast bij.Je hebt Morfine, Pinky en Fentanyl en Opium gedaan, ook het zwakke Tramadol in tegenstelling tot het mega sterke Fentanyl, maar nog nooit Heroïne zelf? Want dat blijft qua effect toch nog het lekkerste vind ik, Fentanyl daar ga je wel van nodden, maar geen euforie, zelfs eerder een leeg gevoel vanbinnen... Hoe komt dat, dat je Heroïne nog nooit gedaan hebt maar bv. het gevaarlijke en niet aangename Fentanyl wel? En andere Opioiden?
(Heroïne nr. 4 is natuurlijk het van het, daar kan niets tegen op, de zuiverste vorm van Heroïne die er bestaat, en dat kan heel erg zuiver zijn! En is heel erg euforisch!)
,vanaf het begin maar eens wat begon rond mijn 12de .
salmiakjes ,tonnetjes .
enzevoort .