Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
808 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Johnny Snow zei:
Je hebt Morfine, Pinky en Fentanyl en Opium gedaan, ook het zwakke Tramadol in tegenstelling tot het mega sterke Fentanyl, maar nog nooit Heroïne zelf? Want dat blijft qua effect toch nog het lekkerste vind ik, Fentanyl daar ga je wel van nodden, maar geen euforie, zelfs eerder een leeg gevoel vanbinnen... Hoe komt dat, dat je Heroïne nog nooit gedaan hebt maar bv. het gevaarlijke en niet aangename Fentanyl wel? En andere Opioiden?

(Heroïne nr. 4 is natuurlijk het van het, daar kan niets tegen op, de zuiverste vorm van Heroïne die er bestaat, en dat kan heel erg zuiver zijn! En is heel erg euforisch!)
Klik om te vergroten...
Het is daarnaast ook de enige opiaat waarvan ik mensen ken die er verslaafd aan zijn geraakt, daarom ben ik er een beetje terughoudend in. Wellicht dat ik me er ooit eens aan waag, maar ik heb er geen haast bij. :)
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Cafeine
Nicotine
Alcohol
XTC
Weed
Speed
Lormetazepam
Flunitrazepam
Speed
Oxycontin
Zaldiar
Serenase (Lorazepam)
Quetiapin Sandoz
Rush liquid incense (poppers)
2CB
Lysanxia (Prazepam)
Victan (Ethylloflazepaat)
Ketamine
Morfine
Dextromethorphan
Codeïne
Subutex
Suboxone
Targin
Heroïne
Oxycodon
Tramadol
Diazepam
Staurodorm
Nozinan
Etumine
Tranxene
Seroquel
Trazolan
+Methadon
+Truffels
+Redomex
+Flurazepam
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#3
transformated zei:
Cafeine
Nicotine
Alcohol
XTC
Weed
Speed
Lormetazepam
Flunitrazepam
Speed
Oxycontin
Zaldiar
Serenase (Lorazepam)
Quetiapin Sandoz
Rush liquid incense (poppers)
2CB
Lysanxia (Prazepam)
Victan (Ethylloflazepaat)
Ketamine
Morfine
Dextromethorphan
Codeïne
Subutex
Suboxone
Targin
Heroïne
Oxycodon
Tramadol
Diazepam
Staurodorm
Nozinan
Etumine
Tranxene
Seroquel
Trazolan
+Methadon
+Truffels
+Redomex
+Flurazepam
Klik om te vergroten...

Damn. Dat is geen klein lijstje. Jij mag jezelf met recht een ervaren gebruiker noemen.

Stiekem toch speed twee keer gemeld :wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Fool

Hoe vond je 1p-lsd? En in vergelijking met lsd en ald-52?
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
BasvanHoven zei:
Damn. Dat is geen klein lijstje. Jij mag jezelf met recht een ervaren gebruiker noemen.

Stiekem toch speed twee keer gemeld :wink:
Klik om te vergroten...

Ahja nu zie ik het dat ik het 2 keer geschreven heb. Dat is een foutje normaal zou het cocaine moeten zijn.
Ik weet wel het een en ander maar ervaren gebruiker zou ik mezelf niet noemen. Ik lig nu mooi in het ziekenhuis erdoor. Altijd teveel nemen dat was het probleem. Kon ik het maar veranderen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Johnny Snow zei:
Uppers

Speed (kut-drug)
Cocaïne (zelfs onversneden, Aceton gewassen, uitgekookt en terug omgezet naar HCL, MK8 en MK10 en Coke met Cinamoyl, nooit andere cuts, nooit lager dan rond de 90% zuiver - favoriete drug aller tijden, enkel zuivere Coke, altijd lab getest, nooit van alledaagse dealers, altijd recht van het blok met stempel, recht uit het lab, recht van de importeurs, met prijskaartje...) - volwassen verslaving, jong begonnen met meer en slechte producten versneden straat Coke, later op een gouden bron gestoten...
Coca-ethyleen
Basuca (Coca pasta)
Crack (uitgekookt met Sodium Bicarbonaat)
Freebase (voorkeur - uitgekookt met Ammoniak, veel zuiverder en veel meer potent, gewassen met water)
Nicotine
Caffeïne
Crystal Meth (Glass en Ice, voorkeur voor Ice wat meer euforisch en minder speedy is, enkel roken/basen) (Tina) - slechts af en toe
N-Ethyl Hexedrone - twee keer was genoeg
XTC (voor je eerste experimenten na die met wiet)
MDMA kristallen (Molly) (dito)
Kratom (bladeren in poedervorm)



Downers - veel laatste stappen

Oxynorm (Oxycodone Instant smelttabletten) 20 mg.
U-47700 (Pinky)
Morfine tabletten, liquid Morphine
Methadon
Fentanyl
#3 Heroïne (bruin, base vorm) roken/basen
#4 Heroïne (wit, roze, grijs,... HCL vorm) voorkeur: meest euforisch, meest zuiver, eindproduct - snuiven - volwassen verslaving - zelfde gouden bron als de zuivere CocaÏne (zeer zuivere H4)
Zowat iedere Benzo en Barbituraat
Quaaludes/Methaqualone poeder (in pil-vorm zelfs de Lemmons, in poedervorm ook gerookt)
Alcohol
Kratom (bladeren in poedervorm en extract, voorkeur Gold extract - zeer potent!)

Dissociatieven - experimentele fase

GHB
Racemische Ketamine
Salvia Divinorum (40x en 60x synergetisch)
PCP
Lachgas

Psychedelica - tussenfase zonder veel interferentie van andere drugs

n,n DMT (de enige echte Spirit Molecule)
5 MeO DMT
Yopo zaden
LSD
LSA
Ayahuasca
Iboga
Magic Mushrooms/Truffels
Cannabis/Hasjiesj
Mescaline (poedervorm en extract)
XTC
MDMA kristallen

RC's

N-Ethyl-Hexedrone
U-47700 (Pinky)
Fentanyl

IV gebruik

Snowball (H + C in één spuit) - enkele jaren geleden korte experimentele periode met IV gebruik van Heroïne, Cocaïne en samen - slechts enkele weken lang geëxperimenteerd...
Eenmalig Ketamine - K-hole
Eenmalig Meth - sterkste euforie ooit, doch voelt niet zo natuurlijk aan als Cocaïne - zuivere Coke snuiven is even intens als versneden straat Coke spuiten, nog eens te meer bij pluggen... Goede Coke is hard als steen maar blijven wel Flakes bij het verkappen met vaak nood aan een hot plate... Goede H4 eveneens... Beiden absorberen vocht uit de lucht...
IV gebruik valt toch onder het meest extreme experiment, laatste stap vooraleer terug te vallen in het snuiven van zuivere Coke en high quality H4 gemixt met roken/basen high quality H3 en ter afwisseling af en toe eens roken/basen van Crystal Meth, Ice. Laatste stap die gezet is in mijn drugsroute...
Klik om te vergroten...
Je had dit eerder al gepost, maar dan niet gestructureerd. Het is niet de bedoeling om telkens dingen dubbel te gaan plaatsten. Ik heb nu je out post even verwijderd, maar topics volspammen stellen we niet op prijs hier.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
@Fool

Hoe vond je 1p-lsd? En in vergelijking met lsd en ald-52?
Klik om te vergroten...
Tussen ALD-52 en LSD kan ik geen enkel verschil benoemen, ik vindt ze niet van elkaar te onderscheiden.

Van 1P-LSD heb ik 'maar' 125ug gehad, en dat leek ook erg op LSD, wellicht dat hogere doseringen een wat meer eigen karakter geven. Wel heb ik het idee dat 1P-LSD net iets korter duurt dan LSD zelf. :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik deel die mening wel. Nu ik na 1p-lsd genomen te hebben weer eens ald-52 geprobeerd heb, lijkt 1p voor mijn gevoel ook wat korter en ook gewoon wat minder psychedelisch. Eigenlijk moet ik nu ook weer eens lsd proberen om te zien hoe dat is t.o.v. die twee. Voor mijn gevoel was ald-52 ook niet te onderscheiden van lsd, maar nu zo achteraf is het eerlijk gezegd ook moeilijk om te herinneren hoe lsd precies was...
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#9
@Psychedelibee THX man ! hahaha in het vervolg zeg je, je begint me al een beetje te kennen. Waarschijnlijk nog wel een paar psychedelische middelen deze winter. Moet kunnen,
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#10
@SanneBanne of iemand van de andere nu aanwezige moderators, kan het nog om aan mijn lijstje die ik hier eerder neerzette, codeine en dexamfetamine toe te voegen?
Of kopieer ik de ganse reutemeteut en voeg ik dit hier zelf aan, wordt nerveus van incomplete lijstjes.
De waarheid moet worden nagestreefd.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#11
lysergic bink zei:
@SanneBanne of iemand van de andere nu aanwezige moderators, kan het nog om aan mijn lijstje die ik hier eerder neerzette, codeine en dexamfetamine toe te voegen?
Of kopieer ik de ganse reutemeteut en voeg ik dit hier zelf aan, wordt nerveus van incomplete lijstjes.
De waarheid moet worden nagestreefd.
Klik om te vergroten...

Je kan je laatste lijstje gewoon kopiëren en plakken, aanvullen en opnieuw posten. Zo doen de meeste het in ieder geval. :grinning:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
SanneBanne zei:
Je kan je laatste lijstje gewoon kopiëren en plakken, aanvullen en opnieuw posten. Zo doen de meeste het in ieder geval. :grinning:
Klik om te vergroten...
Ik heb het inmiddels net al aangepast voor @lysergic bink

Maar in het vervolg kan het inderdaad gewoon opnieuw gepost worden.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja ik werd ook geregeld misselijk van joints met tabak erin. Met puur nog nooit misselijk geweest.

Wij als niet-rokers moeten eerst vaak ook even doorhebben hoe we het echt inhaleren en dan nog kan het in het begin zijn dat je lichaam nog niet ingesteld is op de thc. (geloof ik...) Maar ik denk dat het echt wel mogelijk voor je is om een goede wiet high te ervaren. Ik zou het eens proberen met een vape om het smooth binnen te krijgen. Of anders een goedkoop pijpje.
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#14
Techneut zei:
Alcohol
Wiet
Hasj
MDMA
Cocaine
Speed
2-CB
4FMP
Lachgas
Poppers
Truffels
Klik om te vergroten...
Keta inmiddels aan dit lijstje toegevoegd.
W
WobbaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Degene die ik heb geprobeert:
Wiet
Hasj
Pillen veel te veel soorten en formaten
Ketamine staven en bollen
Speed, roze speed, speedolie voor in de cola :)
Morfine tabletjes van 80mg zijn al van de markt gehaalt & vervangen door witte producten
Mesqalines
Mefie en mefie drone x4 zo sterk als ge goeie hebt
2cb gesnoven
2cb tabletten
Tripjes o.a postzegels
Pados
Truffels
Salvia maar het was mindere kwaliteit..
Dmt roken
Metox
Balloon "lachas"
Deze wil ik nog proberen
Liquid
En da is het
Het lijkt alsof ik het grappig vind. Correctie van 8opde10 dingen in de lijst ben ik totaal nie trots op maar ik wou in men jonge jaren veel dingen proberen en ik mag trots zijn op het feit da veel dingen blijven bij proberen buiten speed en weed dat is wel 1van de 2dagelijks
L
LichtjeshemelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Recreatief:

Alcohol
Nicotine
Wiet
Hasj
XTC (mdma)
2CB
Lachgas
GHB (onvrijwillig, niet echt aan te raden :grimacing:)

Voorgeschreven/medicinaal:

Morfine tijdens een ziekenhuisopname (naast de pijnstilling geeft het hilarische effecten)
Voor mijn ad(h)d: ritalin, concerta, equasym en dexamfetamine. Ben lang op zoek geweest naar wat werkt voor mij, bleek het laatste te zijn! Lang naar gezocht, maar at last toch een middeltje dat helpt.
Benzo's (slaapproblemen)
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#17
2C-B
3-MeO-PCP
Alcohol
Alkylnitriet
Chloorazepam
Cocaïne hcl
Dexamfetamine
Diazepam
DMT
DXM
Ketamine
Kratom
LSA
LSD
MDMA
Methylfenidaat
N2O
Oxazepam
Oxycodon
Psylocibine (truffels, paddos)
Salvia
Speed
THC (wiet, hasj)
Xanax
Zolpidem
V
Verwijderd lid 131925Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Alcohol
Cafeïne
Nicotine
Xtc/Mdma
Speed
Cocaïne
Codeine
Ketamine
Mephedrone
Methylfenidaat
4-FMP
2C-B
2C-E
Poppers
Wiet/hasj
3FPM
Kratom
T
Theo KLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tsja ,dat is ook wel een lijstje inmiddels .Sta er nooit zo bij stil eigenlijk, dus wel grappig om nu eens te kijken wat er allemaal doorheen is gegaan de afgelopen decenniën :exclamationquestion:

Oke opsommen maar die hap :rockband: :rock:,vanaf het begin maar eens wat begon rond mijn 12de .


Alcohol ,roken (je moet ergens mee beginnen als je klein bent ) :lolol:

Hashies vanaf 13 jaar ,wat echt superleuk was destijds .Al gauw wel een zware verslaving :expressionless:

Dan kwamen de xtc pillen derbij ,dit was in 1991 en dat waren diamantjes :xtc:salmiakjes ,tonnetjes .

(Waarvan de roze tonnetjes beetje anders dan anders waren :shrugman: mda achtig ipv mdma leek mij ).

Dat werd al snel nonstop elk week knallen :cheerpompom: enzevoort .

Coke ,speed ,lsd, toen ontdekte ik de pammetjes om de crashes wat minder zwaar te maken.

Oxazepam,librium, temazepam, diazepam, midazolam (idd lam ervan :lolol:), lorazepam, loramet ,xanax ,lormetazepam,
bromazepam,flurazepam ,nitrazepam ,flunitrazepam , de laatste jaren ook zopiclon en zolpidem . Hele strips tegelijk van weggewerkt ,dit werkt nu voor geen meter meer (de laatste2 genoemde).

Bruin (chinezen/snuiven)
Paddo`s mexicaanse
mdma crystallen 80% (meestal 2 maal 250 mg op een dag /nacht )
mda pillen
Ghb (grappig spul)
Tramadol 200
poppers
oxycodone 80 mg :dizzy:

Was het dan wel zo`n beetje denk ik .


:peace1:
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#20
lsd, dmt, paddo/truffels, ayahuasca, 2cb, 4fa, kratom, een aantal vage research chemicals waarvan ik de naam niet meer weet, xtc, mdmapoeder, heroine, basecoke, snuifcoke, allerlei soorten benzo's, ketamine, methoxetamine, lachgas, aMT, cannabis, lsa zaden, ghb, alcohol, speed, nootropics, medicijnen zoals ritalin, ephedra, smartshop troep zoals herbal xtc, tramadol, oxycodone en vergeet ik nog wat??

to do: mescaline

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3940414243...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."