#1
Ik hoor van veel mensen dat LSD moeilijk te krijgen is in Nederland
In België is dat vrij makkelijk hoor (zeker op ene goa )
In België is dat vrij makkelijk hoor (zeker op ene goa )
Party_Princezz zei:Uhm .. ik doe alles nog ni zo lang..
Dus kheb ook nog ni zo veel ervaring :P
Ben ook nog ma 14 (volgende maand 15)
Ik rook sinds e halfjaar
XTC elk weekend, sinds juni 2005
Speed 4 keer gedaan (doe ik alleen ask getrakteerd wordt)
Bal0n zei:Party_Princezz zei:Uhm .. ik doe alles nog ni zo lang..
Dus kheb ook nog ni zo veel ervaring :P
Ben ook nog ma 14 (volgende maand 15)
Ik rook sinds e halfjaar
XTC elk weekend, sinds juni 2005
Speed 4 keer gedaan (doe ik alleen ask getrakteerd wordt)
Oh my gawd..
Zou je niet even wachten tot je lichaam helemaal ontwikkelt is, voordat je jezelf elk weekend drogeert met iets wat je hersenen helemaal sloopt als je het met die frequentie gebruikt?
Bal0n zei:Je hoeft toch niet te gebruiken omdat je vrienden het doen? Je moet echt oppassen hoor, zoveel MDMA gebruiken is echt funest voor je lichaam. Zeker op jouw leeftijd..

spacekonijn zei:meisje je zit nog in zo'n klein wereldje....
leuk dat je nu nog succes hebt bij de gasten maar als je straks een ingevallen kop hebt van al dat geslik en een verkeerd ontwikkeld lichaam piep je wel anders.
en het ergste is nog dat je in de pubertijd zit ( gaat ) hierbij ga je erg veranderen en vaak heel overdreven over dingen denken drugs versterkt dit alles heel erg
je bent erg risico vol bezig en die zogenaamde vrienden van jou zijn echt geen echte vrienden als ze toestaan dat een 14jarige elk weekend pillen slikt.
Der zitte hier persone van 17 die mss meer pakke en die krijge ni zoveel commentaar en de leeftijd scheelt mss 2 jaar ofzo
mathijs zei:Der zitte hier persone van 17 die mss meer pakke en die krijge ni zoveel commentaar en de leeftijd scheelt mss 2 jaar ofzo
De leeftijd scheelt sowieso 3 jaar, en als je 17 bent, is je lichaam verder ontwikkeld dan wanneer je 14 bent. En sowieso...als je 17 bent is het nog niet goed om elke week XTC te slikken...
mathijs zei:Je wordt niet afgebroken, alleen gewaarschuwd. Als je zó jong al regelmatig XTC neemt is dat gewoon ongelofelijk slecht voor je en kan het leiden tot grote problemen...
Zelf ben ik ook niet heilig ofzo...
Exort zei:Nou ben ik dus welles benieuwd hea van elke drug gebruiker op dit forum hoe ver zijn ervaringen gaan met drugs. Die van mij zijn niet veel bijzonder hier is me lijstje:
Alcohol
Cafëine
Tabak
Wiet & Hasj
Ephedra
Paddo's
MDMA
Amfetamine
Cocaïne
DXM
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."