Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
809 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hoor van veel mensen dat LSD moeilijk te krijgen is in Nederland :confused:

In België is dat vrij makkelijk hoor (zeker op ene goa )
P
Party_PrincezzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Uhm .. ik doe alles nog ni zo lang..
Dus kheb ook nog ni zo veel ervaring :P

Ben ook nog ma 14 (volgende maand 15)
Ik rook sinds e halfjaar
XTC elk weekend, sinds juni 2005
Speed 4 keer gedaan (doe ik alleen ask getrakteerd wordt :sunglasses: )
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
Party_Princezz zei:
Uhm .. ik doe alles nog ni zo lang..
Dus kheb ook nog ni zo veel ervaring :P

Ben ook nog ma 14 (volgende maand 15)
Ik rook sinds e halfjaar
XTC elk weekend, sinds juni 2005
Speed 4 keer gedaan (doe ik alleen ask getrakteerd wordt :sunglasses: )
Klik om te vergroten...

Oh my gawd..

Zou je niet even wachten tot je lichaam helemaal ontwikkelt is, voordat je jezelf elk weekend drogeert met iets wat je hersenen helemaal sloopt als je het met die frequentie gebruikt?
P
Party_PrincezzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bal0n zei:
Party_Princezz zei:
Uhm .. ik doe alles nog ni zo lang..
Dus kheb ook nog ni zo veel ervaring :P

Ben ook nog ma 14 (volgende maand 15)
Ik rook sinds e halfjaar
XTC elk weekend, sinds juni 2005
Speed 4 keer gedaan (doe ik alleen ask getrakteerd wordt :sunglasses: )
Klik om te vergroten...

Oh my gawd..

Zou je niet even wachten tot je lichaam helemaal ontwikkelt is, voordat je jezelf elk weekend drogeert met iets wat je hersenen helemaal sloopt als je het met die frequentie gebruikt?
Klik om te vergroten...

Mja .. Et is gwn begonne sinds ik zo vaak uitga :flushed:
Ikzelf ben 14 .. maar ga elk weekend naar discotheek
(Kgeraak der binne omdak de baas/portiers goe ken)
Ma al mn vriende zen tusse de 16 en de 25
En de meesten gebruiken zelf ook ..
Mn beste vriendin gebruikt xtc, ask e lief hebt ist altijd eentje da gebruikt..
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#5
:(
B
BamHeroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alcohol
Wiet
Hasj
Cafeïne
Cocaïne

Wat ik nog ga proberen:

Alles behalve het bovenstaande wat je maar ken verzinne :hearteyes:
P
Party_PrincezzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bal0n zei:
Je hoeft toch niet te gebruiken omdat je vrienden het doen? Je moet echt oppassen hoor, zoveel MDMA gebruiken is echt funest voor je lichaam. Zeker op jouw leeftijd..
Klik om te vergroten...

Mja .. Kzou zelf ook wel zegge dat je ni moet gebruike
omda je vriende et doen..
Maar uhm .. Ooit een zo gedacht :
Stel je voor dat je 2 keer per weekend naar e discotheek gaat
En egt àl je vriende pakke xtc (of speed)
Dan is da best verleidelijk ..
Ik pak zelf ook ma maximum 3 per weekend en tis ni egt e zware pil
(Kweet zelf ni hoeveel er in zit, mor e paar van mn vriende wel ze)
En tis ook best wel verleidelijk as ik voor xtc maar 1 euro moet betale
(ook al koop je ma 1 pil), speed krijgk meestal gratis en coke ook
maar van de coke blijfk af (nog nooit gedaan)
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#8
nja tis idd beetje triestig, maar kmoe er niet veel over zeggen.. kben zelf op die leeftijd begonnen..(kben 17) kkan je aleen maar zeggen probeer het bij die 3 pillen te houden, en die speed je probeer er toch af te blijven van je lichaam gaat er aleen maar kapot van..
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#9
14 jaar en dan al elk weekend xtc :( , is echt niet goed voor je, zoals bal0n al zei, je lichaam is nog niet helemaal ontwikkeld en kan daar ook gevolgen voor gaan hebben. Maar als je het dan togh doet, doe het dan omdat je ut zelf wilt en niet omdat je vrienden gebruiken en je er bij wilt horen :wink:
P
Party_PrincezzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mja ik begrijp jullie reacties ook wel ..
Ma mn leven is egt wel hard veranderd tov een half jaar gelede ..
Kben 14 en ben verhuisd, sinds de verhuis magk uitgaan ..
Eerst waren et gewone fuiven en dronk ik alcohol en rookte ik.

Maar ik leerde een aantal mense kenne en zo kwam ik in die discotheek..
Als je 14 bent, geraak je daar ni zomaar binne, maar ik kende die mense..
Als 14-jarige in e discotheek verander je wel denkek..
Kga normaal 2 keer per weekend uit en mag van mn ouders tot half 5 blijve
Ma ask vraag om bij iemand te blijve slape, magk da gwn ook hoor ..

Zelf hebk heeel veeel mense lere kenne toenk aant flashe was ..
En egt al mn beste vriende (ong. 30 man) pakt (en vooral pille)
En ong. 6 van die vriende zen dealerkes ..

Ik amuseer me egt wel en elke zondag kijk ik al uit naart weekend..
Ni zozeer voor die pille hoor, gwn de combinatie ..
Muziek, mn vriende, et effect,..
Tis ook ni ask e weekendje ni aan pille geraak, dak zot wordt ofzo :)

En mn lichaam .. Mja daar kijk ik ni egt naar ..
Heb best wel veel suc6 bij de gaste :wink:
(Ni om op te scheppe ofzo :flushed: )
En et jongste wat men me ooit geschat heeft is 17 (et oudste = 20)
Niemand gelooft dak 14 ben en kmoet altij mn pas tone :sunglasses:
Ma et weekend is egt et belangrijkste voor mij ..
En daar doe ik ook alles voor ..
Mn moeder zegt dak alleen mag uitgaan ask et goed doe op school ..
Dusja, dan doe ik dat ma ook :rolleyes:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
meisje je zit nog in zo'n klein wereldje....

leuk dat je nu nog succes hebt bij de gasten maar als je straks een ingevallen kop hebt van al dat geslik en een verkeerd ontwikkeld lichaam piep je wel anders.

en het ergste is nog dat je in de pubertijd zit ( gaat ) hierbij ga je erg veranderen en vaak heel overdreven over dingen denken drugs versterkt dit alles heel erg

je bent erg risico vol bezig en die zogenaamde vrienden van jou zijn echt geen echte vrienden als ze toestaan dat een 14jarige elk weekend pillen slikt.
P
Party_PrincezzLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacekonijn zei:
meisje je zit nog in zo'n klein wereldje....

leuk dat je nu nog succes hebt bij de gasten maar als je straks een ingevallen kop hebt van al dat geslik en een verkeerd ontwikkeld lichaam piep je wel anders.

en het ergste is nog dat je in de pubertijd zit ( gaat ) hierbij ga je erg veranderen en vaak heel overdreven over dingen denken drugs versterkt dit alles heel erg

je bent erg risico vol bezig en die zogenaamde vrienden van jou zijn echt geen echte vrienden als ze toestaan dat een 14jarige elk weekend pillen slikt.
Klik om te vergroten...

Pff omdak mss e paar jaartjes jonger ben krijgk wel hope commentaar :cry:
Der zitte hier persone van 17 die mss meer pakke en die krijge ni zoveel commentaar en de leeftijd scheelt mss 2 jaar ofzo :confused:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Der zitte hier persone van 17 die mss meer pakke en die krijge ni zoveel commentaar en de leeftijd scheelt mss 2 jaar ofzo
Klik om te vergroten...

De leeftijd scheelt sowieso 3 jaar, en als je 17 bent, is je lichaam verder ontwikkeld dan wanneer je 14 bent. En sowieso...als je 17 bent is het nog niet goed om elke week XTC te slikken...
P
Party_PrincezzLid
01-01-2024, 00:00
#14
mathijs zei:
Der zitte hier persone van 17 die mss meer pakke en die krijge ni zoveel commentaar en de leeftijd scheelt mss 2 jaar ofzo
Klik om te vergroten...

De leeftijd scheelt sowieso 3 jaar, en als je 17 bent, is je lichaam verder ontwikkeld dan wanneer je 14 bent. En sowieso...als je 17 bent is het nog niet goed om elke week XTC te slikken...
Klik om te vergroten...

oft nu 2 of 3 jaar scheelt maakt ni uit ma kwordt volgende maand 15 (dus 2 jaar)
maarja .. leeftijd is geen excuus om et wel/ni te doen ..
Et is sowieso altij beter as je et nie doet
Alcohol drink ik iig bijna nooit omdak er gwn slaperig van wordt :P
En in combi met pille doe ik et zéker nie ..

De 1e keer dak pille pakte, hebk er 5 op een nachtje gepakt
Ma nu weetk ook wel beter hoor ..
Kneem er maximum 2 per vrijdag of zaterdag
En altij bij dezelfde persoon diek goe ken ..
En kdrink er veel water/AA Energy drink bij

Der zijn hier mense met een ergere situatie (zware verslaving)
en die worde wel niet zo hard afgebroke als mij .. vindek wel .. jammer :(

xxxx
Ellen
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je wordt niet afgebroken, alleen gewaarschuwd. Als je zó jong al regelmatig XTC neemt is dat gewoon ongelofelijk slecht voor je en kan het leiden tot grote problemen...
Zelf ben ik ook niet heilig ofzo...
P
Party_PrincezzLid
01-01-2024, 00:00
#16
mathijs zei:
Je wordt niet afgebroken, alleen gewaarschuwd. Als je zó jong al regelmatig XTC neemt is dat gewoon ongelofelijk slecht voor je en kan het leiden tot grote problemen...
Zelf ben ik ook niet heilig ofzo...
Klik om te vergroten...

Kweet best wel de gevolge van xtc ..
Tis ni omdak e paar jaartjes jonger ben dak nix van de wereld afweet :wink:
Heb ook best wel al e paar dinge meegemaakt
En ik weet waar mn grenze ligge en kheb me nog nooit slegt gevoeld van drugs
Waarschuwe mag natuurlek, ma wat je zegt wist ik al
En hebk best wel over voor e lekker weekendje :)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
ieder weekend xtc slikken is idd voor iedereen slecht.

alleen op jou leeftijd ben je geestelijk en lichamelijk heel erg aan het veranderen waardoor het nog een stuk gevaarlijker is.

sorry ik wil je niet afzeiken maar alleen de gevaren laten inzien
l
ladyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt?

Exort zei:
Nou ben ik dus welles benieuwd hea van elke drug gebruiker op dit forum hoe ver zijn ervaringen gaan met drugs. Die van mij zijn niet veel bijzonder hier is me lijstje:

Alcohol
Cafëine
Tabak
Wiet & Hasj
Ephedra
Paddo's
MDMA
Amfetamine
Cocaïne
DXM
Klik om te vergroten...

speed, coke, xtc, alcohol, wiet/hasj....allemaal errug lekker, nie?! :P
F
Freaky_SLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wiet, Hasj, soort waterpijp...that´s it. Wil wel meer proberen. En toen ik dronken was waren er mensen die me probeerden wijs te maken dat ik crack had gerookt. Ik ging het nog geloven ook aangezien het zelf van die types zijn die coke gesnoven hebben en opium hebben gerookt. En ik vond het niet eens erg toen ik dat ging geloven. Maar wil wel graag een lijntje coke proberen of XTC en paddo´s-
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
nicotine :smoke:
Alcohol
guarana/kola noot/ginseng/cafeine :)
ephedra
Kratom :)
Salvia :hearteyes:
Paddos/Truffels :grin:
LSA :angry:
methylone :hearteyes:
MDMA :hearteyes:
Wiet/Hash :stoned:
Lachgas :hearteyes:
DXM :openmouth:
Snelle (heel af en toe, nu 3x gedaan)


nog te doen :
LSD en GHB

bijna niet meer doen :
MDMA en Speed ( wiet als t lukt )

Nog veel gaan doen :
Lachgas, Paddos , Salvia , Kratom , Ephedra , Alcohol.

Twijfel : Keta

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4041424344...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."