Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
750 weergaven
18-5-2026
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#1
no shit Einstein :wink:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
^ uhuh, hij meent het echt hoor :beer:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
dutch-lycan zei:
Qocaïne zei:
Heb het al gevonden... Seroquel oftewel Quetiapine is een medicijn voor behandeling van schizofrenie

Je voelt je waarschijnlijk wat waziger en slomer?!
Klik om te vergroten...

mag ik vragen waar je dat gevonden heb ?

want seroquel zijn pillen tegen de depressie
Klik om te vergroten...

Ustu!

Ik citeer:
"II. WAT IS SEROQUEL EN WAARVOOR WORDT HET GEBRUIKT?
C. Waarvoor wordt Seroquel gebruikt (indicatie)?
Behandeling van schizofrenie."
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#4
DR.TH-Chill-25 zei:
caffeine,alcohol,wiet,hasj,tabak,rohypnol,cocaine,speed,xtc,datura,nootmuskaat
DXM,yohimbine,vliegenzwammen,LSD,Yopo,hawaian baby woodrose,salvia divinorum,MDMA,MDA,2C-B,PMA(slechte xtc pillen),brugmansia,ether,lijm,paddos,ayahuasca,alprazolam,coleus,pcp,aconitum napellus,zolpidem
nog te doen:grin:MT,Mescaline,2c-t-7,ketamine,virola,lachgas,DPT
Klik om te vergroten...


Eeehhh... datura report please!
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#5
hash/weed
paddo
LSD
mdma
speed
LSA
alcohol
benzo's
herbal troep
caffeine
f
free world?Lid
01-01-2024, 00:00
#6
alcohol, wiet,hasj,clozan, rilatine, speed, XTC, coke, lachgas,
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#7
alcohol, wiet, hasj, xtc, speed, paddo, mdma, caffeine

nog graag te doen: lsd, salvia, 2c-b en in een verre toekomst dmt
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
- MDMA
- MDA
- MCPP
- MDE
- XTC Pillen
- Speed
- Methamphitamine
- GHB
- Salvia
- LSA
- LSD blotter,microdot,liquid
- DOB
- Ketamine
- Cocaïne Rook/Snuif
- heroïne
- Paddo's Thee,Paddorepen en gewoon vies nat opgegeten
- 2cb
- Alcohol
- THC in elke manier hahaha hash,hash-olie,weed,skuff 1e 2e 3e klops :wink:
- 4-fluid-amphetamine
- Explosion
- Yellow Caps (voor de insiders :wink: mdma/tryptofaan/mdea)
- Lachgas
- Ephedra
- Ritalin (werkt alleen als ik er 5+ op eet )
- Poppers jwt die ding als je bijna komt hehehe

misschien ben ik nog wat dingen vergeten ehehhe :P


To Do:
- DMT
- Mescaline
- 100mg 2cb


:rolleyes:
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#9
alberthoffman zei:
- 4-fluid-amphetamine
Klik om te vergroten...

fluor toch?
F
Frances.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Wiet
Hasj
Alcohol
Speed
XTC
z007
Salvia
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#11
Paddo's,
wiet,
hasj,
salvia,
nicotine,
cafeïne,
poppy tea,
alcohol,
morning glory,
yopo,
benzydaminehydrochloride,
codeïne(VEEL hoestdrank),
LSD :hearteyes: :hearteyes:

to do:
cactus (worden al gekweekt :grin:)
pure mescaline
2c-b
pure dmt
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#12
dat is it tsjokke jiskepûde fol /
dat is een dikke vuilniszak vol

wil je vuilnisman wel zijn :beer:

D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#13
- Nicotine
- Alcohol
- Cafeïne
~
- THC (wiet + hasj)
- Paddo's
- Salvia Divinorum
- LSD
- MDMA (XTC + kristal)
- Amfetamine
- Methylone (Explosion)
- GHB
- Cocaïne
- Vluchtige stoffen (ether + poppers)
- Herbals (verschillende Happy Caps en 'energyboosters')
r
rich28Lid
01-01-2024, 00:00
#14
:) seroquel een middel tegen een depressie??.. uhuh, is gewoon een modern anti-psychoticum welke n sommmge deelen van de hersentjes je dopamine verlaagt, terwij anti-depressiva je serotonine en je noradrenaline verhogen.... en wat doet amfe en coke? juist, je dopamineverhogen,dus het isnogal doelloos om samenals je seowuelvoor langere tijd gebruikt, coke/amfe te gebruiken...wekrt elkaa nogal tegen.
Maar devraag was, wat heb ik gebruikt en ebruik ivaaknog:
-anti-psych.dogmatil
-anti-depr.cipralex
-kalm.xanax
-slaappillen. :ene keer niks, andere keer rohypnol, dan weer mogadon,dan zoplicon..
-xtc/mdmapoeder(tijd gelee)
-coke(wekelijks 1 a 2 halfjes)
-drank(incombi metde coke uiteraard)
-vroeger wel eens speed,, jmaar nu niet meer
-ghb voornamelijkvorig jaar veel, nukut verkrijgbaar


Maar van alle drugs vind ikei gelijk aleenxtc echt chill, angeien ik me lastig/niet kan ontspannen,.endaar lukt het rdelijk,maar daar werd ik op een gegeven momnt zo vergeetahtig van dat ik er maar mee gestopt brn.
Nou ehh de g ging een tijd chill, totdat ik1 keer bijna dood op mijn bed lag,dusook maar mee gestopt.
En de coke...tsjais meer voor het ideee, aangezien mijn dogmatil het tegenwerkt, maar is soms wel een beetje leuk, al misik de warmte die je bij X wel krijgt. Van C krijg je toch meer grote praatjes enzo ,welke een uur later nergens meer op slaan als je erover na gaat denken. :) :) :)
r
rich28Lid
01-01-2024, 00:00
#15
tsja en als ik alle slaappillen/kalmeringsshit anti-depressiva en anti-psychotica neer moetschrijven benik nog wel even bezig...ik heb iig vande anti depressiva de mao-remmers parnate en nardil gehad, en een beetje kenner weet wel dat je die niet krjgt voordat je eerst een heleboel standaardshit hebt moeten gebruiken...de parnateging iet omdat je bloeddru te hoog bleef/was en de nardil heb ik een paar jaar en aan gebruikt, jmet weini8g resultaat....zijn duidelijk ookgen middelen welke jekunt combi'en kjmet speed en xtc, naja xtc lukte nog wel,maar ik had wel steeds een bloeddrukmeter om mijn arm zittenomj te checken hoe het ging...met een beetje speed knaldemijn bloeddru echt omhoog. Acteraf gezin natuurlijk waanzin, want jekunt zo de pijp uit gaan et die middelen.....Ik stondopokal op de hoogste dosering nardil, 90 mg en daarwilde ik nog welles overheen gaan, omdat je er nogal wazig van werd. Totdat het oeen keer echt teveel was....ziekenhuis bezoekje....hebben ze me er toch maarf vanaf gehaald, kon echt nie meer p mijn benen staan.Mja verantwoord mdicijngebruik moek iknog leren :) ,maargoed ook eenkeer vlak daarvoor teveel speed naarbinnen geslikt.....ook ziekenhuis...zat 2 maanden tusen, maar je ook een lekkere indruk, dus ik hou het bij coke.......ldat heeft ook qua psyche weinig schade...1 dag verrot en verder niks, met xtc ofzo ben ik wel een weekje bezig om weer een beetje mezelf te worden en s natuurlijk ook super tegenstrijdig met de anti-depressiva die ik slik, plus de kans o serotonine-syndroom....nah da vertel je niet na alsje bloed gaat klonteren
doorde comb van antidep+xtc...dekans is niet megagroot..30% ofzo,maar
toch..Maargoed dat was een heel lulverhaal eromheen eigenlij,gezien de vraag, maar ik denk ik meld hetff, misschien zitten hier mensen die anti-dep/anti-psych slikken, toch fijn omte weten wat wat mnder om meer doet.En wat de rohypnol betreft...i merkte er nisk andes andes vandan andere slaappillen, ook niet toen ik er veel tegelijk nam, us allemaal beetje gelul eromheen dat het o z heftig is...maargoed.Misschien als je nooitslaappillem gebruit dat je wazig wordt maar vn 2 pillen voelik er geen reet nog van, tsja verslaving he..Maar alcohol en drugs doeik alleen in weekend, doordeweeks drink/gebruikik niks, ter compensatie....
genoeg geluld
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#16
hier zijn de mijne:
Wiet/shit
mdma/xtc
butaangas
poppers
(alcohol)

Inderdaad een klein lijstje maar ben van plan uit te breiden :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Giorgo zei:
Ik weet het, maar ik weet niet wat dat met me is.
Drugs intereseert me zo hard, en ik weet zeker dat ik het gewoon aankan.

in de klas was me eerste keer xtc en ik heb me gewoon rusitg gehouden.
Maar met LSD dat is het verste dat ik wil gaan, dat doe ik niet voor me 16.

Maar ik wil als die smartshop dingen proberen. Paddos kan ik wel aan denk ik. Met een sitter erbij die er verstand van heeft.
Klik om te vergroten...

Ik heb paddo's zelf voor het eerst op mijn 15e gedaan, toen ik net een paar maanden 15 was, en bij mij ging dat gewoon goed. Maar ik raad het niet aan, iedereen ontwikkeld zich anders en wachten tot je minstens 16 bent is geen slecht idee.
e
eckiesLid
01-01-2024, 00:00
#18
DXM
coke
XTC
Salvia
Paddos
poppers
Wiet
Hash
Alcohol
Nicotine
Herbal troep

Ben niet van plan dit heel erg te gaan uitbreiden. Alleen dingen zoals speed ghb enzo komen er bij denk ik.
J
JerrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
-Wiet-Hasj (Nog steeds de beste drugs dat er is vind ik persoonlijk)
- Speed
- XTC
- Alcohol
- Cafeine
- Paddo's
- Salvia
- Poppers
- Ether
- Nicotine
- Morfine
E
ExortLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou ben ik dus welles benieuwd hea van elke drug gebruiker op dit forum hoe ver zijn ervaringen gaan met drugs. Die van mij zijn niet veel bijzonder hier is me lijstje:

Alcohol
Cafëine
Tabak
Wiet & Hasj
Ephedra
Paddo's
MDMA
Amfetamine
Cocaïne
DXM

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."