#1
no shit Einstein ![:wink:]()

dutch-lycan zei:Qocaïne zei:Heb het al gevonden... Seroquel oftewel Quetiapine is een medicijn voor behandeling van schizofrenie
Je voelt je waarschijnlijk wat waziger en slomer?!
mag ik vragen waar je dat gevonden heb ?
want seroquel zijn pillen tegen de depressie
DR.TH-Chill-25 zei:caffeine,alcohol,wiet,hasj,tabak,rohypnol,cocaine,speed,xtc,datura,nootmuskaat
DXM,yohimbine,vliegenzwammen,LSD,Yopo,hawaian baby woodrose,salvia divinorum,MDMA,MDA,2C-B,PMA(slechte xtc pillen),brugmansia,ether,lijm,paddos,ayahuasca,alprazolam,coleus,pcp,aconitum napellus,zolpidem
nog te doenMT,Mescaline,2c-t-7,ketamine,virola,lachgas,DPT

alberthoffman zei:- 4-fluid-amphetamine

Giorgo zei:Ik weet het, maar ik weet niet wat dat met me is.
Drugs intereseert me zo hard, en ik weet zeker dat ik het gewoon aankan.
in de klas was me eerste keer xtc en ik heb me gewoon rusitg gehouden.
Maar met LSD dat is het verste dat ik wil gaan, dat doe ik niet voor me 16.
Maar ik wil als die smartshop dingen proberen. Paddos kan ik wel aan denk ik. Met een sitter erbij die er verstand van heeft.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."