#1
Je hebt het vaker geprobeerd toch? Vervelend van die dip man! Ik heb met MDMA en dus ook 6-APB überhaupt nog nooit een dip gehad, geen idee waar dat aan ligt... Maar dat weet niemand denk ik.Alleen de kater was nog erger dan die van MDMA. Maar verder wel beter op alle vlakken imo.