Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw drugs top 5 ??

Wat is jouw drugs top 5 ??

602 antwoorden
121 weergaven
18-5-2026
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#1
1) amfetamine + 2cb
2) amfetamine + paddo's
3) amfetamine + keta
4) amfetamine + pink
Hopelijk op de 5e plek lsd, maar tot nu toe ben ik niet echt overtuigd.
(Zoals te zien is combineer ik eigenlijk alles met amfetamine)

Mdma, coke en methamphetamine heb ik ook met periodes veel gebruikt, maar kan ik niet echt een plek geven in mijn top 5
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuffelaar zei:
Methylone zo goed? Had je de GHB zorgvuldig afgemeten?

En ja, ik vind 3-mmc geen slap aftreksel van 4-mmc. Het zijn beiden hun eigen ding. 4-mmc is eerder een heel energieke mdma die kort van duur is maar herdoseerbaar.

3-mmc heeft meer de bubbel van mdma, is lekker rustig, euforisch maar helder genoeg om een leuk gesprek te kunnen voeren.
Klik om te vergroten...
Ja ik vond methylone echt top spul! GHB gedaan met 2 vrienden die ervaren er in zijn. Weet de dosering niet meer maar t beviel ons niet in ieder geval. Kreeg beetje koorts
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snuffelaar zei:
Methylone zo goed?
Klik om te vergroten...
Methylone + 4fa combo was hemels
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tegenwoordig:
1. Koffie
2. Koffie
3. Koffie
4. Koffie
5. Koffie

… en oh ja, Matcha also.

So Caffeine I guess …
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
PapaverMan zei:
Zijn ze beter dan LSD?
Klik om te vergroten...
Voor mij volledig identiek in effect als 1-propionyl lsd
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#6
AcidWarrior zei:
Tegenwoordig:
1. Koffie
2. Koffie
3. Koffie
4. Koffie
5. Koffie

… en oh ja, Matcha also.

So Caffeine I guess …
Klik om te vergroten...
Tijd voor een nieuw forum? https://koffiepraat.nl/forum/viewforum.php?f=5
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#7
SneeuwStorm zei:
Tijd voor een nieuw forum? https://koffiepraat.nl/forum/viewforum.php?f=5
Klik om te vergroten...
Ja, mss ook wel 😂

*surft naar Koffiepraat*
Hee! Ze hebben daar een topic “Wat drink je nu?” Jajaja dit is het mensen … LET’S GOOOOOOO!!!! ☕️❤️❤️❤️❤️
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Top 5 die ik tot nu toe heb geprobeerd en dan het leukst vind.
1.XTC
2.GHB
3.Speed
4.cocaine
5.wiet
S
SosseLid
01-01-2024, 00:00
#9
1. wiet
2. goeie coke geen rommel
3. hasj
4. ketamine
5.(meth)amfetamine
S
Sterretje1984Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Oxy
Benzo’s
Tramadol
Narcose dik op 1 (dan wel in het ziekenhuis)
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#11
1) Propofol
2) Heroïne
3) DMT
4) 4-HO-MET
5) Hydromorfon

En een honorable mention voor MDA :)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
PapaverMan zei:
Propofol
Klik om te vergroten...
Dat is een narcosemiddel, flapdrol.

Misschien heb ik het al eens gezegd, maar...

1. 6-apb
2. 1-p-LSD

Wat was 3? :thinking:
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Dat is een narcosemiddel, flapdrol.

Misschien heb ik het al eens gezegd, maar...

1. 6-apb
2. 1-p-LSD

Wat was 3? :thinking:
Klik om te vergroten...
Nee propofol is geen narcosemiddel. Is een veel gemaakt misverstand. Ze noemen het een "roesje:". Stadium voor complete narcose. Je bent gewoon bewust. Is heerlijk spul. Super euforisch. Beter dan opiaten by far. En werkt heel goed als kortwerkend slaapmiddel. Alleen heel moeilijk te krijgen buiten ziekenhuis setting, En moeilijk toedienen. Voor de gevorderde gebruiker zeg maar :wink:

Edit: Die LSD analogen heb ik nog nooit geprobeerd. Zijn ze beter dan LSD? AL-LAD staat al een tijd op mn verlanglijstje.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Don’t do this to me. Niet met scheikunde. 😒
Klik om te vergroten...
Oke dit moet ik qualifieren; het is niet alleen een narcosemiddel. Het wordt ook gebruikt voor algehele anesthesie in combinatie met andere middelen maar het wordt ook gebruikt als ‘roesje’ bij invasieve behandelingen die geen algehele narcose vereisen. En dan is het verdomde lekker. Veel dokters raken er verslaafd aan. Hebt het een aantal keer mogen ervaren en is veruit de lekkerste high die ik heb meegemaakt. Maar werkt heel kort als je geen actief infuus hebt. En over het algemeen rammen ze een slang oid in een of andere lichaamsopening als je het krijgt, dat verknalt de ervaring enigszins 🤣
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Dapper dat je het aan hebt gedurfd. Ik zou voor geen miljoen euro zo'n DMT brouwsel drinken. Er zitten teveel demonen in mijn hoofd. En missschien ook niet zo'n goed idee als je suicidaal depressief bent één van de zwaarste psychedelische middelen te consumeren. Maar wie weet ooit. Zeg nooit nooit. Nooit.
Klik om te vergroten...
Ik heb juist een depressie genezen met 5-MeO-DMT. In mijn ervaring doen set en setting er minder toe als je het rookt. Maar was wel een van de heftigste ervaringen die ik ooit heb gehad dus snap je angst :) Maar de 5-meo versie heeft iets dissociatiefs waardoor ik makkelijker alles los kan laten.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
PapaverMan zei:
Oke dit moet ik qualifieren; het is niet alleen een narcosemiddel. Het wordt ook gebruikt voor algehele anesthesie in combinatie met andere middelen maar het wordt ook gebruikt als ‘roesje’ bij invasieve behandelingen die geen algehele narcose vereisen. En dan is het verdomde lekker. Veel dokters raken er verslaafd aan. Hebt het een aantal keer mogen ervaren en is veruit de lekkerste high die ik heb meegemaakt. Maar werkt heel kort als je geen actief infuus hebt. En over het algemeen rammen ze een slang oid in een of andere lichaamsopening als je het krijgt, dat verknalt de ervaring enigszins 🤣
Klik om te vergroten...
Haha, it's oke ik grapte maar wat.
PapaverMan zei:
Ik heb juist een depressie genezen met 5-MeO-DMT. In mijn ervaring doen set en setting er minder toe als je het rookt. Maar was wel een van de heftigste ervaringen die ik ooit heb gehad dus snap je angst :) Maar de 5-meo versie heeft iets dissociatiefs waardoor ik makkelijker alles los kan laten.
Klik om te vergroten...
Dapper van je, en fijn dat het geholpen heeft. Als ik het doe laat mij maar die 5-methoxy-verbinding eraf, die lust ik toch niet. Wie weet ooit komt het moment maar ik vond 300 mcg LSD al intens genoeg.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#17
1. Hasjiesj
2. Charas
3. Kief
4. Wiet
5. Hasjolie

🙂
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Dapper van je, en fijn dat het geholpen heeft. Als ik het doe laat mij maar die 5-methoxy-verbinding eraf, die lust ik toch niet. Wie weet ooit komt het moment maar ik vond 300 mcg LSD al intens genoeg.
Klik om te vergroten...
Kon me op dat moment gewoon niks schelen wat er met me gebeurde, zo suïcidaal was ik. Was verder weinig dapperheid bij betrokken, meer nihilisme en een shitload downers :wink:

Maar LSD en DMT lijken ergens wel op elkaar. Heel vergelijkbaar qua karakter en visuals. Zijn allebei hele 'warme', 'vriendelijke' stoffen met mooie kleurrijke visuals. 5-MeO-DMT is veel killer en veel minder kleurrijk. Voelde letterlijk als dood gaan, maar totaal niet eng gek genoeg. Denk dat 300mcg LSD je aardig voorbereidt voor een DMT trip, voor zover iets je daarop kan voorbereiden.

Je zou ook DMT-N-Oxide eerst kunnen proberen (gerookt), dat is in mijn ervaring nog wat vriendelijker en milder. Minder mindfuck en meer visuals.
W
WungchiLid
01-01-2024, 00:00
#19
1.MDMA
2.LSD
3.Coke
4.Speed
5.Ketamine

MDMA blijft , mits de 3 maanden vuistregel gehanteerd kan worden mijn top. 6APB heb ik al liggen alleen wat huiverig , gezien ik op MDMA slechter zicht krijgt , maar dit korter duurt dan 6APB.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
PapaverMan zei:
1) Propofol
2) Heroïne
3) DMT
4) 4-HO-MET
5) Hydromorfon

En een honorable mention voor MDA :)
Klik om te vergroten...
Propofol op 1?

Heb het gehad in het ziekenhuis en een keer zei de anesthesist tegen me: 'Dit is het lekkerste spul dat we hier hebben. :wink:'

Nou het was wel lekker dromerig en mellow op zich maar heb heel wat lekkerders gehad buiten het ziekenhuis. Maar het verschilt misschien erg per persoon.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1718192021...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."