Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik was laatst bij iemand thuis en heb ik perongeluk 3 XTC pillen gebruikt (Het was de bedoeling om er maar 2 te nemen). Blijkbaar wou ik die avond een kwartje nemen en heb ik er een hele naar binnengewerkt terwijl ik er al 2 en een half op had. Uiteindelijk was ik echt helemaal weg van de wereld en dacht ik andere mensen hoorden praatten terwijl dit niet zo was, (blijkbaar soort van stemmetjes in mijn hoofd). Ook had ik het gevoel dat iedereen naar me keek en over me praatte, ik dacht toen ook dat mijn vrienden me aan het belachelijk waren maken. Volgende dag hoorde ik van mijn vrienden dat ik juist naar hun keek en als ze tegen me aan het praatten waren dat ik afentoe niet eens reageerde. Ik was op het einde van de avond dus paranoia en heb amper een woord gezegd. Is dit ook wel is bij iemand anders gebeurt die teveel MDMA op heeft gehad? Of komt dit door slechte pillen? Toen ik er al anderhalf op had was ik niet echt op mijn piek dus sterke pillen waren het denk ik niet."
"Goedemiddag, Laats was ik met 2 vrienden 2 gram aan het opsnuiven, tijdens het snuiven heb ik ook veel bier gedronken, paar jointjes gerookt en op het einde een paar likken MDMA genomen. Toen ik eenmaal in bed lag kreeg ik een lichte steek in mijn borst. Meestal als de coke op is gebruik MDMA omdat ik daar lekker van kan slapen. Is deze combo van drugs gevaarlijk? Groeten, Jaap!"
"Psychedelibee zei: 4 soorten drugs door elkaar gebruiken is sowieso geen goed idee. De effecten kunnen onvoorspelbaar worden en de risico's nemen aanzienlijk toe. Het gebruik van meerdere stimulaten tegelijk (coke en MDMA) zijn een extra aanslag voor je hart en bloedvaten. Bovendien is de combi van coke en alcohol ook al een extra aanslag voor je hart en bloedvaten, aangezien die combi cocaethyleen vormt wat extra schadelijk is. Het feit dat je een steek in je borst voelde, geeft waarschijnlijk aan dat er iets in je hart niet goed ging. Wat bij deze combi wel te verwachten is eigenlijk. En MDMA gebruiken om te slapen na de coke is ook best krankzinnig en buiten de eerder genoemde risico's voor je lichaam is dit ook erg slecht voor je hersenen. MDMA is nogal slecht voor je hersenen, waardoor er strikte regels voor doseringen en frequentie gelden om de schade te beperken. De frequentie waarbij je de schade beperkt is 1x per 3 maanden, dit geldt ook voor kleine doseringen. Wanneer je het elke keer na de coke gebruikt zal je het waarschijnlijk onnodig veel vaker gebruiken, kortom je loopt enorme risico's op hersenschade op die manier. En ja slecht slapen hoort er gewoon bij bij coke natuurlijk, wil je dat niet dan moet je minder vaak gebruiken of per keer minder gebruiken. Klik om te vergroten... Bedankt voor de reactie, ik heb nu al meerdere malen mdma na coke gebruikt om te slapen maar zal het vanaf nu niet meer doen."
"acht.zes zei: tja, klassieke paranoia komt regelmatig voor bij drugs. van XTC hoor ik het wat minder dan bij speed en ook wel coke, maar het is zeker mogelijk. of dit door slechte of zware pillen komt weet zowel jij als ik niet want je hebt ze niet laten testen. nu je weet dat je bevattelijk bent voor paranoia na drugs zou ik zeker uitkijken. vaak is het probleem niet de drugs zelf maar wordt een onderliggend probleem getriggerd door de drugs. je hebt mazzel dat het snel over is gegaan, ik ken mensen die jarenlang nodig hebben gehad om uit die paranoia te komen. Klik om te vergroten... Ja had het alleen die avond zelf tijdens de XTC gelukkig, volgende dag geen last van gehad."
"De Dunne zei: Hoi Jaapie. Zoals acht.zes al zei weet je niet of je pillen slecht waren. Dat weet je alleen als je ze laat testen. De gemiddelde xtc pillen die momenteel de ronde gaan bevatten ongeveer 200mg mdma (of meer). Dat zijn vrij hoog gedoseerde pillen. Als je echt 3,5 pil hebt genomen is er de kans dat je 700mg mdma hebt genomen. Dat is behoorlijk veel. Het beste houdt je 1 a 1,5 mg mdma per kg lichaamsgewicht aan. Dit om negatieve bijwerkingen (zoals oa paranoia, hallucineren, kaakschaatsen) te beperken. Ook beperk je dan de kans op (blijvende) hersenschade. Ik weet niet hoeveel je weegt? Laat ik een voorbeeld geven: stel jij weegt 80 kilo. 80 kg x 1,5 mg is 120mg mdma. Dus voor iemand van 80 kg zou een maximale dosis van 120mg voor de hele dag voldoende zijn. Mocht mijn schatting van je pillen kloppen (dat weet je dus niet) dan heb je een dosering voor iemand van 466 kg genomen. Dan kun je idd erge bijwerkingen krijgen. Ook is het verstandig om tussen elke keer xtc/mdma 3 maanden pauze te houden. Dit wederom om hersenschade te “voorkomen”. Het blijft natuurlijk harddrugs dus zul je daar verstandig mee om moeten gaan. Dan blijft het ook leuk en speciaal. Hoe meer en hoe vaker je achter elkaar gebruikt hoe sneller je het love gevoel voorgoed kwijt kunt raken. Klik om te vergroten... Bedankt voor de reactie, ik week 84KG dus waarschijnlijk heb ik veel te groot gedoseert. Volgende keer zal ik wel mijn pillen testen om te weten hoeveel MDMA er in zit."
"De Dunne zei: Coke is een upper. VRij normaal als je daar van wakker ligt. Zeker als je veel snuift zoals ik begrijp uit je verhaal. Dat het tweede envelopje minder deed kan de kwaliteit zijn. Met elke upper lig je gewoon wakker. Het hoort er helaas bij. Avond daarna gewoon vroeg naar bed gaan. Klik om te vergroten... Best apart want ik had het bij dezelfde dealer gehaald"
"1. 3MMC en speed (kan niet kiezen) 2. XTC/MDMA 3. Bromazolam 4. 4-HO-MET 5. 2F-ketamine"
"Laatst was ik met een paar vrienden wat coke snuiven met wat bier, het ging de hele avond lekker tot het op was. We wouden nog een grammetje halen om door te spacen maar de dealer kon pas om 5.00 aanwezig zijn. Dus we zaten dus te wachten op die dealer en toen hij er was was ik helemaal uitgenuchterd. We namen dus 2 dikke sleutelpunten maar we kregen niet echt het gewenste effect (niet echt actief zoals de eerste paar nakkies). We besloten dus om naar huis te gaan en te slapen maar ik kon vanaf 6.00 uur niet meer slapen en de volgende dag in de middag ook niet terwijl ik niet zo space was van die 2 nakkies. Mijn vraag is dus hoe heb ik helemaal niet kunnen slapen zonder dat ik heel space was? En kan het zo zijn dat je niet het gewenste effect weer krijgt als je uitnuchterd en weer een paar nakkies bij neemt? (Ik ben een beginnende experimenterende gebruiker)"