@Mindless
Jawel, reeds gedaan en wel maandag 17.00 samen met
@AphexTwin
Was een best wel heftige ervaring, maar wel heel erg leuk! Ik heb altijd meerdere ervaringen nodig voor ik echt een mening ga vormen, maar vooralsnog vind ik het serieus spul, way more heavy dan bijvoorbeeld 4Ho-MET en absoluut niet geschikt voor beginnende trippers.
Maar ik ben dus geen beginner lol en vind het dus reteinteressant spul die ik op zeker nog verder ga verkennen. Daarnaast heeft deze DPT het grote voordeel dat er geen of zo goed als geen (kruis)tolerantie is, en dat is vrij zeldzaam voor een psychedelica.
De bodyload is de zwaarste die ik tot nu toe heb mogen ervaren bij een drug, we liepen laat in de opkomst als een stel beginners door de kamer te ijsberen met zoiets van jesus wat de fuk is dit man!
En die verstopte neus vol smerig spul is toch ook wel even wennen tijdens een trip, das echt niet aangenaam kan ik je vertellen. Maar naast deze 2 horden waren er ook heel veel pluspunten waardoor ik deze drug wel echt kon waarderen, het voelde echt aan als een keer wat anders, en alleen al dat was een pluspunt.