Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw drugs top 5 ??

Wat is jouw drugs top 5 ??

602 antwoorden
118 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@AphexTwin
Onmiskenbaar dat we op dezelfde golflengte zaten. Maar das ook wel logisch, ik heb het met jou eigenlijk nog nooit meegemaakt dat we niet op dezelfde golflengte zaten, zowel met als zonder drugs lol!
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Is al een tijdje geleden dat ik het gebruikt heb (ivm katers), maar ik doseerde altijd rond de 100 mg. Tussen de 90 en 110 mg gedoseerd geloof ik. Ik wou niet hoger gaan dan dat, omdat ik hier dus al vrij brak van was de volgende dag. Ben er denk ik vrij gevoelig voor.
Klik om te vergroten...
Dan is het niet zo gek dat je niet zo wazig was of de euforie niet zo intents was. Of je bent een meid van 50kg, kan ook :grin:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Buu zei:
Dan is het niet zo gek dat je niet zo wazig was of de euforie niet zo intents was. Of je bent een meid van 50kg, kan ook :grin:
Klik om te vergroten...
Aanbevolen mg/kg is voor 6-APB hetzelfde als bij MDMA, dus ~100 mg is een mooie dosering voor mij (weeg ~75 kilo).

Kan er ook niets aan doen dat iedereen tegenwoordig 2, 3, 4 honderd mg nodig heeft om wat te voelen. :wink:
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Aanbevolen mg/kg is voor 6-APB hetzelfde als bij MDMA, dus ~100 mg is een mooie dosering voor mij (weeg ~75 kilo).

Kan er ook niets aan doen dat iedereen tegenwoordig 2, 3, 4 honderd mg nodig heeft om wat te voelen. :wink:
Klik om te vergroten...
Hoe minder hoe beter uiteraard. Maar ik vond persoonlijk dat 6-APB beter tot zn recht kwam op +\\- 2mg/kg. Is maar net wat voor effect je zoekt i guess.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Buu zei:
Hoe minder hoe beter uiteraard. Maar ik vond persoonlijk dat 6-APB beter tot zn recht kwam op +\\- 2mg/kg. Is maar net wat voor effect je zoekt i guess.
Klik om te vergroten...
Heb ik wel meer mensen horen zeggen hoor van die 2 mg/kg. Door de mate van kater die ik met 100 mg al kreeg, wil ik dat echter niet proberen. :wink:

En ik ben tevreden met de subtielere high (met dezelfde dosering MDMA voel ik wel een stuk sterkere euforie, maar dan meer in vlagen/golven). Vond het heerlijk om in stilte te genieten van die stabiele lichte euforie, zonder dat het steeds aanzwol en dan weer afnam. Maar ja, 'vond' dus. Heb het al jaren niet meer genomen omdat het me te toxisch voelt allemaal. En dan toch in mijn top 5, dus dat zegt denk ik wel wat ik van de high zelf denk. Misschien ooit toch nog eens doen.
L
LunaMilaLid
01-01-2024, 00:00
#6
1 coke
2 MDMA
3 2CB
4 3mmc
5 Ketamine
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
acht.zes zei:
@NiandraLades
Wow, DPT op 1!
Klik om te vergroten...
Ging jij dit ook niet proberen?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
@Mindless
Jawel, reeds gedaan en wel maandag 17.00 samen met @AphexTwin

Was een best wel heftige ervaring, maar wel heel erg leuk! Ik heb altijd meerdere ervaringen nodig voor ik echt een mening ga vormen, maar vooralsnog vind ik het serieus spul, way more heavy dan bijvoorbeeld 4Ho-MET en absoluut niet geschikt voor beginnende trippers.

Maar ik ben dus geen beginner lol en vind het dus reteinteressant spul die ik op zeker nog verder ga verkennen. Daarnaast heeft deze DPT het grote voordeel dat er geen of zo goed als geen (kruis)tolerantie is, en dat is vrij zeldzaam voor een psychedelica.

De bodyload is de zwaarste die ik tot nu toe heb mogen ervaren bij een drug, we liepen laat in de opkomst als een stel beginners door de kamer te ijsberen met zoiets van jesus wat de fuk is dit man!
En die verstopte neus vol smerig spul is toch ook wel even wennen tijdens een trip, das echt niet aangenaam kan ik je vertellen. Maar naast deze 2 horden waren er ook heel veel pluspunten waardoor ik deze drug wel echt kon waarderen, het voelde echt aan als een keer wat anders, en alleen al dat was een pluspunt.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#9
NiandraLades zei:
Ja, echt wel mijn nieuwe favoriet, komt nergens anders bij in de buurt! Ben benieuwd of hij favoriet blijft na meer ervaringen ermee.
Klik om te vergroten...
Ik begin ook zwaar geïntrigeerd te raken door dit stofje.
Wordt de komende maanden zeker en vast verder verkent. :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
@acht.zes
Awesome! Dat klinkt als een vrij hardcore tripmiddel ja.

Hoeveel hebben jullie genomen? En je kon het toch ook oraal innemen? Lijkt me een stuk prettiger.

En hoe ervoer jij de trip dan? Wat zag/voelde je?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Nasaal, daar heb je een stuk minder van nodig en ik zag een wat heftigere opkomst wel zitten eigenlijk lol (oraal is die wat geleidelijker)

Ik moet hier even aan de gang, t is opruim/poetsdag maar ik kom er later zeker op terug @Mindless
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
@acht.zes
Awesome! Dat klinkt als een vrij hardcore tripmiddel ja.

Hoeveel hebben jullie genomen? En je kon het toch ook oraal innemen? Lijkt me een stuk prettiger.

En hoe ervoer jij de trip dan? Wat zag/voelde je?
Klik om te vergroten...
Ik heb m'n reportje ff verplaatst naar 'welke drugs gebruik jij nu?'.
Ik denk idd dat ik de volgende keer voor orale inname ga. Nasaal voelde wel geïrriteerd aan ja, maar gelukkig snel opgelost met neusspray en goed snuiten.

Ik had 55mg, acht.zes 99mg.
Ondanks het verschil in dosis zaten we naar mijn gevoel toch goed op dezelfde golflengte.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
5-meo duister? Ik lees juist altijd dat je praktisch een gegarandeerde complete ego-dood krijgt met dat spul. Dat je direct het niets in wordt gelanceerd en je ego geen kans krijgt om je terug de duisternis in te sleuren. Maar goed, ik kan me helemaal voorstellen dat je huiverig bent.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, LSD staat op dit moment wat laag, maar hoop en verwacht eigenlijk dat die wel weer gaat stijgen zodra ik eraan toe ben. :grin:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, het lijstje is ook misschien niet helemaal de "leukste" top 5, als wel "wat mij op dit moment het meest trekt". Zie er nog een boel aan veranderen als ik wat verder ben met dingen in mijn dagelijks leven.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat is Changa? Dat klinkt wel interessant!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ben dan toch wel benieuwd of DMT bij mij meteen zou doorstoten naar nummer 1. Waarschijnlijk wel. :wink: Of anders 5-meo-dmt...

Ben je ook van plan 5-meo-dmt te gaan doen Bee? Ben ik ook benieuwd waar die gaat komen dan.
D
Drugslover43Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn top 5 is:

1: MDMA
2: MDA
3: MDEA
4 : Oxycodon
5: Dexamfetamine
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
https://drugsforum.nl/threads/top-5-meest-intense-drugs.60673/
D
Drugslover43Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dunnetjess33 zei:
https://drugsforum.nl/threads/top-5-meest-intense-drugs.60673/
Klik om te vergroten...
Maar dat gaat over de meest intense drugs al lijkt wel op mekaar. Ik heb bijvoorbeeld een keer paddo's op die kan niet op mijn topic maar wel op t andere. Maar bedankt voor de link

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1920212223...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."