#1
Eerste 3 begrijpelijk, maar vooral Xanax, realy? Recreatief dan of echt als medicijn vr behandeling? Wat doet dit bij iemand die dat niet nodig heeft ter behandeling? Want ja ken zelf ook medicatie uit eigen ervaring, die recreatief lekker kan zijn of andere effecten levert, denk mr aan Tramadol, Methylfenidaat,...Hoor graag je reactie.Dit word lastig😅 maar ik denk toch:
1. Speed
2. 3mmc
3. MDMA
4. Alcohol
5. Xanax
En alcohol, begrijp ik eerlijk gezegd ook niet, alleen omdat er zoveel beters op de markt is die een verbeterde alcoholroes geven en waarbij je door keuze v middel n dosis kunt kiezen voor: (oké dit wordt wel zeer uitgebreide reactie😆)
1. 2FDCK (oraal eigen ervaring) bij een lage, gemiddelde dosis, geeft chille alcoholroes, met zekere gelukzaligheid en bij sociaal contact juist aangenaam n gezellig blijft. Ik spreek voor mezelf over 100-200mg, boven 300mg, ga je al meer richting trip, met als uitschieter bij mij 450-500mg wat diepste trip ever opleverde met scheiding lichaam n geest. Dus voor alcoholroes best max v 200mg hantere, ook is stapelen aanrader, om zo eenzelfde roesgevoel te verlengen.
Ook totaal geen bijwerkingen, noch lichamelijk, noch geestelijk, niet tijdens en na uitwerking, kunt chill je bed in.
2. 3CMC, een softere, minder agressieve variant van 3MMC en 4MMC, waardoor je vooral lekker sociaal, empathisch gevoel ervaart, met een vorm van energie, die heel aangenaam wordt ervaren, totaal geen speedy, opgefokte energie, maar waarmee je makkelijk onder de mensen mee kunt komen. Het is echt een fijne drug, zowel in intieme sfeer als in het uitgaan. Evenzeer weinig tot geen nadelen/bijwerkingen.
3. Tramadol, voor een chille zorgeloze cosy roes, dus meer ipv je biertje, wiskey, wijn chill thuis in de sofa.
4. 5-MABP, vooral voor het entactoge effect, waaronder sociaal en empathisch gevoel en ook nodige euforie, maar wel beduidend minder energie brenger, dus zit je samen in de sofa, krijg je vooral heel chille, gemoedelijke en sociale tijd, met fijne n wat meer open en diepere gesprekken.
Bij het uitgaan, blijven sowieso de entactogene en ook euforische gevoelens de hoofdeffecten en net door de meer feest setting, more peopz, muziek, heerst er meer blijdschap, euforie en energie en lol met de mensen om je heen en wissel je actievere momenten op oa dansvloer, af met momenten waar je met vriend(in) aan tafeltje lekker aant babbelen gaat of juist luisterend oor.
En eerlijk alcohol, is toch veel meer onvoorstelbaar bij stevig avondje doorzakken.
Afhankelijk vd hoeveelheid drank, ga je ook door meerdere stappen, maar eerlijk, na wat drankjes, kom je in fase, dat neen zeggen tegen volgende drankje vrijwel onbestaande is. En zeker zelf ook de zotste n vetste avonden n nachten beleefd. Maar zeker ook dramatische en helse avonden. Daarom dat ik dat onvoorstelbare echt wel ding vind.
De gekende boefkicks (honger/zin in vette hap).
Ook wilt je lichaam die overdaad aan alcohol niet, is letterlijk vergif, waardoor lichamelijke klachten, zijnde misselijkheid, kotsen en volgende dag kater en non stop nadorst en vrij belabberd gevoel.
Ook sterven je hersencellen letterlijk af en moet je lever op zo'n avond vol drank n vettig eten, ferme overuren maken.
P.S. Ik hab dus gelijk, weer zo uitgebreid joenge joenge 😆