Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is het raarste dat je hebt gedaan om high te worden?

Wat is het raarste dat je hebt gedaan om high te worden?

43 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#1
Had in de auto halve gram laten vallen, natuurlijk viel het zakje op de kop en vloer was tapijt. Heb het gesnoven met zand, kruimels, steentjes, en waarschijnlijk hondsdolheid.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Iemand rippen ?
Beetje de norm onder de harde kern.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
Vanuit Harderwijk naar Venlo en weer terug
Klik om te vergroten...

Dat is nogal een tripje.
Zo'n goede kwaliteit daar in Limburg, omdat je zulke afstanden ervoor maakt?
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#4
Пусто zei:
Mescaline cactus
Klik om te vergroten...
Ooh zoo, als.je de cactus dan oppakt en een naald in je ader stopt terwijl hij nog aan de cactus zit werkt dat dan ook?
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#5
XMR zei:
Ik heb een keer een bureaula leeg geschraapt omdat ik wist dat ik daar wel eens (op dat moment meerdere maanden geleden) een hoopje 3-mmc in had laten vallen die ik nooit opgeruimd had. Uiteraard was het helemaal bruin geworden en kon ik niet goed meer zien wat nou zand, stof en 3mmc was, maar toch gebruikte ik het. Het grappige is dat ik er daadwerkelijk nog wat van voelde.

Verder uiteraard de typische dingen zoals "lege" zakjes uitspoelen met water en dat pluggen of opdrinken. Of juist alles overhoop halen in de hoop dat je toch ergens een zakje verstopt hebt waarvan je vergeten bent dat hij er ligt (terwijl je weet dat er toch niks ligt).

Verder was ik thuis ook wel eens bang dat mensen er achter zouden komen dat ik aan het gebruiken was, dus dan ging ik naar buiten om te snuiven. Ik had dan een vaste plek waar zo goed als nooit iemand kwam en daar zat ik dan in mijn eentje in de kou te snuiven en te blowen.

Bekijk bijlage 67893

Door de 4-mmc die ik toen snoof heb ik gek genoeg nogsteeds een soort vaag verlangen naar die tijd, terwijl het echt het dieptepunt van mijn leven was.
Klik om te vergroten...
Hey dit komt mij ook heel bekend voor is dit boven in overijssel dat kleine kopje van de provincie ?

@BrieMetDeBril
П
ПустоLid
01-01-2024, 00:00
#6
Brakka Mang zei:
Ooh zoo, als.je de cactus dan oppakt en een naald in je ader stopt terwijl hij nog aan de cactus zit werkt dat dan ook?
Klik om te vergroten...
Peyote heeft geen naalden je kan hem op eten of er een soort drankje van maken
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hansklok zei:
Hey dit komt mij ook heel bekend voor is dit boven in overijssel dat kleine kopje van de provincie ?

@BrieMetDeBril
Klik om te vergroten...
Mijn foto is daar iniedergeval niet gemaakt. Is gemaakt in een niet aanliggende provincie.
D
DeMosselManLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ken je dat gevoel wanneer je laatste beetje drugs aan het uitwerken is, je niks meer hebt en je er alles aan zou doen om nog iets langer door te kunnen gaan? Of dat je opeens zoveel zin hebt in drugs en je echt de meest absurde dingen deed om aan een nieuwe portie te komen? Ik wel in ieder geval…

Zelf heb ik echt trieste dingen gedaan uit wanhoop. Zodra mijn voorraad op was en t laatste restje uit begon te werken probeerde ik op de meest krankzinnige manieren toch weer iets te voelen. Vooral 3mmc gaf mij zulke heftige cravings dat ik helemaal de kluts kwijt raakte. Ik zat dan urenlang de grond te inspecteren om ontsnapte restjes te vinden. Als ik iets op de grond vond dat ook maar een beetje er op leek snoof ik het. Ik wil niet weten wat voor vage dingen ik wel niet heb gesnoven toen… Ik weet wel dat ik hoogst waarschijnlijk zelfs een stukje muur heb opgesnoven.

ik bedacht de meest idiote theorieën en manieren om te proberen weer high te worden. Een van mijn “briljante” ideeën was dat als ik op mijn zakdoeken die ik die sessie gebruikt had ging kauwen, het met zooi vermengde snot opgenomen zou worden en het mij high zou maken.
Ik kon maar niet accepteren dat t feestje toch echt afgelopen was en bleef dus maar doorzoeken naar kleine restjes tot ik van vermoeidheid instortte…Gelukkig is die tijd nu voorbij en zit ik niet meer als een halve gare uren en uren lang kruimels te zoeken op de grond
Heel droevig inderdaad. Ik schaam me echt kapot daarvoor.

Ik twijfelde echt heel erg of ik dit zou delen, maar hopelijk voelen mensen zich hierdoor minder slecht over hun eigen acties.

Ik ben echt heel benieuwd of andere mensen ook dit soort dingen hebben gedaan of dat ik misschien gewoon een zielige mafkees ben..
Groetjes!

(Trouwens, valt dit bericht onder de categorie drugs of verslaving?? Ik weet het niet zo goed eigenlijk)
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb een keer een bureaula leeg geschraapt omdat ik wist dat ik daar wel eens (op dat moment meerdere maanden geleden) een hoopje 3-mmc in had laten vallen die ik nooit opgeruimd had. Uiteraard was het helemaal bruin geworden en kon ik niet goed meer zien wat nou zand, stof en 3mmc was, maar toch gebruikte ik het. Het grappige is dat ik er daadwerkelijk nog wat van voelde.

Verder uiteraard de typische dingen zoals "lege" zakjes uitspoelen met water en dat pluggen of opdrinken. Of juist alles overhoop halen in de hoop dat je toch ergens een zakje verstopt hebt waarvan je vergeten bent dat hij er ligt (terwijl je weet dat er toch niks ligt).

Verder was ik thuis ook wel eens bang dat mensen er achter zouden komen dat ik aan het gebruiken was, dus dan ging ik naar buiten om te snuiven. Ik had dan een vaste plek waar zo goed als nooit iemand kwam en daar zat ik dan in mijn eentje in de kou te snuiven en te blowen.

1000055146.jpg

Door de 4-mmc die ik toen snoof heb ik gek genoeg nogsteeds een soort vaag verlangen naar die tijd, terwijl het echt het dieptepunt van mijn leven was.
D
DeMosselManLid
01-01-2024, 00:00
#10
XMR zei:
Ik heb een keer een bureaula leeg geschraapt omdat ik wist dat ik daar wel eens (op dat moment meerdere maanden geleden) een hoopje 3-mmc in had laten vallen die ik nooit opgeruimd had. Uiteraard was het helemaal bruin geworden en kon ik niet goed meer zien wat nou zand, stof en 3mmc was, maar toch gebruikte ik het. Het grappige is dat ik er daadwerkelijk nog wat van voelde.

Verder uiteraard de typische dingen zoals "lege" zakjes uitspoelen met water en dat pluggen of opdrinken. Of juist alles opverhoop halen in de hoop dat je toch ergens een zakje verstopt hebt waarvan je vergeten bent dat hij er ligt (terwijl je weet dat er toch niks ligt).

Verder was ik thuis ook wel eens bang dat mensen er achter zouden komen dat ik aan het gebruiken was, dus dan ging ik naar buiten om te snuiven. Ik had dan een vaste plek waar zo goed als nooit iemand kwam en daar zat ik dan in mijn eentje in de kou te snuiven en te blowen.

Bekijk bijlage 67893

Door de 4-mmc die ik toen snoof heb ik gek genoeg nogsteeds een soort vaag verlangen naar die tijd, terwijl het echt het dieptepunt van mijn leven was.
Klik om te vergroten...
Dat zoeken naar een zakje terwijl je eigenlijk ook weet dat er niets ligt is zo herkenbaar! Alsof ik ooit zou kunnen vergeten dat ik nog iets heb liggen haha maar toch hoopte ik altijd dat er gewoon uit het niets opeens een zakje tevoorschijn kwam maar helaas
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb dit soort taferelen nooit gehad, gelukkig.
Ik heb wel gelogen om geld eerder te krijgen dan afgesproken was om daarmee te gokken.
Ik heb dit soort dingen wel gezien bij anderen, dat ze inderdaad het tapijt en de bank gaan fouilleren en ik begreep dat nooit.. bij mij betekent op = op en leg me daar dan bij neer.

@XMR
Leuk om het meer te zien waar ik m'n jeugd heb doorgebracht, Nederland is klein blijkt maar weer!
J
JesterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Geen hele bizarre dingen, inderdaad ook alles afspeuren in de hoop ergens nog een zakje te vinden ookal weet je dat dat absoluut niet zo gaat zijn want dan was die ook al lang op geweest.
Maar dingen waar ik me achteraf toch wel voor schaamde was vooral door ons gehorige studentenhuis rondsluipen om te kijken of iemand anders ergens een fles had laten slingeren.. En dat hadden ze dan vaak ook wel, tot ze erachter kwamen dat die flessen niet veilig waren voor mij en ze het dan toch maar op hun kamers gingen neerzetten 💀
Of aan lege flessen ruiken (niet heel effectief), álles uit de grinder schrapen ookal zit er niks meer in, m’n medicatie eerder innemen omdat ik niet genoeg geld had voor een dosis drank/wiet om in het heelal terecht te komen en zo toch meer effect voelde, ja accepteren dat het feestje toch echt voorbij is was ook een lastige voor mij 🤡
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ei-Salade zei:
Ik heb dit soort taferelen nooit gehad, gelukkig
Klik om te vergroten...

Ik ook niet.
Maar dat kwam denk ik omdat ik altijd wat kleine voorraad als reserve had destijds. Het hoefde voor mij niet op
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#14
In mijn geval niet prettig wat ik ga schrijven.
Wat deed ik zonder bruin ,methadon en coke.

Ik ging mensen rippen ,ik deed inbreken, de boel belazeren ,mensen half koud maken ,beroepsmatig helemaal koud maken.
Wraak op mensen maken was de orde van de dag ,niks grappigs aan het leven van een hardcore junk.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tja bekende taferelen (behalve die van @SoulAssassins 😱)

Jointjes uit de asbak open pulken en een nieuwe van draaien. De takjes opsparen om bij gebrek een jointje van te draaien.
Koffie gezet, dat helemaal droog koken, overblijfsel uit het pannetje schrapen en snuiven in de verwachting pure cafeïne te hebben gemaakt...( Ja toen was k echt 14 of 15 ofzo hahaha)
Nootmuskaat snuiven 🤣🤣🤣
-
-R4sc4L-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb ooit een vliegenzwam opgegeten. Ik was opgenomen op tweelink in Duffel. Op het domein stond een grote vliegenzwam. Ik had op internet opgezocht hoe je dat moest gebruiken. Volgens die website moet je gewoon het rode vel eraf pellen en dan opeten. Zo gelezen zo gedaan maar ik heb niks gevoeld.

www.natuurfotografie.nl

Vliegenzwam

De bekendste paddenstoel van het land! Met zijn rode hoed en witte stippen spreekt de vliegenzwam tot ieders verbeelding. Vooral in de buurt van berken te vinden.
www.natuurfotografie.nl www.natuurfotografie.nl

In 2010 was ik ook opgenomen en kreeg daar slaappillen, maar ipv die iedere avond in te nemen spaarde ik die pilletjes om er dan 6 ineens te nemen.
D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gezeik met GHB vroegah.. toen ik dasr verslaafd aan was.. alle gebruikers flesjes meestal die kleine 125ml of caravan cevitan of oude frisdrankflesjes warm maken van onder zodat alle substantie er uitkwam. Maximale eruit halen. Bah wat een bende is deze drug. Leuk als je er een paar rondjes mee kan doen, maar verslaafd zijn. Bah
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
M'n (bijna lege) flesjes GHB vullen met wat water. Schudden en dan als Russisch roulette opdrinken.

Op straat XTC pillen kopen van een paar lugubere personen en die zonder pardon innemen.

De resten uit de bowl van de bong bij elkaar verzamelen en oproken. (Werkte wel)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
SoulAssassins zei:
Heb

Je wel eens een geheel nuchtere soldaat gezien haha,je moest eens weten hoe hoog het drug gebruik was toen.
Klik om te vergroten...
Nee ik ben een pacifist. Wel groot voorstander van niet nuchter zijn.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
SoulAssassins zei:
In mijn geval niet prettig wat ik ga schrijven.
Wat deed ik zonder bruin ,methadon en coke.

Ik ging mensen rippen ,ik deed inbreken, de boel belazeren ,mensen half koud maken ,beroepsmatig helemaal koud maken.
Wraak op mensen maken was de orde van de dag ,niks grappigs aan het leven van een hardcore junk.
Klik om te vergroten...
Zat je in het leger terwijl je hardcore junk was?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."