Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is het raarste dat je hebt gedaan om high te worden?

Wat is het raarste dat je hebt gedaan om high te worden?

43 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#1
ะŸัƒัั‚ะพ zei:
Mescaline cactus
Klik om te vergroten...
Ooh zoo, als.je de cactus dan oppakt en een naald in je ader stopt terwijl hij nog aan de cactus zit werkt dat dan ook?
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#2
XMR zei:
Ik heb een keer een bureaula leeg geschraapt omdat ik wist dat ik daar wel eens (op dat moment meerdere maanden geleden) een hoopje 3-mmc in had laten vallen die ik nooit opgeruimd had. Uiteraard was het helemaal bruin geworden en kon ik niet goed meer zien wat nou zand, stof en 3mmc was, maar toch gebruikte ik het. Het grappige is dat ik er daadwerkelijk nog wat van voelde.

Verder uiteraard de typische dingen zoals "lege" zakjes uitspoelen met water en dat pluggen of opdrinken. Of juist alles overhoop halen in de hoop dat je toch ergens een zakje verstopt hebt waarvan je vergeten bent dat hij er ligt (terwijl je weet dat er toch niks ligt).

Verder was ik thuis ook wel eens bang dat mensen er achter zouden komen dat ik aan het gebruiken was, dus dan ging ik naar buiten om te snuiven. Ik had dan een vaste plek waar zo goed als nooit iemand kwam en daar zat ik dan in mijn eentje in de kou te snuiven en te blowen.

Bekijk bijlage 67893

Door de 4-mmc die ik toen snoof heb ik gek genoeg nogsteeds een soort vaag verlangen naar die tijd, terwijl het echt het dieptepunt van mijn leven was.
Klik om te vergroten...
Hey dit komt mij ook heel bekend voor is dit boven in overijssel dat kleine kopje van de provincie ?

@BrieMetDeBril
ะŸ
ะŸัƒัั‚ะพLid
01-01-2024, 00:00
#3
Brakka Mang zei:
Ooh zoo, als.je de cactus dan oppakt en een naald in je ader stopt terwijl hij nog aan de cactus zit werkt dat dan ook?
Klik om te vergroten...
Peyote heeft geen naalden je kan hem op eten of er een soort drankje van maken
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hansklok zei:
Hey dit komt mij ook heel bekend voor is dit boven in overijssel dat kleine kopje van de provincie ?

@BrieMetDeBril
Klik om te vergroten...
Mijn foto is daar iniedergeval niet gemaakt. Is gemaakt in een niet aanliggende provincie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."