Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag allen, een tijdje geleden viel mijn oog op MXE omdat het zou lijken op ketamine maar is een RC. MXE zelf vind ik niet maar ik heb wel 3D-MXE 40mg gevonden. Iemand hier ervaring mee? is het de moeite en wat doet het precies?"
"Plastieken zakjes kunnen tegen de dealer worden gebruikt als bewijs. Zeker als die worden gevonden samen met een hoop drugs. Nogal moeilijk om dan te zeggen dat het voor eigen gebruik is. Hoe verklaar je die zakjes?"
"Ik heb ooit een vliegenzwam opgegeten. Ik was opgenomen op tweelink in Duffel. Op het domein stond een grote vliegenzwam. Ik had op internet opgezocht hoe je dat moest gebruiken. Volgens die website moet je gewoon het rode vel eraf pellen en dan opeten. Zo gelezen zo gedaan maar ik heb niks gevoeld. Vliegenzwam De bekendste paddenstoel van het land! Met zijn rode hoed en witte stippen spreekt de vliegenzwam tot ieders verbeelding. Vooral in de buurt van berken te vinden. www.natuurfotografie.nl In 2010 was ik ook opgenomen en kreeg daar slaappillen, maar ipv die iedere avond in te nemen spaarde ik die pilletjes om er dan 6 ineens te nemen."
"Alleen thuis gebruiken houd een groot risico in op verslaving. Ik drink al alcohol van in mijn pubertijd tijdens het uitgaan en op café. Dat is 20 jaar geen probleem geweest tot ik 's avonds voor de tv bier begon te drinken. Het heeft niet lang geduurd voor ik elke dag begon te drinken. Pas ermee op."
"Dat zal in België niet rap gebeuren, hier verbieden ze alles. Zelfs kratom hebben ze verboden in 2024, en om welke reden? Onze politici zijn regelziek. Het wordt tijd voor een partij die ons terug meer vrijheid geeft, maar is die er wel?"
""
"Voor België en bij uitbreiding heel Europa blijkbaar is dat Antwerpen. Nergens in Europa meer cocaïneresten in rioolwater dan in ons land (en ook voor MDMA en ketamine staan we in top 3) | VRT NWS Nieuws Nergens in Europa zitten er zoveel resten van cocaïne in het rioolwater als in ons land. Met name Antwerpen is de absolute koploper. Dat blijkt uit een jaarlijkse studie van het Europees Drugsagentschap EUDA, dat het rioolwater in verschillende steden onderzoekt. En ook voor MDMA en ketamine... www.vrt.be"
"Onze regering is totaal verkeerd bezig. Ze willen roken verbieden. Wat gaat dat uithalen? Mensen zullen blijven roken en ze gooien gewoon een dikke kluif naar de gangsters, die zullen rijk worden door Tabak te verkopen. Doodgewoon omdat het verslavend is. Verslavende producten zijn nu eenmaal de grootste bron van inkomsten voor mensen zoals Escobar of El Chapo. Andere verslavende producten en dan vooral cocaïne vormen een gigantisch probleem voor onze maatschappij. Echter is het niet de cocaïne zelf maar eerder de wapens die eraan te pas komen. En Zo goed als alle wapens in de wereld worden geproduceerd onder bevel van de politici. Maar MENSEN willen nu eenmaal soms high worden. LSD is niet verslavend en geeft de gebruiker een high die vele malen potenter is dan de high van coke. Dus waarom verkopen ze dat niet gewoon op festivals, disco's en Raves? Het is namelijk zo dat voorlichting op gebied van drugs een heel pak meer invloed heeft op het aantal gebruikers dan het te verbieden. Er is geen enkele drug die zo illegaal is dan coke, dealers worden voor jaren achter de tralies gesloten. Maar ipv de coke te bestrijden maken die pummels in de wetstraat het spul net lucratiever. Ook is bewezen dat de status van legaliteit geen enkele invloed heeft op het aantal gebruikers. Het resoluut verbieden en die mensen jarenlang den bak indraaien werkt niet. Want net dat is hun incentief om wapens te dragen. Het is namelijk echter zo dat het de mensen die voor de regering werken (poltitie) diegenen zijn die met wapens afkomen en de verkopers dreigen op te sluiten of zelfs dood te schieten. Wie is dan de eigenlijke agressor? Het is een waanzinnig dilemma waar niemand een antwoord op heeft, maar zowel als druggebruiker of als minister hebben we een antwoord nodig. En lsd is niet verslavend en cannabis vanaf een bepaalde leeftijd zou ook geen probleem mogen vormen. Kijk naar Nederland en Duitsland. Maar onze ministers voelen zichzelf moreel superieur tov hun. Maar ik vind ze een bende achterlijke pummels;"