Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is het raarste dat je hebt gedaan om high te worden?

Wat is het raarste dat je hebt gedaan om high te worden?

43 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kordie zei:
Tegen ons werd gezegd als je net een doorzeving had gedaan:

"Ga maar naar de keuken tent en laat je volledig vol lopen. Dan zien we je morgen weer"

Zal nu wel heel anders zijn.
Maar denk dat @SoulAssassins en @De Zandman dit wellicht wel zal herkennen.
Klik om te vergroten...
Op de kazerne in Grave zat in iedere vleugel van de verblijven wel een dealer ,vanuit daar naar duitsland om bij fransen en engelse aan te sluiten.
Ook daar was het gebruik zwaar en soms vochten we tegen elkaar uit frustratie denk ik.
In Yugo was het niet veel beter met elkaar ,raar dat een gevormde natie ook niet met elkaar kunnen leven.
ะŸ
ะŸัƒัั‚ะพLid
01-01-2024, 00:00
#2
-R4sc4L- zei:
Ik heb ooit een vliegenzwam opgegeten. Ik was opgenomen op tweelink in Duffel. Op het domein stond een grote vliegenzwam. Ik had op internet opgezocht hoe je dat moest gebruiken. Volgens die website moet je gewoon het rode vel eraf pellen en dan opeten. Zo gelezen zo gedaan maar ik heb niks gevoeld.
Klik om te vergroten...
Ik gebruik zelf wel eens vliegenzwammen, maar altijd in lage dosering. Ze werken op de GABA-receptoren, dus het voelt een beetje zoals een milde benzo. Als je ze droogt, wordt het iboteenzuur voor een deel omgezet in muscimol. Dat iboteenzuur is eigenlijk de reden dat de zwam zoโ€™n gevaarlijke reputatie heeft, maar dat wordt behoorlijk overdreven: er zijn geen doden bekend die puur door een vliegenzwam zijn overleden. Meestal gaat het mis als iemand per ongeluk de verkeerde soort plukt.

De vliegenzwam is verder รฉรฉn van de makkelijkst te herkennen paddenstoelen, maar verkeerd bereiden kan je wel flink misselijk maken. Ook verschilt de hoeveelheid werkzame stof flink per exemplaar. Daarom wordt vaak aangeraden om meerdere paddenstoelen te gebruiken, zodat het effect wat stabieler is in plaats van dat het helemaal afhangt van รฉรฉn zwam.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#3
Werken, salaris krijgen en daar dan drugs van kopen
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#4
De spiegel uit het frame halen, om de laatste restjes 2F Keta bij elkaar te schrapen
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#5
FerdFatoehaus zei:
Zat je in het leger terwijl je hardcore junk was?
Klik om te vergroten...
Soldaten krijgen gewoon amfetamine's legaal van de Waffen SS naast wat er te krijgen is in het gebied van uitzending. Als je naar bijvoorbeeld Irak kijkt toendertijd maar ook Afghanistan, nuchtere mensen doen zulke dingen niet. Ja gevechtsvliegers misschien, bommetje gooien op kinderen is wat anders dan de afschieten terwijl je in hun ogen kijkt๐Ÿ˜‰
D
Druggie86Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Domste ooit was beginnen met intraveneus nemen van drugs en dan vooral uppers. Heb ik meerdere keren bijna met mijn leven moeten bekopen. Mixen van middelen zoals 3mmc en speed 3mmc en meth. Nu gelukkig 2 jaar van dat spul af en geleerd dat stoppen op een avond ook een optie is met drugs. Hou het vooral leuk en voor af en toe. Je geniet er zo een stuk meer van.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#7
SoulAssassins zei:
In mijn geval niet prettig wat ik ga schrijven.
Wat deed ik zonder bruin ,methadon en coke.

Ik ging mensen rippen ,ik deed inbreken, de boel belazeren ,mensen half koud maken ,beroepsmatig helemaal koud maken.
Wraak op mensen maken was de orde van de dag ,niks grappigs aan het leven van een hardcore junk.
Klik om te vergroten...
Oooooh wat lees ik nou @SoulAssassins ๐Ÿ˜ฑ.... Ik ben in shock !Je hebt duidelijk hardcore junkies en HARDCORE junkies en jij was die laatste als ik het zo lees ๐Ÿง

Ik zelf heb voornamelijk als me wiet op was in mijn speed tijd dat ik alle zakjes ging verzamelen en ging uitschrapen zodat ik een soort thc stickie kon draaien. Natuurlijk sealtjes verzamelen om uit te schrapen ook wel eens gedaan . Maar lades uitschrapen, of van de vloer en dat soort dingen ๐Ÿ˜nooit gedaan eigenlijk....
J
JonkomanLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Zandman zei:
Ruim 500 km gereden om mijn voorraad hash weer aan te vullen, ik had alles opgerookt....
Klik om te vergroten...
Waar ben jij heen gegaan dan ? Frankrijk???
H
Hugo909Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Na een flinke avond stappen met de nodige middelen wilde een vriend nog afteren, maar alle dope was op, dus vroeg hij me om de peyote die bij mij voor het raam stond ๐Ÿ˜ณ.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jonkoman zei:
Waar ben jij heen gegaan dan ? Frankrijk???
Klik om te vergroten...
Vanuit Harderwijk naar Venlo en weer terug
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Zandman zei:
Vanuit Harderwijk naar Venlo en weer terug
Klik om te vergroten...
Voor een goed jointje wil ik ook wel nederland door rijden ,ik hoef vaak niet verder dan 020
Dat is dan toch weer een 140km op en neer.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#12
SoulAssassins zei:
Iemand rippen ?
Beetje de norm onder de harde kern.
Klik om te vergroten...
Voel me dom maar ik snap deze niet ๐Ÿซฃ
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jesse Pinkvrouw zei:
Voel me dom maar ik snap deze niet ๐Ÿซฃ
Klik om te vergroten...
Zowel met of zonder geweld iemand zijn drugs af laten staan.
Het was normaal in de jaren 90.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kordie zei:
Tegen ons werd gezegd als je net een doorzeving had gedaan:

"Ga maar naar de keuken tent en laat je volledig vol lopen. Dan zien we je morgen weer"

Zal nu wel heel anders zijn.
Maar denk dat @SoulAssassins en @De Zandman dit wellicht wel zal herkennen.
Klik om te vergroten...
Het gebruiken van welke drug dan ook, was een absolute no go in het legioen.
Je kon er per direct uitgegooid worden.
Soms kreeg je een weinig wijn, na een actie of feest, (Cameron bijvoorbeeld), maar dronkenschap was er niet gewenst alhoewel we de schade tijdens stap avonden wel konden inhalen..
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kordie zei:
Dat is nogal een tripje.
Zo'n goede kwaliteit daar in Limburg, omdat je zulke afstanden ervoor maakt?
Klik om te vergroten...
Ik heb mijn beste spullen altijd uit limburg gehaald waarom dat zo is weet ik niet. Denk dat ze er daar minder mee kloten als.het 'dozenschuivers' zijn.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hugo909 zei:
Na een flinke avond stappen met de nodige middelen wilde een vriend nog afteren, maar alle dope was op, dus vroeg hij me om de peyote die bij mij voor het raam stond ๐Ÿ˜ณ.
Klik om te vergroten...
Wat is een peyote
ะŸ
ะŸัƒัั‚ะพLid
01-01-2024, 00:00
#17
Brakka Mang zei:
Wat is een peyote
Klik om te vergroten...
Mescaline cactus
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#18
Had in de auto halve gram laten vallen, natuurlijk viel het zakje op de kop en vloer was tapijt. Heb het gesnoven met zand, kruimels, steentjes, en waarschijnlijk hondsdolheid.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Iemand rippen ?
Beetje de norm onder de harde kern.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Zandman zei:
Vanuit Harderwijk naar Venlo en weer terug
Klik om te vergroten...

Dat is nogal een tripje.
Zo'n goede kwaliteit daar in Limburg, omdat je zulke afstanden ervoor maakt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."