Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik verzin echt de meest rare dingen als ik aan de drugs zit en dan vooral aan de ket. Ik zal mijn mooiste quotes met jullie delen. -kever in mijn leverworst wat een marteling hij maakt van mijn darmen een krakeling - Pussy is ook poezie, want je moet eerst door de lagen heen gaan om de kern te ontdekken. - De kat krabt de krullen van de trap, maar de trap krabt niet de krullen van de kat - Het leven is soms kattenpis en vissengraat - Wanneer ik mijn neus met mijn speciale edelstenen voed, is mijn hele dag weer goed - Ik neem een slokje, slik. Ik lebber aan die dikkie dick - de ketwalk (catwalk voor als je aan de ket zit) - Het leven heeft zo ziin pieken en dalen, Maar de dikke van dale heeft geen pieken De poëet in mij wordt geactiveerd door drugs blijkbaar haha"
"Ken je dat gevoel wanneer je laatste beetje drugs aan het uitwerken is, je niks meer hebt en je er alles aan zou doen om nog iets langer door te kunnen gaan? Of dat je opeens zoveel zin hebt in drugs en je echt de meest absurde dingen deed om aan een nieuwe portie te komen? Ik wel in ieder geval… Zelf heb ik echt trieste dingen gedaan uit wanhoop. Zodra mijn voorraad op was en t laatste restje uit begon te werken probeerde ik op de meest krankzinnige manieren toch weer iets te voelen. Vooral 3mmc gaf mij zulke heftige cravings dat ik helemaal de kluts kwijt raakte. Ik zat dan urenlang de grond te inspecteren om ontsnapte restjes te vinden. Als ik iets op de grond vond dat ook maar een beetje er op leek snoof ik het. Ik wil niet weten wat voor vage dingen ik wel niet heb gesnoven toen… Ik weet wel dat ik hoogst waarschijnlijk zelfs een stukje muur heb opgesnoven. ik bedacht de meest idiote theorieën en manieren om te proberen weer high te worden. Een van mijn “briljante” ideeën was dat als ik op mijn zakdoeken die ik die sessie gebruikt had ging kauwen, het met zooi vermengde snot opgenomen zou worden en het mij high zou maken. Ik kon maar niet accepteren dat t feestje toch echt afgelopen was en bleef dus maar doorzoeken naar kleine restjes tot ik van vermoeidheid instortte…Gelukkig is die tijd nu voorbij en zit ik niet meer als een halve gare uren en uren lang kruimels te zoeken op de grond Heel droevig inderdaad. Ik schaam me echt kapot daarvoor. Ik twijfelde echt heel erg of ik dit zou delen, maar hopelijk voelen mensen zich hierdoor minder slecht over hun eigen acties. Ik ben echt heel benieuwd of andere mensen ook dit soort dingen hebben gedaan of dat ik misschien gewoon een zielige mafkees ben.. Groetjes! (Trouwens, valt dit bericht onder de categorie drugs of verslaving?? Ik weet het niet zo goed eigenlijk)"
"XMR zei: Ik heb een keer een bureaula leeg geschraapt omdat ik wist dat ik daar wel eens (op dat moment meerdere maanden geleden) een hoopje 3-mmc in had laten vallen die ik nooit opgeruimd had. Uiteraard was het helemaal bruin geworden en kon ik niet goed meer zien wat nou zand, stof en 3mmc was, maar toch gebruikte ik het. Het grappige is dat ik er daadwerkelijk nog wat van voelde. Verder uiteraard de typische dingen zoals "lege" zakjes uitspoelen met water en dat pluggen of opdrinken. Of juist alles opverhoop halen in de hoop dat je toch ergens een zakje verstopt hebt waarvan je vergeten bent dat hij er ligt (terwijl je weet dat er toch niks ligt). Verder was ik thuis ook wel eens bang dat mensen er achter zouden komen dat ik aan het gebruiken was, dus dan ging ik naar buiten om te snuiven. Ik had dan een vaste plek waar zo goed als nooit iemand kwam en daar zat ik dan in mijn eentje in de kou te snuiven en te blowen. Bekijk bijlage 67893 Door de 4-mmc die ik toen snoof heb ik gek genoeg nogsteeds een soort vaag verlangen naar die tijd, terwijl het echt het dieptepunt van mijn leven was. Klik om te vergroten... Dat zoeken naar een zakje terwijl je eigenlijk ook weet dat er niets ligt is zo herkenbaar! Alsof ik ooit zou kunnen vergeten dat ik nog iets heb liggen haha maar toch hoopte ik altijd dat er gewoon uit het niets opeens een zakje tevoorschijn kwam maar helaas"
"Poeh even nadenken hoor… waarschijnlijk vergeet ik r een paar want mn geheugen is net een gatenkaas. - wiet - truffels - benzos (lorazepam, oxazepam, temazepam) - 2cb - xtc - mdma - speed - ketamine - 2mmc - 3mmc - 4mmc - coke - crystal meth - heroine - oxycodon - fentanyl - poppers - 0-dsmt Dat was het zo’n beetje denk ik. Hele boodschappenlijst bijna"
"In een k-hole zitten is zeker een ervaring!! Zelf heb ik maar 1 keer echt in een k-hole gezeten en wat was dat verschrikkelijk zeg… Heb een half uur lang alleen maar lopen barfen terwijl ik super vaag was en helemaal in paniek was. Ik ging helemaal in een filosofische vibe en vroeg mezelf steeds af wat het nut van het leven is enzo. En dat terwijl ik aan t spuit kotsen was. Niet heel leuk. Af en toe kwam ik in een soort halve k-hole terecht en dan kon ik de meest simpele dingen niet meer doen. Een keer terwijl ik zo vaag was probeerde ik een t shirt aan te doen en dat lukte pas na 30 minuten lang vechten met het t shirt. Probeerde mijn hoofd door de mouw te doen, wat natuurlijk niet lukte, en dacht dat ik een reus was en het daarom niet meer paste… Een paar dagen geleden kreeg ik het ook weer voor elkaar om intens vaag te worden en probeerde de verpakking van iets open te maken. Na 45 minuten de verpakking geaaid te hebben en niet begrijpen hoe ik hem open moest maken was het me gelukt. Altijd een avontuur als je ket op hebt!"
"Dit klinkt misschien heel kinderachtig maar schommelen aan de coke is echt heerlijk! Verder gewoon praten, douchen, muziek luisteren, dansen, wandelen en dat soort dingen. Gewoon bewegen eigenlijk. Een koprol doen is ook wel geinig aan de coke."
"Hee! Een tijdje geleden gebruikte ik ook veel ketamine. Een paar keer had ik echt te veel genomen. Volgens mij was ik knock-out gegaan want het ene moment was ik nog op mijn kamer en toen ik weer bijkwam lag ik met een katheter in me op de spoed… Dit is zeker echt heftig om dan te moeten zien. Ik raad aan om haar te overtuigen om hulp te zoeken. Ketamine verslaving is namelijk echt geen grap. Het kan heel snel veel schade aanbrengen in je blaas. Het begint dan met blaasontstekingen en kan zelfs zo uit de hand lopen dat je blaas verwijderd moet worden. Ook is er een grote kans dat ze last gaat hebben van k-cramps. K-cramps zijn hele heftige steken in je buik. Hoe die ontstaan is nog niet helemaal duidelijk. Zelf heb ik ook k-cramps gehad. Het zijn zulke erge steken in je buik dat het enige wat je kan doen is in foetushouding liggen. Je kan ook gaan overgeven door de pijn. Mijn verslavingsarts vertelde mij dat k-cramps zelfs even heftig kunnen zijn als weeën bij een bevalling. De krampen blijf je voor 1-2 uur voelen en het is echt de meest vreselijke pijn ooit die ik heb gevoeld. Ik hoop echt dat je vriendin op tijd met die troep kan stoppen, want k-cramps en blaasontsteking is echt iets wat ik niemand zou toe wensen. Heel veel succes!!"
"Oeii dat is echt niet goed ( Ik raad je echt aan om proberen te stoppen of in ieder geval te minderen. Zelf was ik ook ketamine verslaafd en helaas heb ik daar ook de lichamelijke gevolgen van mee moeten maken. Als je langdurig veel ketamine gebruikt kan je k-cramps krijgen. Ik heb die gehad en het was echt verschrikkelijk. 1-2 uur lang lag ik in foetushouding te huilen van de pijn. Mijn verslavingsarts zei ook dat k-cramps even heftig kunnen zijn als weeën bij een bevalling. Dus geloof me als ik zeg dat je dat echt niet wilt. Ik weet ook hoe lastig het kan zijn om te stoppen/minderen, dus ik wens je heel veel succes! Als je hulp nodig hebt kan je me altijd bereiken!"
"Hoi!! De 3 dagen heb ik n paar grammen coke per dag gebruikt. Nu heb ik veel last van mijn blaas. Niet perse pijn maar meer vaak moeten plassen en opeens heel nodig moeten plassen en geen controle meer over mijn blaas hebben. Ongeveer een jaar geleden gebruikte ik ook veel ketamine en kreeg ik ook blaas klachten. Die gingen vanzelf weer weg gelukkig, maar nu ik de afgelopen dagen coke heb gebruikt krijg ik toch weer last van mijn blaas. Zou dit kunnen komen door de coke of is het gewoon toeval? En wat kan helpen tegen deze klachten? Alvast bedankt!!"
"_shikantaza zei: Komt door de Coke. Stoppen met gebruiken. Graag gedaan! Klik om te vergroten... Oke goed om te weten dat t door de Coke komt. Ik ga inderdaad met die troep stoppen. Bedankt!"