#1
Carlitos zei:Valium,bromazepam,half flunitrazepammetje (),alcohol
Vanaafvond temazepammetje voor het slapen nog![]()
is dat temazepammetje nog nodig dan??
Carlitos zei:Valium,bromazepam,half flunitrazepammetje (),alcohol
Vanaafvond temazepammetje voor het slapen nog![]()

Nu al? Alcoholist!KoxBox zei:Bier.
Sjeikh zei:
.Bored zei:On-topic: Mephedrone regelmatig, ketamine eens in de maand ofzo als ik er zin in heb, GHB/GBL misschien één keer per week als ik me verveel, alcohol 1 of 2 dagen per week (met mate) en wiet één keer per maand of iets in die richting, alleen met vrienden af en toe. Speed zou ik gebruiken, als ik er nog aan kon komen. Maar al een half jaar niet meer gelukt![]()
BalOn zei:Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Bored zei:Sjeikh zei:
En nu on-topic, welke drugs gebruikt onze gezellige nieuwe moslim? Ga eens een keer in op het topic waar je in post man, volgens mij waren 90 % van de berichten die je tot nu toe gepost hebt off-topic.
On-topic: Mephedrone regelmatig, ketamine eens in de maand ofzo als ik er zin in heb, GHB/GBL misschien één keer per week als ik me verveel, alcohol 1 of 2 dagen per week (met mate) en wiet één keer per maand of iets in die richting, alleen met vrienden af en toe. Speed zou ik gebruiken, als ik er nog aan kon komen. Maar al een half jaar niet meer gelukt![]()
Oom Klaas zei:Bored zei:Sjeikh zei:
En nu on-topic, welke drugs gebruikt onze gezellige nieuwe moslim? Ga eens een keer in op het topic waar je in post man, volgens mij waren 90 % van de berichten die je tot nu toe gepost hebt off-topic.
On-topic: Mephedrone regelmatig, ketamine eens in de maand ofzo als ik er zin in heb, GHB/GBL misschien één keer per week als ik me verveel, alcohol 1 of 2 dagen per week (met mate) en wiet één keer per maand of iets in die richting, alleen met vrienden af en toe. Speed zou ik gebruiken, als ik er nog aan kon komen. Maar al een half jaar niet meer gelukt![]()
Jij bent nu ook best off-topic
ot:
wiet
Bored zei:Oom Klaas zei:Bored zei:En nu on-topic, welke drugs gebruikt onze gezellige nieuwe moslim? Ga eens een keer in op het topic waar je in post man, volgens mij waren 90 % van de berichten die je tot nu toe gepost hebt off-topic.
On-topic: Mephedrone regelmatig, ketamine eens in de maand ofzo als ik er zin in heb, GHB/GBL misschien één keer per week als ik me verveel, alcohol 1 of 2 dagen per week (met mate) en wiet één keer per maand of iets in die richting, alleen met vrienden af en toe. Speed zou ik gebruiken, als ik er nog aan kon komen. Maar al een half jaar niet meer gelukt![]()
Jij bent nu ook best off-topic
ot:
wiet
Naaah, 3 regels off-topic, 5 on-topic. Kan prima toch?![]()
Dit is dan weer wel off-topic.

Mathijs zei:aXXis zei:Is dat mephedrone nou nog steeds legaal? Of is de noodknop eindelijk ingedrukt.
Voor zover ik weet kan je het nog gewoon in de smartshop hier en daar kopen.
knolselderij zei:als je voor 7 uur savonds ket in je neus jaagt ben je zowieso niet goed bezig
(nu dat we t toch over snuiven hebben, kheb zin in pep maar dat terzijde)
ontopic:
3 bier en paar teugen van n jonko
Carlitos zei:Speed.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."