Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
50 weergaven
18-5-2026
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Carlitos zei:
Valium,bromazepam,half flunitrazepammetje ( :flushed: ),alcohol

Vanaafvond temazepammetje voor het slapen nog :wave:
Klik om te vergroten...


is dat temazepammetje nog nodig dan??
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bier. :beer:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Daarstraks begonnen met paddestoelen (eerste keer)

Mwa viel wel mee, na een viertal keer LSD moest het er toch eens van komen. Vind LSD toch leuker :grin:

Wat hebben we weer geleerd? Eerlijkheid! Zeggen wat je denkt (heh vode :wink: !)

Nu bekomen met een jointje
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#4
KoxBox zei:
Bier.
Klik om te vergroten...
Nu al? Alcoholist!
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#5
kheb 2 biertjes gehad vandaag, moet kunnen toch
B
BoredLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sjeikh zei:
:rock:
Klik om te vergroten...

En nu on-topic, welke drugs gebruikt onze gezellige nieuwe moslim? Ga eens een keer in op het topic waar je in post man, volgens mij waren 90 % van de berichten die je tot nu toe gepost hebt off-topic :rolleyes: .

On-topic: Mephedrone regelmatig, ketamine eens in de maand ofzo als ik er zin in heb, GHB/GBL misschien één keer per week als ik me verveel, alcohol 1 of 2 dagen per week (met mate) en wiet één keer per maand of iets in die richting, alleen met vrienden af en toe. Speed zou ik gebruiken, als ik er nog aan kon komen. Maar al een half jaar niet meer gelukt :(
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bored zei:
On-topic: Mephedrone regelmatig, ketamine eens in de maand ofzo als ik er zin in heb, GHB/GBL misschien één keer per week als ik me verveel, alcohol 1 of 2 dagen per week (met mate) en wiet één keer per maand of iets in die richting, alleen met vrienden af en toe. Speed zou ik gebruiken, als ik er nog aan kon komen. Maar al een half jaar niet meer gelukt :(
Klik om te vergroten...

BIjna goed :P


BalOn zei:
Welke drugs gebruik jij op dit moment?
Klik om te vergroten...

In mijn geval bier :beer:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bored zei:
Sjeikh zei:
:rock:
Klik om te vergroten...

En nu on-topic, welke drugs gebruikt onze gezellige nieuwe moslim? Ga eens een keer in op het topic waar je in post man, volgens mij waren 90 % van de berichten die je tot nu toe gepost hebt off-topic :rolleyes: .

On-topic: Mephedrone regelmatig, ketamine eens in de maand ofzo als ik er zin in heb, GHB/GBL misschien één keer per week als ik me verveel, alcohol 1 of 2 dagen per week (met mate) en wiet één keer per maand of iets in die richting, alleen met vrienden af en toe. Speed zou ik gebruiken, als ik er nog aan kon komen. Maar al een half jaar niet meer gelukt :(
Klik om te vergroten...

Jij bent nu ook best off-topic :grin:

ot:
wiet
B
BoredLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oom Klaas zei:
Bored zei:
Sjeikh zei:
:rock:
Klik om te vergroten...

En nu on-topic, welke drugs gebruikt onze gezellige nieuwe moslim? Ga eens een keer in op het topic waar je in post man, volgens mij waren 90 % van de berichten die je tot nu toe gepost hebt off-topic :rolleyes: .

On-topic: Mephedrone regelmatig, ketamine eens in de maand ofzo als ik er zin in heb, GHB/GBL misschien één keer per week als ik me verveel, alcohol 1 of 2 dagen per week (met mate) en wiet één keer per maand of iets in die richting, alleen met vrienden af en toe. Speed zou ik gebruiken, als ik er nog aan kon komen. Maar al een half jaar niet meer gelukt :(
Klik om te vergroten...

Jij bent nu ook best off-topic :grin:

ot:
wiet
Klik om te vergroten...


Naaah, 3 regels off-topic, 5 on-topic. Kan prima toch? :grin:
Dit is dan weer wel off-topic.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bored zei:
Oom Klaas zei:
Bored zei:
En nu on-topic, welke drugs gebruikt onze gezellige nieuwe moslim? Ga eens een keer in op het topic waar je in post man, volgens mij waren 90 % van de berichten die je tot nu toe gepost hebt off-topic :rolleyes: .

On-topic: Mephedrone regelmatig, ketamine eens in de maand ofzo als ik er zin in heb, GHB/GBL misschien één keer per week als ik me verveel, alcohol 1 of 2 dagen per week (met mate) en wiet één keer per maand of iets in die richting, alleen met vrienden af en toe. Speed zou ik gebruiken, als ik er nog aan kon komen. Maar al een half jaar niet meer gelukt :(
Klik om te vergroten...

Jij bent nu ook best off-topic :grin:

ot:
wiet
Klik om te vergroten...


Naaah, 3 regels off-topic, 5 on-topic. Kan prima toch? :grin:
Dit is dan weer wel off-topic.
Klik om te vergroten...

Damn je snapt de bedoeling van dit topic nóg niet haha. Het gaat erom welke drug je nu,dit moment gebruikt. Dus niet van welk drugs gebruik je in deze periode van je leven.

Right here, Right now :rock:

dussss on-topic : Nog een biertje en een klein beetje hash uit de pijp :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hertog jan :rock:
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mathijs zei:
aXXis zei:
Is dat mephedrone nou nog steeds legaal? Of is de noodknop eindelijk ingedrukt.
Klik om te vergroten...

Voor zover ik weet kan je het nog gewoon in de smartshop hier en daar kopen.
Klik om te vergroten...

Ach het is toch duur spul (30 euro per gram?) en de uitwerking is een van de meest kutte die ik ooit ervaren heb. Lekker ver vandaan blijven.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik zit nu aan de koffie en nicotine :confused:
B
BoredLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nog steeds mephedrone, al was mijn laatste lijntje 2 uur geleden en ga ik zo slapen

En wat Pascal ook al zei: Mephedrone staat op dit moment als medicijn geregistreerd, wat betekent dat het handelen erin (zonder vergunning) strafbaar is. Maar een stuk minder strafbaar dan handelen in drugs die op een opiumlijst staan dus.

@ aXXis: Ik weet niet waar jij het haalt, maar ik krijg het voor 12 euro per gram. Kun je uitleggen wat er zo kut was aan de uitwerking voor jou? Ben wel benieuwd, want ik vind het meestal wel meevallen..
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Speed.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vrijdagmiddag bier.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#17
als je voor 7 uur savonds ket in je neus jaagt ben je zowieso niet goed bezig

(nu dat we t toch over snuiven hebben, kheb zin in pep maar dat terzijde)

ontopic:

3 bier en paar teugen van n jonko
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#18
knolselderij zei:
als je voor 7 uur savonds ket in je neus jaagt ben je zowieso niet goed bezig

(nu dat we t toch over snuiven hebben, kheb zin in pep maar dat terzijde)

ontopic:

3 bier en paar teugen van n jonko
Klik om te vergroten...

Op een vrije dag wanneer het weekend begint? :confused: Begrijp niet wat daar zo fout aan is.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Carlitos zei:
Speed.
Klik om te vergroten...

En alcohol boven me limiet,ik voel daar een kots aankomen :P
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een Lentebockje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...984985986987988...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."