#1
Nicotine en endorfinen.
Necromantic zei:Dextromethorfan![]()
mijn vrienden hebben me de bijnaam/titel DexHead gegeven![]()
Rabbithole zei:Necromantic zei:Dextromethorfan![]()
mijn vrienden hebben me de bijnaam/titel DexHead gegeven![]()
bier, ben je weer gereïncarneerd?![]()
Drientje zei:Ik weet het niet zeker, Necromantic schijnt een vriendje te hebben... :
http://www.drugsforum.nl/search.php?aut ... 2&sr=posts
maar ik heb 2 weken vakantie en moet minstens 2 keer flink VDK zijn geweest
Marla Singer zei:Drientje zei:Ik weet het niet zeker, Necromantic schijnt een vriendje te hebben... :
search.php?author_id=22552&sr=posts
Nou, dat kan ze ook verzonnen hebben. Ze viel wat mij betreft door de mand met deze zin:
maar ik heb 2 weken vakantie en moet minstens 2 keer flink VDK zijn geweest
Axxess zei:Whisky


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."