Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
108 weergaven
18-5-2026
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beetje vreemde tijd om dit te doen, maar wilde t snachts in mn bedje gebruiken:
~300mg DXM opgelost in een shot wodka en een jointje. Als de DXM zometeen goed inslaat rook ik mn laatste en vanaf daar is't spacen op de muziek :grin:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#2
Damien0124 zei:
Beetje vreemde tijd om dit te doen, maar wilde t snachts in mn bedje gebruiken:
~300mg DXM opgelost in een shot wodka en een jointje. Als de DXM zometeen goed inslaat rook ik mn laatste en vanaf daar is't spacen op de muziek :grin:
Klik om te vergroten...

Schrijf een live report :grin:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Damien0124 zei:
Beetje vreemde tijd om dit te doen, maar wilde t snachts in mn bedje gebruiken:
~300mg DXM opgelost in een shot wodka en een jointje. Als de DXM zometeen goed inslaat rook ik mn laatste en vanaf daar is't spacen op de muziek :grin:
Klik om te vergroten...

Waarom dan niet 's avonds in je bedje? Dan kun je 's nachts als je er genoeg van krijgt gewoon gaan slapen...
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#4
spacelord zei:
Schrijf een live report :grin:
Klik om te vergroten...

Als het echt vet wordt schrijf ik wel een live reportje, nu begint het op te komen, wat vaag gevoel in mn buik, zwaar hoofd, typisch DXM gevoel. Daarnaast vind ik 300mg DXM niet zo bijzonder, heb het vaker gedaan, maar tis wel lekker. Tijd om zometeen een jointje op te steken.

bier zei:
Waarom dan niet 's avonds in je bedje? Dan kun je 's nachts als je er genoeg van krijgt gewoon gaan slapen...
Klik om te vergroten...

Ik was van plan het 22:30 in te nemen, maar ik moest nog iets doen waardoor het wat later werd. Als ik het zat ben kan ik zo ook gewoon gaan slapen, no problemo :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Niks.. Maar ga wel zo proberen te slapen :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dikke joint en zo weer verder slapen als dat even kan :P

Ja zonder benzos haha hoef en heb het toch niet :sunglasses:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
25tolife zei:
Ja zonder benzos haha hoef en heb het toch niet :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Heb het wel hoef het niet :sunglasses:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#8
een paar biertjes :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
W.F.L. zei:
25tolife zei:
Ja zonder benzos haha hoef en heb het toch niet :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Heb het wel hoef het niet :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Inderdaad voor mij persoonlijk fok die benzo's tenzij je je ze terecht nodig hebt.

OT:
Biertje en alweer volgende joint..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het gebruikelijke.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sublimo zei:
Het gebruikelijke.
Klik om te vergroten...
pep?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flameon zei:
Sublimo zei:
Het gebruikelijke.
Klik om te vergroten...
pep?
Klik om te vergroten...

Ja, en wat GHB.

Straks waarschijnlijk ook nog wat alprazolam.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flameon zei:
wow dan ga jij nog niet pitten zo te lezen haha
Klik om te vergroten...

Nee, maar dat is niet erg. :)

Ik ben niet de enige. :wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
wow dan ga jij nog niet pitten zo te lezen haha
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ben ook nog wakker, maar ik ga toch zo slapen. K merk niet zoveel van de DXM en zoveel wiet had ik nou ook weer niet. Voor degene die zo gaan slapen, welterusten. En als je niet kan slapen, fijne nacht nog! :wave:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#16
speed, 1e keer.

was heel leuk maar nu is t ook goed geweest :(
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pilsje
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#18
THC :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dr Gonzo zei:
..Hier ook He-Le-Maal niets...buiten de de door de dokter voorgeschreven remeron en marlboro....
Mag ook wel na een weekje detox... :grin:
Klik om te vergroten...
Terug in het land der levenden?

Welkom!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wiet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...955956957958959...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."