#1
jointje en een lekker donker biertje
bier zei:thc en 40mg ritalin.
Ik word er wat rustiger en slaperiger van, maar ECHT goed geslapen, nee................25tolife zei:Druppeltje zei:Winehouse zei:30mg oxazepam 10mg diazepam en zo nog 20mg temazepam om te slapenZZZZZZzzzzz
phieuw..
jij gaat zkr de klok rond slapen he?
Helaas zal ik daar wel slaperig van worden maar om me onder zeil te krijgen is meer nodig![]()
Geen idee hoe hoog de tolerantie is van winehouse maar slaap lekker!!![]()
NorthernLightBE zei:Wat zou ik geld geven om het gezicht van flikken en psychologen te zien als ze deze thread lezen![]()
Chris Pontius zei:niets aan de hand met mijn gezicht.
Winehouse zei:Slaapcocktail: 10 mg diazepam, 40mg oxazepam, 20mg temazepam
Sublimo zei:Gamma-hydroxy-boterzuur.![]()
Sublimo zei:Scopolamine zei:MIJN ghb...![]()
Nee, echt ?Ik zou zweren dat die fles in mijn kast stond !
![]()
Chris Pontius zei:Sublimo zei:Scopolamine zei:MIJN ghb...![]()
Nee, echt ?Ik zou zweren dat die fles in mijn kast stond !
![]()
/ban
Chris Pontius zei:Sublimo zei:Scopolamine zei:MIJN ghb...![]()
Nee, echt ?Ik zou zweren dat die fles in mijn kast stond !
![]()
/ban

NLX is echt een lekker wietjeSublimo zei:Wiet.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."