#1
Chris Pontius zei:Had het bijna opgegeven omdat ik het teveel moeite vond :P
Maar toen besefte je dat niemand van een quitter houdt :P
Chris Pontius zei:Had het bijna opgegeven omdat ik het teveel moeite vond :P
Petrovic zei:Van die 10mg morfine oraal voel ik echt weinig. Ik had laatst 3 genomen maar toen werd ik echt misselijk, daar voelde ik ook erg weinig van. Van een paar hijsen van een pijpje hasj voel ik meer. Eentje is wel leuk voor op de achtergrond erbij.Beanhead zei:Petrovic zei:10mg morfine oraal en 5mg diazepam.
How you feelin' ?
Zometeen gaat er een dik brokkie hash opgerookt worden![]()
Tramadol werkt een stuk harder. Best apart eigenlijk. Het zal wel IV moeten voor het echte werk.
OT: Een blikje bier erbij.
bier zei:Een blikje bacardi cola.
Net zoals die Whiskey-cola uit blik, degoutant.KoxBox zei:bier zei:Een blikje bacardi cola.Net zoals die Whiskey-cola uit blik, degoutant.
bier zei:Wijn, 40mg oxazepam en 1000mg paracetamol rectaal...
Oja, en nicotine idd.funky_skunk_junky zei:Voor nu alleen ff nicotine, en een appelesappetje![]()
Waarom dat nou weer?bier zei:Wijn, 40mg oxazepam en 1000mg paracetamol rectaal...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."