Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
199 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
Sublimo zei:
Winehouse zei:
Diazepam en nog moet ik huilen
Klik om te vergroten...

Waarom moet je huilen ?
Klik om te vergroten...
Moet er een reden zijn?

Soms moet er gewoon gejankt worden.
Klik om te vergroten...

Het was maar een vraag die voortkwam uit medeleven. Ik zie mensen niet graag verdrietig.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sublimo zei:
Het was maar een vraag die voortkwam uit medeleven. Ik zie mensen niet graag verdrietig.
Klik om te vergroten...
Nu wordt het scary, of ben jij toevallig bij Winehouse?
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#3
pilsje, kan het niet maken om me morgen alweer te verslapen
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
pep.
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#5
@ Sublimo: Meds = medicijnen :wink:

nu heel klein beetje wiet (puur) :)
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
"Groot Genoegen", een heerlijke Zuid-Afrikaanse cabernet met een frisse fruitige, kruidige afdronk ... doet zijn naam alle eer aan! Santé :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sublimo zei:
Het was maar een vraag die voortkwam uit medeleven. Ik zie mensen niet graag verdrietig.
Klik om te vergroten...
Vrouwen moeten gewoon af en toe janken. Sterker nog, we zoeken soms gewoon redenen om even uit te huilen. Zielige muziek, een passage in een boek of de gedachte aan je dode kat. Alles om die energie eruit te gooien. Het is heel bevrijdend, om los te laten. Ik kan het je ten zeerste aanraden.

Waarom Winehouse huilt weet ik niet, wat ik wel weet is dat ze zich nu waarschijnlijk beter voelt dan wanneer ze niet gehuild had.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
GHB. 3 ml.
M
MaximeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dagelijks -Caffeine, gingseng, dextro's, sigaretten, multivitamins, Nlx weed
Afwisselend -ghb, Hasj, Amnesia weed
En normaalgesproken MDMA in het weekend, maar het is crisis hier, niks nada niemand :cry: :cry:

grtz Maxime xx
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Temazepam afgeslikt :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nicotine
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Arizona zei:
@ Sublimo: Meds = medicijnen :wink:

nu heel klein beetje wiet (puur) :)
Klik om te vergroten...

Dankje :)

@ Drientje: Ik geloof je, alleen zou me dat zelf nooit lukken. Ik weet uit eigen ervaring dat het kan opluchten, maar door alle ellende ben ik het vermogen om te janken verloren denk ik...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Winehouse zei:
Bromazepam 18mg


zo naar gaga heb er zin in ! Daar nog een paar drankjes ? En nicotine
Klik om te vergroten...

Lady Gaga ? Is die in Nijmegen ?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#14
New temazepam 20 mg
Dormicum 15 mg
Fluni´s van 1 mg
Melatonine 5 mg

Winnen ze het van de 180 mg 68% dex inname 5:30 en wat speed 62% ?
Morgen meer,hou hem hier ..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Carlitos zei:
New temazepam 20 mg
Dormicum 15 mg
Fluni´s van 1 mg
Melatonine 5 mg

Winnen ze het van de 180 mg 68% dex inname 5:30 en wat speed 62% ?
Morgen meer,hou hem hier ..
Klik om te vergroten...

Jij houd wel van een leuke combi he ? :wink:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nou je mag me behoorlijk benzoresistent noemen.
Maar klinkt wel grappig zo op een rijtje altijd he.
Ben vast wel weer klaarwakker om 8:00 dan maar ff geen bom maar kopje koffie,eitje etc.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
10 mg valium en wat alcohol.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Carlitos zei:
Nou je mag me behoorlijk benzoresistent noemen.
Maar klinkt wel grappig zo op een rijtje altijd he.
Ben vast wel weer klaarwakker om 8:00 dan maar ff geen bom maar kopje koffie,eitje etc.
Klik om te vergroten...

Resistent is inderdaad het goede woord :tearsofjoy:
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nicotine!
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#20
8 uur niet gehaald,wel voor 24:00 al in slaap gevallen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...909910911912913...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."