#1
Drientje zei:Moet er een reden zijn?Sublimo zei:Winehouse zei:Diazepam en nog moet ik huilen
Waarom moet je huilen ?
Soms moet er gewoon gejankt worden.
Het was maar een vraag die voortkwam uit medeleven. Ik zie mensen niet graag verdrietig.
Drientje zei:Moet er een reden zijn?Sublimo zei:Winehouse zei:Diazepam en nog moet ik huilen
Waarom moet je huilen ?
Soms moet er gewoon gejankt worden.
Nu wordt het scary, of ben jij toevallig bij Winehouse?Sublimo zei:Het was maar een vraag die voortkwam uit medeleven. Ik zie mensen niet graag verdrietig.
Vrouwen moeten gewoon af en toe janken. Sterker nog, we zoeken soms gewoon redenen om even uit te huilen. Zielige muziek, een passage in een boek of de gedachte aan je dode kat. Alles om die energie eruit te gooien. Het is heel bevrijdend, om los te laten. Ik kan het je ten zeerste aanraden.Sublimo zei:Het was maar een vraag die voortkwam uit medeleven. Ik zie mensen niet graag verdrietig.
Arizona zei:@ Sublimo: Meds = medicijnen
nu heel klein beetje wiet (puur)![]()
Winehouse zei:Bromazepam 18mg
zo naar gaga heb er zin in ! Daar nog een paar drankjes ? En nicotine
Carlitos zei:New temazepam 20 mg
Dormicum 15 mg
Fluni´s van 1 mg
Melatonine 5 mg
Winnen ze het van de 180 mg 68% dex inname 5:30 en wat speed 62% ?
Morgen meer,hou hem hier ..
Carlitos zei:Nou je mag me behoorlijk benzoresistent noemen.
Maar klinkt wel grappig zo op een rijtje altijd he.
Ben vast wel weer klaarwakker om 8:00 dan maar ff geen bom maar kopje koffie,eitje etc.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."