#1
bit zei:Een biertje gebracht door de baas, beat that!
Ik kan me niet herinneren dat ik iemand een biertje gebracht heb.
bit zei:Een biertje gebracht door de baas, beat that!
Ik vind heineken toch een van de minder lekkere biertjes, Belgische biertjes daarentegen.Delcasa88 zei:
Je bent knetter gek man!Arthur King zei:Ik vind heineken toch een van de minder lekkere biertjes,
Word! Hoewel ik het wel altijd bij de lichte biertjes houd, dubbels en zeker trippels zijn niet voor mij weggelegdArthur King zei:Belgische biertjes daarentegen.![]()
KoxBox zei:
Beanhead zei:EDIT: NIET DAT PISWATER MAAR DAT BIER DAT KOXBOX POSTTE!
KoxBox zei:Beanhead zei:EDIT: NIET DAT PISWATER MAAR DAT BIER DAT KOXBOX POSTTE!
Jupiler? Of ga ik hier nu helemaal de mist in?
OT: Een veel te lekker wietje.
goed half litertje & een jointje gaan er altijd wel in. Jep, vandaag gewoon weer hard voor weinig dus mag ik die bak koffie van de baas wel hebben.Carlitos zei:Lekker bakkie pleurt zo op de morgen denk drien !!
knolselderij zei:gelukkig nog 2 uurtjes kunnen slapen, nu toch maar gelijk aan de koffie idd
fucking jealousCarlitos zei:Roofies geblazen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."