#1
kaalkopje zei:
People Are Strange

kaalkopje zei:

matthijs zei:The Gathering is ook erg goed!
Ellesdee zei:Kim zei:Skrewdriver :P
vind je landser zeker ook wel leuk? :P
billy zei:the verve, my bloody valentine, jesus & the mary chain, radiohead, veel britpop uit de jaren 90...... oasis ook soms, ligt er aan welke nummers, ik raad een ''champagne supernova'' aan!!! maar ook de album ''standing on the shoulder of giants'' aan van oasis!
Kim zei:Skrewdriver :P
BillyBilo zei:billy zei:the verve, my bloody valentine, jesus & the mary chain, radiohead, veel britpop uit de jaren 90...... oasis ook soms, ligt er aan welke nummers, ik raad een ''champagne supernova'' aan!!! maar ook de album ''standing on the shoulder of giants'' aan van oasis!
jesus & the mary chain
zo'n vette band is dat.
Kim zei:Ellesdee zei:Kim zei:Skrewdriver :P
vind je landser zeker ook wel leuk? :P
Neuh das me te duits Ik ben nationalistisch ingestelt Dus trots op me eigen land niet op die verotte moffe
matthijs zei:BillyBilo zei:billy zei:the verve, my bloody valentine, jesus & the mary chain, radiohead, veel britpop uit de jaren 90...... oasis ook soms, ligt er aan welke nummers, ik raad een ''champagne supernova'' aan!!! maar ook de album ''standing on the shoulder of giants'' aan van oasis!
jesus & the mary chain
zo'n vette band is dat.
Heel sterk!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."