Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke band raad jij aan?!

Welke band raad jij aan?!

285 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
kaalkopje zei:
needlefreak zei:
The doors :sunglasses:
Klik om te vergroten...

zekers :)
Klik om te vergroten...

People Are Strange :beer:
p
poisonLid
01-01-2024, 00:00
#2
matthijs zei:
The Gathering is ook erg goed!
Klik om te vergroten...


The gathering, ook uit oss. vet. zo ook rattle snake shake.
Ze staan in de final van de class of cover band.
Echt een aanrader
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ellesdee zei:
Kim zei:
Skrewdriver :P
Klik om te vergroten...

vind je landser zeker ook wel leuk? :P
Klik om te vergroten...

Neuh das me te duits Ik ben nationalistisch ingestelt Dus trots op me eigen land niet op die verotte moffe
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#4
kweet niet of the who hier al tussenstaat
:)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Uiteraard staat die ertussen.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#6
dan is het goed :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
You knows it.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Godspeed You Black Emperor (je kunt hier samples luisteren maar dat doet absoluut geen recht aan deze prachtige muziek) is eigenlijk de meester van de postrock, maar Explosions in the Sky is ook leuk (en het concert wat ze laatst gaven was boven verwachting mooi!!):

A Song for our Fathers

Yasmin the Light

Your Hand in Mine

Welcome, Ghosts
b
billyLid
01-01-2024, 00:00
#9
the verve, my bloody valentine, jesus & the mary chain, radiohead, veel britpop uit de jaren 90...... oasis ook soms, ligt er aan welke nummers, ik raad een ''champagne supernova'' aan!!! maar ook de album ''standing on the shoulder of giants'' aan van oasis!
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#10
billy zei:
the verve, my bloody valentine, jesus & the mary chain, radiohead, veel britpop uit de jaren 90...... oasis ook soms, ligt er aan welke nummers, ik raad een ''champagne supernova'' aan!!! maar ook de album ''standing on the shoulder of giants'' aan van oasis!
Klik om te vergroten...


jesus & the mary chain

zo'n vette band is dat.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kim zei:
Skrewdriver :P
Klik om te vergroten...

die sucke toch, zelfs als ik niet naar de tekst luister vind ik het klote muziek. voor landser het zelfde.
vind ik die prussian blue beter hoor als je perse racist muziek wilt horen :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Osom
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
BillyBilo zei:
billy zei:
the verve, my bloody valentine, jesus & the mary chain, radiohead, veel britpop uit de jaren 90...... oasis ook soms, ligt er aan welke nummers, ik raad een ''champagne supernova'' aan!!! maar ook de album ''standing on the shoulder of giants'' aan van oasis!
Klik om te vergroten...


jesus & the mary chain

zo'n vette band is dat.
Klik om te vergroten...

Heel sterk!
G
GlorfLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kim zei:
Ellesdee zei:
Kim zei:
Skrewdriver :P
Klik om te vergroten...

vind je landser zeker ook wel leuk? :P
Klik om te vergroten...

Neuh das me te duits Ik ben nationalistisch ingestelt Dus trots op me eigen land niet op die verotte moffe
Klik om te vergroten...

Maar Skrewdriver is toch meer van het engelse National Front, dat gaat dus ook niet over je eigen landje.

Kvind trouwens dat alle nationalisten mooi het land uit moeten.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je stoned bent: Lycia.

www.myspace.com/lycia
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#16
matthijs zei:
BillyBilo zei:
billy zei:
the verve, my bloody valentine, jesus & the mary chain, radiohead, veel britpop uit de jaren 90...... oasis ook soms, ligt er aan welke nummers, ik raad een ''champagne supernova'' aan!!! maar ook de album ''standing on the shoulder of giants'' aan van oasis!
Klik om te vergroten...


jesus & the mary chain

zo'n vette band is dat.
Klik om te vergroten...

Heel sterk!
Klik om te vergroten...

'k Had hier een cd liggen van the jesus and mary chain, the sound of speed (1993). Jaren geleden dat ik er nog eens naar geluisterd heb. Nu nog eens gedaan, is wel vet. :)
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bloodhound Gang

grappigste lyrics ooit en ook goeie muziek. :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Camel.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#19
The Libertines
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Godsmack, sinds kort. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."