#1
Uit verschillende posts hierboven:
Queens of the stone Age, Fu Manchu en Pendulum zijn alle 3 relaxt.
Queens of the stone Age, Fu Manchu en Pendulum zijn alle 3 relaxt.
hehe heb je Ex-Drummer al geziendingo zei:Mongoloid van Devo
heb ernaar geluisterd op LSD was gewoon strak![]()
Second that.The Chosen zei:Ulver - Perdition City (een van de meest geniale platen ooit!!!!!)
Kim zei:Skrewdriver :P
matthijs zei:dingo zei:Heb overlaatst Millionaire ontdekt en vind het echt vet, een aanrader.![]()
Wat zeg je van Kyuss?

Jeller zei:hehe heb je Ex-Drummer al geziendingo zei:Mongoloid van Devo
heb ernaar geluisterd op LSD was gewoon strak![]()
![]()
kaalkopje zei:

matthijs zei:The Gathering is ook erg goed!
Ellesdee zei:Kim zei:Skrewdriver :P
vind je landser zeker ook wel leuk? :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."