#1
wanneer is het? is het in flanders expo? want... dave clark oelala zie ik ook wel zitten...
DarkScope zei:PS: welke zijn de andere stijlen, techno minimal elektro schranz, wat nog meer?
Eckster C zei:gewoon dope meepakken of daar kopen wat zeggen jullie?
tis hier gewoon spotgoedkoop :PDreamWeaver zei:Eckster C zei:gewoon dope meepakken of daar kopen wat zeggen jullie?
Meenemen. Risico is te klein om moeilijk te gaan lopen doen en veel geld uit te geven in Belgiëland.

Frisko zei:tis hier gewoon spotgoedkoop :PDreamWeaver zei:Eckster C zei:gewoon dope meepakken of daar kopen wat zeggen jullie?
Meenemen. Risico is te klein om moeilijk te gaan lopen doen en veel geld uit te geven in Belgiëland.
maar om hier op een feest te kopen is het idd duur.
maar dat zal in NL ook wel zo zijn toch?![]()

Nederland is zo lekker kneuterig wat drugs betreft belgie ook hoor...TechNora zei:: Nederland is zo lekker kneuterig wat drugs betreft![]()
Frisko zei:belgie ook hoor...TechNora zei:: Nederland is zo lekker kneuterig wat drugs betreft![]()
volgens mij hebben jullie nederlanders echt een verkeerde indruk over ons landje hoor???![]()
![]()
![]()
hier niet met een waarschuwing,gewoon een boete...DreamWeaver zei:Frisko zei:belgie ook hoor...TechNora zei:: Nederland is zo lekker kneuterig wat drugs betreft![]()
volgens mij hebben jullie nederlanders echt een verkeerde indruk over ons landje hoor???![]()
![]()
![]()
Laatst een bekende op een feest gepakt in België. Weinig aan de hand, het werd overgedragen aan de Nederlandse justitie. Wel alles kwijt natuurlijk, maar in Nederland kom je vervolgens weg met een waarschuwing of een boete.
op ILT ?Frisko zei:hier niet met een waarschuwing,gewoon een boete...DreamWeaver zei:Frisko zei:belgie ook hoor...TechNora zei:: Nederland is zo lekker kneuterig wat drugs betreft![]()
volgens mij hebben jullie nederlanders echt een verkeerde indruk over ons landje hoor???![]()
![]()
![]()
Laatst een bekende op een feest gepakt in België. Weinig aan de hand, het werd overgedragen aan de Nederlandse justitie. Wel alles kwijt natuurlijk, maar in Nederland kom je vervolgens weg met een waarschuwing of een boete.
standaard boete is wel 350€ dacht ik...![]()
nee in belgieteonanacatl zei:op ILT ?Frisko zei:hier niet met een waarschuwing,gewoon een boete...DreamWeaver zei:Frisko zei:belgie ook hoor...TechNora zei:: Nederland is zo lekker kneuterig wat drugs betreft![]()
volgens mij hebben jullie nederlanders echt een verkeerde indruk over ons landje hoor???![]()
![]()
![]()
Laatst een bekende op een feest gepakt in België. Weinig aan de hand, het werd overgedragen aan de Nederlandse justitie. Wel alles kwijt natuurlijk, maar in Nederland kom je vervolgens weg met een waarschuwing of een boete.
standaard boete is wel 350€ dacht ik...![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."