#1
Is het over het algemeen snel uitverkocht?

lysergine25 zei:wel als de zon schijnt ... laatste jaar was koud en nat
![]()
En omdat solstice wel zo'n vet feest gaat worden dat het best 2 keer aangekondigd mag worden

-spaceman- zei:Um zei:ik zit in de belgische scene
in nederland vind ik feesten nogal kort duren en ook zeer weinig grote namen, in belgie gaat het altijd wel door tot 10.00 uur s morgesn
terwijl in belgie het heel veel feesten zijn met grote internationale namen en dat ontrbeekt jammer genoeg ook vaak in nederland, en ook weinig live acts maar vooral djs in nederland, terwijl live acts toch het meest interessant is want dan stelt iemand zijn eigen muziek voor op zijn eigen manier (hoewel je het begrip live niet moet verwarren met live als bij een rockconcert)
zo kon je de laatste maand (enkel laatste maand) in vlaanderen onder andere infected mushroom, azay syndrome, artifakt, california sunshine, afgin, sensifeel, xenomorph, fungus funk, cosmo en nog veel meer moois live zien
en over twee weken vibe tribe met een van de uitvinders van goa trance dimension 5
en twee weken later kindzadza, het tweede europese optreden van osom uit rusland, parasense, cosmosis,...
echt niet normaal
en morgen klein bosjesfeest met 300 mensen met ka sol uit zweden (suntrip records) en taiki kim uit finland, lekker tot s morgens zweven
jammer dat dat allemaal niet zo gaat in nederland, maar jullie hebben dan wel meer acid en tekno feesten
jammer dat dat allemaal niet zo gaat in nederland
oja, en eind juni juno reactor
en daar tussen nog gataka, shiva joerg, switch, u-recken, ...heel israel draait in belgie
er is geen goa feest wat ik bezoek wat niet tot 's middags de volgende dag duurt... je moet ze gewoon weten te vinden... desnoods door naar de after die na zo'n feestje altijd spontaan worden opgezet... ik weet standaard zondag openlucht afters die gemiddeld tot maandag duren (vanaf zondag ochtend)
zomertje39 zei:Hoi azgaza, ik ga ook naar Solstice festival,heb je tips voor mij? wat can ik doen om gezzellig te heben/? lsd is niet goed voor erste ker bij en feestje,uppers niet goed, alchool niet goed,dus wat toch????? jullie DF houdt niet bij een feestje , xtc gebruikers tegen te komen ,waar dan is een gezzelige sfeer bij solstice festival en welke uren.....en waar can ik komen in de buurt van jullie/? alvast bedankt.....
azgaza zei:Ik ga sowieso! Iemand zin een mini-solstice meet?
zomertje39 zei:Hoi azgaza, ik ga ook naar Solstice festival,heb je tips voor mij? wat can ik doen om gezzellig te heben/? lsd is niet goed voor erste ker bij en feestje,uppers niet goed, alchool niet goed,dus wat toch????? jullie DF houdt niet bij een feestje , xtc gebruikers tegen te komen ,waar dan is een gezzelige sfeer bij solstice festival en welke uren.....en waar can ik komen in de buurt van jullie/? alvast bedankt.....
azgaza zei:Ik ga sowieso! Iemand zin een mini-solstice meet?
Addick zei:Word er op dit soort feesten ook wel is mdma gebruikt ?
Op ruigoord staat toch ook kunst of niet,wel mooi trippen op lsd ?
Alleen wat ver
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."