Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet Solstice 2008 topic.

Het Solstice 2008 topic.

89 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is het over het algemeen snel uitverkocht?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
het is buiten uitverkocht kan niet ......

:hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Helemaal leuk en gezellig om daar te meeten, lijkt mij! :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
wel als de zon schijnt ... laatste jaar was koud en nat

:cry:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
wel als de zon schijnt ... laatste jaar was koud en nat

:cry:
Klik om te vergroten...

Had ook wel wat, voor mij althans. Maar regen gaat mij niet tegen houden, desnoods sleep ik weer ruim 24 uur met een paraplu, vorig jaar was het grappig genoeg..

Hoe dan ook.. het lijkt mij ook geweldig om mensen te meeten op aankomende Solstice, het is een mooi feest, en nog mooier als je in goed gezeldschap bent.. dus.. ik kijk er al helemaal naar uit.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb nog helemaal niemand van dit forum in levende lijve ontmoet(ja onbewust op een feest misschien)en het lijkt me een toffe omgeving om eens wat mensen te ontmoeten!!! Ik bid voor mooi weer!!! :hearteyes:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#7
Net het boek geleden Tijdgeest van Mischa de Vreede, waarin Ruigoord ook uitvoerig in wordt beschreven; lijkt me dus ontzettend leuk om daar eens een kijkje te nemen.. Ligt er voor mij ook aan hoe duur de kaartjes zijn. En of ik op dat moment niet met m'n eventuele herexamen zit..
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Omdat het kan! :mrgreen: En omdat solstice wel zo'n vet feest gaat worden dat het best 2 keer aangekondigd mag worden :mrgreen: :stoned:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Solstice 2008

Ja man! Der was er al een! viewtopic.php?f=24&t=13513 :openmouth:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Re:

-spaceman- zei:
Um zei:
ik zit in de belgische scene

in nederland vind ik feesten nogal kort duren en ook zeer weinig grote namen, in belgie gaat het altijd wel door tot 10.00 uur s morgesn

terwijl in belgie het heel veel feesten zijn met grote internationale namen en dat ontrbeekt jammer genoeg ook vaak in nederland, en ook weinig live acts maar vooral djs in nederland, terwijl live acts toch het meest interessant is want dan stelt iemand zijn eigen muziek voor op zijn eigen manier (hoewel je het begrip live niet moet verwarren met live als bij een rockconcert)

zo kon je de laatste maand (enkel laatste maand) in vlaanderen onder andere infected mushroom, azay syndrome, artifakt, california sunshine, afgin, sensifeel, xenomorph, fungus funk, cosmo en nog veel meer moois live zien

en over twee weken vibe tribe met een van de uitvinders van goa trance dimension 5

en twee weken later kindzadza, het tweede europese optreden van osom uit rusland, parasense, cosmosis,...

echt niet normaal

en morgen klein bosjesfeest met 300 mensen met ka sol uit zweden (suntrip records) en taiki kim uit finland, lekker tot s morgens zweven


jammer dat dat allemaal niet zo gaat in nederland, maar jullie hebben dan wel meer acid en tekno feesten


jammer dat dat allemaal niet zo gaat in nederland

oja, en eind juni juno reactor :hearteyes:

en daar tussen nog gataka, shiva joerg, switch, u-recken, ...heel israel draait in belgie
Klik om te vergroten...

er is geen goa feest wat ik bezoek wat niet tot 's middags de volgende dag duurt... je moet ze gewoon weten te vinden... desnoods door naar de after die na zo'n feestje altijd spontaan worden opgezet... ik weet standaard zondag openlucht afters die gemiddeld tot maandag duren (vanaf zondag ochtend)
Klik om te vergroten...

Dan mag je mij wel eens inlichten over die feestjes :P Ik kan sowieso niet zo heel veel outdoor goa vinden in Nederland. Misschien omdat het hier altijd kut weer is :(
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vandaag is het, ik ga over een uurtje al naar de tram. En mijn super-mod-powers gebruikt om beide topics te mergen!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Shokora: 1 tip:

gewoon naar feestjes gaan en praten!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Solstice 2008

zomertje39 zei:
Hoi azgaza, ik ga ook naar Solstice festival,heb je tips voor mij? wat can ik doen om gezzellig te heben/? lsd is niet goed voor erste ker bij en feestje,uppers niet goed, alchool niet goed,dus wat toch????? jullie DF houdt niet bij een feestje , xtc gebruikers tegen te komen ,waar dan is een gezzelige sfeer bij solstice festival en welke uren.....en waar can ik komen in de buurt van jullie/? alvast bedankt.....


azgaza zei:
Ik ga sowieso! Iemand zin een mini-solstice meet?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Gezellig? Gewoon met wat mensen praten, contact leggen, genieten van de sfeer. LSD kan opzich wel de eerste keer op een feestje als je maar een lagere dosis zou doen dan dat je normaal al zou doen als eerste keer. Als je van xtc houdt en het gewend bent te doen op feestjes kan je dat natuurlijk altijd gewoon doen.
En verder.. Solstice is vanaf zaterdag middag tot het einde gewoon gezellig, goede plekken zijn zorgen dat je overal bent. De meeste mensen van DF kennen wel een paar df-ers van gezicht dus daarop gaan een hoop mensen elkaar vinden.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Solstice 2008

zomertje39 zei:
Hoi azgaza, ik ga ook naar Solstice festival,heb je tips voor mij? wat can ik doen om gezzellig te heben/? lsd is niet goed voor erste ker bij en feestje,uppers niet goed, alchool niet goed,dus wat toch????? jullie DF houdt niet bij een feestje , xtc gebruikers tegen te komen ,waar dan is een gezzelige sfeer bij solstice festival en welke uren.....en waar can ik komen in de buurt van jullie/? alvast bedankt.....


azgaza zei:
Ik ga sowieso! Iemand zin een mini-solstice meet?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Haha, wat schattig.

Gewoon de grootste junks daar aanspreken, grote kans dat ze hier op DF zitten!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Solstice 2008

Hahahahaha.. nee hoe je ons vind.. wat helpt is als je het foto topic kent of al minstens een páár mensen hebt gemeet zodat je die herkent en het gezelschap er om heen leer je dan wel kennen.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Solstice 2008

Ik heb er zin in! ik ga daar waarschijnlijk bromo dragonfly uittesten. Ben erg benieuwd!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Solstice 2008

Ik heb er ook veel zin in, elke dag weer een beetje meer. Het gezelschap gaat absoluut top worden en de gezelligheid ook. Solstice.. bijna!
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Solstice 2008

Ik heb er ook zin in! Ben heel benieuwd naar de bromo iig :grin: Maar eerst rainbow!!
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Solstice 2008

Word er op dit soort feesten ook wel is mdma gebruikt ?
Op ruigoord staat toch ook kunst of niet,wel mooi trippen op lsd ?

Alleen wat ver
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Solstice 2008

Addick zei:
Word er op dit soort feesten ook wel is mdma gebruikt ?
Op ruigoord staat toch ook kunst of niet,wel mooi trippen op lsd ?

Alleen wat ver
Klik om te vergroten...

Over de MDMA: op de kleine ruigoord feestjes vrij veel, op de grotere ook. En op Solstice hebben ze vaak wel iets kunstzinnigs geregelt, en de locatie is heel leuk trippen ja.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."