Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Megasumo zei: edit: Zaterdag mogen we weer. Iemand voor The Eden Rave? Klik om te vergroten... Nee ...maar wel ruigoord een ker per mand trance orient express.....super top sfeer voor alle leftijden....."
"XTC heeft zeker invloed op schaamhaar....... Jelle76 zei: Ik ben benieuwd of het gebruik van XTC invloed kan hebben op je haargroei en (versnelde) haaruitval kan veroorzaken. Op internet vind ik wel enkele sites hierover, waar vaak wordt gezegd dat het aannemelijk is dat XTC geen invloed heeft op de haargroei. Er zijn echter geen studies naar gedaan voor zover bekend. Wel wordt in het algemeen aangenomen dat stress en adrenaline invloed hebben op haaruitval. Aangezien XTC volgens mij een verhoogde adrenaline veroorzaakt, lijkt het me ook aannemelijk dat dit slecht is voor je haargroei. Kortom, is het aannemlijk dat mannen door XTC gebruik (versneld) kaal worden? Ben benieuwd of iemand hier iets nuttigs over kan zeggen. Klik om te vergroten..."
"Hoi mensen, hoe is nou beter? 5 htp pilen voor mdma en tijdens....of gewon volgende dag?na de feest// alvast bedankt"
"daddy-Oh zei: hey, ik ben één van die 'gelegenheidshomo's'. Ik ben al 18 jaar samen met een knappe vrouw en (zonder te willen opscheppen) we hebben een fantastisch sexleven. Ik rook weed, doe af en toe een pilletje (of meer) en soms een lijntje coke . Ik ben zeer mannelijk, rij met een Harley en heb elke mooie vrouw op straat gezien. En, heel raar, telkens als ik coke gesnoven heb wordt ik heel geil en krijg ik zin in sex met een man. Nuchter heb ik die drang nooit, op XTC en weed ook zeker ni. Enkel bij coke heb ik die gedachten. Mijn vrouw weet ervan, ze maakt er zich geen zorgen over. En ik heb een kameraad met hetzelfde probleem, of liever, hetzelfde voordeel. Vul zelf maar verder in... Niemand van ons maakt er een probleem van, we zijn oud genoeg om er fijn mee om te gaan...dusss iedereen content. Toch zou ik 'ns willen weten of dit bij meer mensen het geval is. Klik om te vergroten... Ja."
"Re: Hoe can ik lsd test maken ,waar en hoeveel( een half of beter hele zegels?)alvast bedankt zomertje Proffesor Xavier zei: Wieeeeewwww Nou resultaten binnen !!!!!!!!!! Had er 4 weg gebracht en hier de resultaten. Zeer lichte sprijding. 380ug 384ug 398ug 398ug LOL toppersssss Klik om te vergroten..."
"Hoi alemal, ik heb voor het erste ker,een half hoffman genomen( 75 micrgrm.), bij en psyhedelisch party.Ik voelde bijna nix spectaculaire,aleen ...heel heel nuchter en veel energie,(lekker dansen..en zo).Kon niet slapen lang tijd. waroom denken jullie? te weinig .....? groetjes z."
"bericht gewist."
"Hoi....ik weet zeker was en goeie...maar niet zeker op hoeveelheid....maar ja ....is dat so weinig lsd geef je gewon een nuchter gevoel en energie?(perfect voor een party...) J0rrit zei: zomertje39 zei: Hoi alemal, ik heb voor het erste ker,een half hoffman genomen( 75 micrgrm.), bij en psyhedelisch party.Ik voelde bijna nix spectaculaire,aleen ...heel heel nuchter en veel energie,(lekker dansen..en zo).Kon niet slapen lang tijd. waroom denken jullie? te weinig .....? groetjes z. Klik om te vergroten... dan ben je voor gelogen en zat er of geen lsd op of zeker geen 75 microgram. Klik om te vergroten..."
"geen visuals mindfuck ....heel nuchter.....de gedachte dat ik iets heel heel slim heb genomen,in ritm dansen als nooit(een met de muziek) en antwoord snel aan mijn vragen..hehe,was zeker onder 50 mcg de half zegels ..can dat?"
"Re: Solstice 2008 Ik ga ook, maar waar can ik daar vinden DF gangers?in een plek met hindu thee rokwierok en fruit? shokora zei: Wie gaan er allemaal naar Solstice 2008? Voor de mensen die niet weten wat het is. Het is een outdoor psytrance festival op hippie-eiland Ruigoord naast Amsterdam :P Het wordt 21 en 22 juni 2008 gehouden. Wat ik alleen niet kon vinden, is hoeveel het gaat kosten? Dat lijkt me toch wel redelijke vitale informatie :P Klik om te vergroten..."