Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet Solstice 2008 topic.

Het Solstice 2008 topic.

89 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
z
zomertje39Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Solstice 2008

Hoi azgaza, ik ga ook naar Solstice festival,heb je tips voor mij? wat can ik doen om gezzellig te heben/? lsd is niet goed voor erste ker bij en feestje,uppers niet goed, alchool niet goed,dus wat toch????? jullie DF houdt niet bij een feestje , xtc gebruikers tegen te komen ,waar dan is een gezzelige sfeer bij solstice festival en welke uren.....en waar can ik komen in de buurt van jullie/? alvast bedankt.....


azgaza zei:
Ik ga sowieso! Iemand zin een mini-solstice meet?
Klik om te vergroten...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Solstice 2008

zomertje39 zei:
Hoi azgaza, ik ga ook naar Solstice festival,heb je tips voor mij? wat can ik doen om gezzellig te heben/? lsd is niet goed voor erste ker bij en feestje,uppers niet goed, alchool niet goed,dus wat toch????? jullie DF houdt niet bij een feestje , xtc gebruikers tegen te komen ,waar dan is een gezzelige sfeer bij solstice festival en welke uren.....en waar can ik komen in de buurt van jullie/? alvast bedankt.....


azgaza zei:
Ik ga sowieso! Iemand zin een mini-solstice meet?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Gezellig? Gewoon met wat mensen praten, contact leggen, genieten van de sfeer. LSD kan opzich wel de eerste keer op een feestje als je maar een lagere dosis zou doen dan dat je normaal al zou doen als eerste keer. Als je van xtc houdt en het gewend bent te doen op feestjes kan je dat natuurlijk altijd gewoon doen.
En verder.. Solstice is vanaf zaterdag middag tot het einde gewoon gezellig, goede plekken zijn zorgen dat je overal bent. De meeste mensen van DF kennen wel een paar df-ers van gezicht dus daarop gaan een hoop mensen elkaar vinden.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Solstice 2008

zomertje39 zei:
Hoi azgaza, ik ga ook naar Solstice festival,heb je tips voor mij? wat can ik doen om gezzellig te heben/? lsd is niet goed voor erste ker bij en feestje,uppers niet goed, alchool niet goed,dus wat toch????? jullie DF houdt niet bij een feestje , xtc gebruikers tegen te komen ,waar dan is een gezzelige sfeer bij solstice festival en welke uren.....en waar can ik komen in de buurt van jullie/? alvast bedankt.....


azgaza zei:
Ik ga sowieso! Iemand zin een mini-solstice meet?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Haha, wat schattig.

Gewoon de grootste junks daar aanspreken, grote kans dat ze hier op DF zitten!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Solstice 2008

Hahahahaha.. nee hoe je ons vind.. wat helpt is als je het foto topic kent of al minstens een páár mensen hebt gemeet zodat je die herkent en het gezelschap er om heen leer je dan wel kennen.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Solstice 2008

Ik heb er zin in! ik ga daar waarschijnlijk bromo dragonfly uittesten. Ben erg benieuwd!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Solstice 2008

Ik heb er ook veel zin in, elke dag weer een beetje meer. Het gezelschap gaat absoluut top worden en de gezelligheid ook. Solstice.. bijna!
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Solstice 2008

Ik heb er ook zin in! Ben heel benieuwd naar de bromo iig :grin: Maar eerst rainbow!!
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Solstice 2008

Word er op dit soort feesten ook wel is mdma gebruikt ?
Op ruigoord staat toch ook kunst of niet,wel mooi trippen op lsd ?

Alleen wat ver
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Solstice 2008

Addick zei:
Word er op dit soort feesten ook wel is mdma gebruikt ?
Op ruigoord staat toch ook kunst of niet,wel mooi trippen op lsd ?

Alleen wat ver
Klik om te vergroten...

Over de MDMA: op de kleine ruigoord feestjes vrij veel, op de grotere ook. En op Solstice hebben ze vaak wel iets kunstzinnigs geregelt, en de locatie is heel leuk trippen ja.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Solstice 2008

Iemand enig idee wanneer het volgende psytrance feest is op Ruigoord? Ik vind het echt kut dat ik niet naar solstice kan :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."