Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet Solstice 2008 topic.

Het Solstice 2008 topic.

89 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Solstice 2008

Ik ga sowieso! Iemand zin een mini-solstice meet?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Solstice 2008

pinheadlarry zei:
"psytrance" "Ruigoord" klinkt goed :hearteyes:
alleen jammer dat ik dan al op een festival ben..
mja,,have fun.

:wave:
Klik om te vergroten...

Rainbow?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Solstice 2008

hey wat grappig, hier heb ik net mn kaartje voor gescoord! party on!
z
zomertje39Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Solstice 2008

ja zeker. waar ?wanneer?Ik ben een grotte fan ruigoord


azgaza zei:
Ik ga sowieso! Iemand zin een mini-solstice meet?
Klik om te vergroten...
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Solstice 2008

ZA 21 JUNI '08 SOLSTICE
aanvang: 14.00/entree: € 25
voorverkoop: € 20

THE PSYCHEDELIC GATHERER


LIVE
SQUID INC :: Scorb & Deviant Species:: (Ambivalent/UK)
SUBCONSCIOUSMIND (Fiin Music/SWI)
SCORB (Ambivalent/UK)
MOONSTONED (MoonStoned/ISR)
SONIC SPECIES
(Fromem Ory/Liquid & G-nome/Little Green Planet/UK)
DJ`S
Nick aka Electronick (Shivlink/Samsara, IND)
Morg (Flexible/SWE)
G-nome (Little Green Planet, UK)
Ipcress (Omniscience/UK)
Expanding Conscience (CAN/ARG)
Dsompa (Magic Moments/GER)
K-Chill vs Electrocute (Trance Orient Express/DK)
Zen (Psykick Productions/NL)
dr.Vinnie (9-LOH/NL)
Bally (Pelgrim Dance Project/NL)
CHILL-OUT
MOONSTONED (MoonStoned/ISR) LIVE
WARP TECHNIQUE (Dubmission, UK/Ger) LIVE
COSMIC SPRING ( Psychoactive Dubtrance - Live Band/NL)LIVE
The Former Fridays (Ruigoord/MIX) LIVE
Dave Arc-I (Psystream, Ozora Fest/UK)
Steve Kundalini (Kundalini Records/UK)
Dbatistatos (Cosmic Leaf Records/GRE)
PsyOnEar (Trance Orient Express/ITA)
Ipcress (Omniscience, UK)
Aquarius&Luna (Manacorp/GER)
White Monkey (Ruigoord/NL)
K-Chill vs Electrocute (Trance Orient Express/DK)
Snapinho & Supergroover (Bleep Bizarre/NL)
PolyEsta (Cosmic Combination/NL)
DECO&VISUALS
Psychedelic Cinema Project UK
Dbatistatos (Cosmic Leaf Records/GRE)
AIRPLAIN VISUALS NL
AntiShanti NL
Robbie (Psychedelic-Art.com/UK-GER)
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Solstice 2008

Kaartjes zijn net besteld voor pythregius, adreno, dumpy, beyond illusion en mij! :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Solstice 2008

Ik ga er heen en koop zaterdagmiddag kaartje aan de 'deur', dan maar 5 euro meer.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Solstice 2008

Ich bin dahbei!!!

Danku pythregius!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Solstice 2008

[SF] Safiertje zei:
Kaartjes zijn net besteld voor pythregius, adreno, dumpy, beyond illusion en mij! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik dacht dat jullie naar 1 of ander regenboog festival gingen? xD

Azgaza zei:
Ik ga er heen en koop zaterdagmiddag kaartje aan de 'deur', dan maar 5 euro meer.
Klik om te vergroten...

Ik plan het zelfde te doen.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Solstice 2008

shokora zei:
[SF] Safiertje zei:
Kaartjes zijn net besteld voor pythregius, adreno, dumpy, beyond illusion en mij! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik dacht dat jullie naar 1 of ander regenboog festival gingen? xD
Klik om te vergroten...

Ja! We gaan van woensdag tot zaterdag naar Rainbow en dan door naar Ruigoord :P
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Solstice 2008

Regenbogen en zonnefeesten!!
F
FirrahLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Solstice 2008

Ik ga er ook heen samen met Azgaza. En zoals zij al zei, wij kopen gewoon een kaartje aan de deur..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Solstice 2008

Volgensmij gaat solstice gezellig worden dit jaar :)
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Solstice 2008

Fuck, zoals het er nu uit ziet ga ik niet meer :( Dus jammer dat ik jullie mede drughippies niet kan meeten =\\, maar er zal vast nog wel een psytrance feest op ruigoord komen.
z
zomertje39Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Solstice 2008

Hoi azgaza, ik ga ook naar Solstice festival,heb je tips voor mij? wat can ik doen om gezzellig te heben/? lsd is niet goed voor erste ker bij en feestje,uppers niet goed, alchool niet goed,dus wat toch????? jullie DF houdt niet bij een feestje , xtc gebruikers tegen te komen ,waar dan is een gezzelige sfeer bij solstice festival en welke uren.....en waar can ik komen in de buurt van jullie/? alvast bedankt.....


azgaza zei:
Ik ga sowieso! Iemand zin een mini-solstice meet?
Klik om te vergroten...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Solstice 2008

zomertje39 zei:
Hoi azgaza, ik ga ook naar Solstice festival,heb je tips voor mij? wat can ik doen om gezzellig te heben/? lsd is niet goed voor erste ker bij en feestje,uppers niet goed, alchool niet goed,dus wat toch????? jullie DF houdt niet bij een feestje , xtc gebruikers tegen te komen ,waar dan is een gezzelige sfeer bij solstice festival en welke uren.....en waar can ik komen in de buurt van jullie/? alvast bedankt.....


azgaza zei:
Ik ga sowieso! Iemand zin een mini-solstice meet?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Gezellig? Gewoon met wat mensen praten, contact leggen, genieten van de sfeer. LSD kan opzich wel de eerste keer op een feestje als je maar een lagere dosis zou doen dan dat je normaal al zou doen als eerste keer. Als je van xtc houdt en het gewend bent te doen op feestjes kan je dat natuurlijk altijd gewoon doen.
En verder.. Solstice is vanaf zaterdag middag tot het einde gewoon gezellig, goede plekken zijn zorgen dat je overal bent. De meeste mensen van DF kennen wel een paar df-ers van gezicht dus daarop gaan een hoop mensen elkaar vinden.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Solstice 2008

zomertje39 zei:
Hoi azgaza, ik ga ook naar Solstice festival,heb je tips voor mij? wat can ik doen om gezzellig te heben/? lsd is niet goed voor erste ker bij en feestje,uppers niet goed, alchool niet goed,dus wat toch????? jullie DF houdt niet bij een feestje , xtc gebruikers tegen te komen ,waar dan is een gezzelige sfeer bij solstice festival en welke uren.....en waar can ik komen in de buurt van jullie/? alvast bedankt.....


azgaza zei:
Ik ga sowieso! Iemand zin een mini-solstice meet?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Haha, wat schattig.

Gewoon de grootste junks daar aanspreken, grote kans dat ze hier op DF zitten!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Solstice 2008

Hahahahaha.. nee hoe je ons vind.. wat helpt is als je het foto topic kent of al minstens een páár mensen hebt gemeet zodat je die herkent en het gezelschap er om heen leer je dan wel kennen.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Solstice 2008

Ik heb er zin in! ik ga daar waarschijnlijk bromo dragonfly uittesten. Ben erg benieuwd!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Solstice 2008

Ik heb er ook veel zin in, elke dag weer een beetje meer. Het gezelschap gaat absoluut top worden en de gezelligheid ook. Solstice.. bijna!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."