#1
Re: Solstice 2008
Ik ga sowieso! Iemand zin een mini-solstice meet?
Ik ga sowieso! Iemand zin een mini-solstice meet?
pinheadlarry zei:"psytrance" "Ruigoord" klinkt goed![]()
alleen jammer dat ik dan al op een festival ben..
mja,,have fun.
![]()
azgaza zei:Ik ga sowieso! Iemand zin een mini-solstice meet?
[SF] Safiertje zei:Kaartjes zijn net besteld voor pythregius, adreno, dumpy, beyond illusion en mij!![]()
Azgaza zei:Ik ga er heen en koop zaterdagmiddag kaartje aan de 'deur', dan maar 5 euro meer.
shokora zei:[SF] Safiertje zei:Kaartjes zijn net besteld voor pythregius, adreno, dumpy, beyond illusion en mij!![]()
Ik dacht dat jullie naar 1 of ander regenboog festival gingen? xD
azgaza zei:Ik ga sowieso! Iemand zin een mini-solstice meet?
zomertje39 zei:Hoi azgaza, ik ga ook naar Solstice festival,heb je tips voor mij? wat can ik doen om gezzellig te heben/? lsd is niet goed voor erste ker bij en feestje,uppers niet goed, alchool niet goed,dus wat toch????? jullie DF houdt niet bij een feestje , xtc gebruikers tegen te komen ,waar dan is een gezzelige sfeer bij solstice festival en welke uren.....en waar can ik komen in de buurt van jullie/? alvast bedankt.....
azgaza zei:Ik ga sowieso! Iemand zin een mini-solstice meet?
zomertje39 zei:Hoi azgaza, ik ga ook naar Solstice festival,heb je tips voor mij? wat can ik doen om gezzellig te heben/? lsd is niet goed voor erste ker bij en feestje,uppers niet goed, alchool niet goed,dus wat toch????? jullie DF houdt niet bij een feestje , xtc gebruikers tegen te komen ,waar dan is een gezzelige sfeer bij solstice festival en welke uren.....en waar can ik komen in de buurt van jullie/? alvast bedankt.....
azgaza zei:Ik ga sowieso! Iemand zin een mini-solstice meet?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."