Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet Solstice 2008 topic.

Het Solstice 2008 topic.

89 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Solstice 2008

Ik heb er ook zin in! Ben heel benieuwd naar de bromo iig :grin: Maar eerst rainbow!!
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Solstice 2008

Word er op dit soort feesten ook wel is mdma gebruikt ?
Op ruigoord staat toch ook kunst of niet,wel mooi trippen op lsd ?

Alleen wat ver
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Solstice 2008

Addick zei:
Word er op dit soort feesten ook wel is mdma gebruikt ?
Op ruigoord staat toch ook kunst of niet,wel mooi trippen op lsd ?

Alleen wat ver
Klik om te vergroten...

Over de MDMA: op de kleine ruigoord feestjes vrij veel, op de grotere ook. En op Solstice hebben ze vaak wel iets kunstzinnigs geregelt, en de locatie is heel leuk trippen ja.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Solstice 2008

Iemand enig idee wanneer het volgende psytrance feest is op Ruigoord? Ik vind het echt kut dat ik niet naar solstice kan :(
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Solstice 2008

shokora zei:
Iemand enig idee wanneer het volgende psytrance feest is op Ruigoord? Ik vind het echt kut dat ik niet naar solstice kan :(
Klik om te vergroten...

26 juli geloof ik, www.ruigoord.nl agenda trance orient express zijn de kleine feestjes dus van dezelfde organisatie. Het is geen solstice, maar wel gezellig. Ik ga 26 juli trouwens niet, ben dan op vakantie.

Maar hoezo kan je niet, is er echt geen manier om daar om heen te komen?
z
zomertje39Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Solstice 2008

www.ruigoord.nl daar vind je party agenda.....

shokora zei:
Iemand enig idee wanneer het volgende psytrance feest is op Ruigoord? Ik vind het echt kut dat ik niet naar solstice kan :(
Klik om te vergroten...
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Solstice 2008

shokora zei:
Iemand enig idee wanneer het volgende psytrance feest is op Ruigoord? Ik vind het echt kut dat ik niet naar solstice kan :(
Klik om te vergroten...

Ik dacht 28 Juli.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Solstice 2008

Hrm, andere agenda punt is vervallen dus ik ga denk ik toch maar naar solstice :P Is het de bedoeling dat je ook een tent enzo meeneemt?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Solstice 2008

shokora zei:
Hrm, andere agenda punt is vervallen dus ik ga denk ik toch maar naar solstice :P Is het de bedoeling dat je ook een tent enzo meeneemt?
Klik om te vergroten...

als jij wilt slapen neem je een tent mee...
ruimte genoeg daaro!


:)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Solstice 2008

Hoezo slapen? :openmouth: Gewoon een paar zegels in je mik en gaan! :rock: :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Solstice 2008

Nick de Neger zei:
Hoezo slapen? :openmouth: Gewoon een paar zegels in je mik en gaan! :rock: :P
Klik om te vergroten...

Mijn idee haha, waarom een tent mee nemen als het maar 2 dagen is? Dat is zelfs nuchter makkelijk door te halen en mogelijk op vrijwel elke drugs (en op solstice is trippend doorhalen wel zo gepast :) )
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Solstice 2008

ik heb er zin in :grin:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Solstice 2008

Kan zijn dat ik toch niet naar Solstice ga wegen omstandigheden :') Ik zat vandaag namelijk op de fiets met darkpsy op mijn harsens om Nag Champa te halen. En om de 1 of andere reden vond ik het handig om niet naar links te kijken bij een kruising. Toen had ik opeens een scooter in mijn zij : D

Niks ernstigs ofzo, maar mijn heup doet nog wel fucking pijn als ik loop (zal wel blauw worden), dus als het zaterdag nog steeds 'veel' pijn doet ga ik toch maar niet :P

Al blijf ik voorlopig gewoon op: gaan staan.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Solstice 2008

:openmouth: Das bale! Heb ik ook een keer gehad, maar ik zag hem gelukkig nog wel optijd waarna die na een extra beetje gasgeven alleen op me achterwiel knalde. Sterkte man! Hoop dat het niks ernstigs is :wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Solstice 2008

Hopen dat een beetje snel over is dan :)

Ik heb er zin in!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Solstice 2008

Morgen is het al! Ik hoop dat ik de mensen met wie ik daar niet specefiek heb afgesproken nog ergens op de nacht tegen kom en iedereen die gaat heel veel plezier :grin:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Solstice 2008

azgaza zei:
Morgen is het al! Ik hoop dat ik de mensen met wie ik daar niet specefiek heb afgesproken nog ergens op de nacht tegen kom en iedereen die gaat heel veel plezier :grin:
Klik om te vergroten...

BankIer zei:
ik heb er zin in :grin:
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Solstice 2008

1 nachtje doorhalen kan iedereen!
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#19
Waar ligt dat ergens?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hans zei:
Misschien...... kan ik als 17 jarige naar binnen?
Klik om te vergroten...

Geen enkel probleem, er lopen ook gewoon kinderen rond en.. ik was er vorig jaar, en toen was ik ook nog maar 17. Veel controle is er verder niet zo. Houd er wel rekening mee dat de gemiddelde persoon daar toch wel zo'n 10 jaar ouder is.

BlackRobBlunt
BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2008 17:28 Onderwerp:
Waar ligt dat ergens?
Klik om te vergroten...

Vlak bij Amsterdam; in het dorp Ruigoord. Als je vannuit Amsterdam bus 82 neemt (denk ik, zoek maar na) kom je op een bepaald punt ergens onderweg in Ruigoord. www.ruigoord.nl ; daar hebben ze denk ik wel een kaartje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."