#1
Re: Solstice 2008
Ik heb er ook zin in! Ben heel benieuwd naar de bromo iig
Maar eerst rainbow!!
Ik heb er ook zin in! Ben heel benieuwd naar de bromo iig
Addick zei:Word er op dit soort feesten ook wel is mdma gebruikt ?
Op ruigoord staat toch ook kunst of niet,wel mooi trippen op lsd ?
Alleen wat ver
shokora zei:Iemand enig idee wanneer het volgende psytrance feest is op Ruigoord? Ik vind het echt kut dat ik niet naar solstice kan![]()
shokora zei:Iemand enig idee wanneer het volgende psytrance feest is op Ruigoord? Ik vind het echt kut dat ik niet naar solstice kan![]()
shokora zei:Iemand enig idee wanneer het volgende psytrance feest is op Ruigoord? Ik vind het echt kut dat ik niet naar solstice kan![]()
shokora zei:Hrm, andere agenda punt is vervallen dus ik ga denk ik toch maar naar solstice :P Is het de bedoeling dat je ook een tent enzo meeneemt?
:PNick de Neger zei:Hoezo slapen?Gewoon een paar zegels in je mik en gaan!
:P
azgaza zei:Morgen is het al! Ik hoop dat ik de mensen met wie ik daar niet specefiek heb afgesproken nog ergens op de nacht tegen kom en iedereen die gaat heel veel plezier![]()
BankIer zei:ik heb er zin in![]()

Hans zei:Misschien...... kan ik als 17 jarige naar binnen?
BlackRobBlunt
BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2008 17:28 Onderwerp:
Waar ligt dat ergens?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."