#1
Waar ligt dat ergens?
Hans zei:Misschien...... kan ik als 17 jarige naar binnen?
BlackRobBlunt
BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2008 17:28 Onderwerp:
Waar ligt dat ergens?


lysergine25 zei:wel als de zon schijnt ... laatste jaar was koud en nat
![]()
Serenity zei:Net het boek geleden Tijdgeest van Mischa de Vreede, waarin Ruigoord ook uitvoerig in wordt beschreven; lijkt me dus ontzettend leuk om daar eens een kijkje te nemen.. Ligt er voor mij ook aan hoe duur de kaartjes zijn. En of ik op dat moment niet met m'n eventuele herexamen zit..
Um zei:eerste keer xtc gedaan op solstice, dus dat festival vergeet ik nooit meer
maar hopelijk is de muziek dit jaar wat harder en beter dan die slappe progressive van vorig jaar
Drientje zei:Um zei:eerste keer xtc gedaan op solstice, dus dat festival vergeet ik nooit meer
maar hopelijk is de muziek dit jaar wat harder en beter dan die slappe progressive van vorig jaar
Old skool progressive kan echt wel beuken, maar ik vind full on meestal fijner om op te dansen... En was pas op een feestje waar ze een fijne middenweg hadden gevonden tussen progressive en full on, en net als je bedacht dat de muziek écht niet beter kon, werd de muziek weer beter.(Komt allen met Koninginnedag naar Eindhoven. Daar organiseert metatron een outdoor feest, en die gasten weten wel wat feesten is!!!) Kijk ook op: www.metatron.nu
X

Drientje zei:Ja daar heb je gelijk, je moet een avond wel opbouwen. Van mij mag het beginnen met goede vette progressive, die stiekem en heel sneaky over gaat in snoeiharde full on. Ik hou niet van dark dus daar houdt het op. Ik vind het leuk als de dj de overgang tussen progressive en full on op een ongemerkte manier laat gaan. Meestal gebeurt dit niet omdat er gewoon een andere dj komt die meteen alle registers open trekt.![]()
Ik heb veel vrienden in de Psyscene met veel dj's en sommige zijn echt master in het bespelen van het publiek. Ik heb veel bewondering voor Yucka, die beslist echt op het moment, dat hij draait, welke platen(lang leve de cd speler)hij gaat draaien. Bemmel bijvoorbeeld(acid dj) maakt van te voren een playlist omdat hij met lp's draait, en om nou je hele euvre mee te nemen als je moet draaien, nee das geen doen.
Ik heb ook een hekel aan dj's die gewoon alleen maar hun 'ding' doen en verder niet geinterreseerd zijn in het publiek. Je komt in eerste instantie voor de muziek, maar je komt toch ook om een dj te horen. Anders kun je net zo goed thuis een cd'tje opzetten...
Maar ik ga het wel horen als het zo ver is...
Nog even een kleine aanpassing op de datum het is : Zaterdag 21 en zondag 22 juni. In het allereerste bericht stond volgens mij 20 en 21...![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."