Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnederhop

nederhop

91 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fuck dat, luister naar dit!

W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
meer graag
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#3

1e nummer was van Steen overigens, zoek maar wat op youtube fzo :wink:
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#4
hallo ik weet niet hoe google werkt

wat is goede nederhop??

smaken verschillen

ik luister naar Jawat, 0118, steen, opgezwolle, Neger R. de Vries.
maar zoek zelf wat op last.fm bijv. kom je wel vette artiesten tegen..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nick_jeweet zei:
hallo ik weet niet hoe google werkt
Klik om te vergroten...

Ik haat je.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nick_jeweet zei:
hallo ik weet niet hoe google werkt

wat is goede nederhop??

smaken verschillen

ik luister naar Jawat, 0118, steen, opgezwolle, Neger R. de Vries.
maar zoek zelf wat op last.fm bijv. kom je wel vette artiesten tegen..
Klik om te vergroten...
hier ik vrolijk je op met mijn muziek smaak

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/RYBHl2SqGeQ&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/RYBHl2SqGeQ&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit topic staat gelijk aan Aurale Verkrachting.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#8
BlackRobBlunt zei:
Fuck dat, luister naar dit!

Klik om te vergroten...
Lees de column van Dijkshoorn op Geenstijl eens van gisteren :wink:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
Jij faalt. Gigantisch.
Klik om te vergroten...
Dus mensen die niet naar dezelfde muziek luisteren dan jij falen? Vrij bekrompen vind ik toch wel...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee dat zeg ik niet, het gaat niet om muziek, ik vind welhallo gewoon een slechte troll, sorry dat ik het zeg hoor.. Ik luister zelf aan een enorm scala van muziek, dus daar ligt het echt niet aan (Van klassiek tot nerdcore, van metal tot afrikaanse volksmuziek, echt, heel veel verschillende vage dingen luister ik)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat, ben je nu ook al een Wazi of zo? "Negermuziek".

:rolleyes:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat is een wazi eigelijk?
Ik heb wel een idee maar kan verkeerd zijn
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zoek maar wat nummers van de volgende artiesten:
- opgezwolle
-Typhoon
- Blaxtar
- Winne
- Duvelduvel
- DAC
- Jiggy Dje
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#14
buzzrider zei:
Wat is een wazi eigelijk?
Ik heb wel een idee maar kan verkeerd zijn
Klik om te vergroten...
Wannabe nazi, hetzelfde met:
Wigger = wannabe nigger
Wangster = wannabe gangster
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
bedankt petrovic! (lekker drankje btw)


maiskorrel zei:
buzzrider zei:
Wat is een wazi eigelijk?
Ik heb wel een idee maar kan verkeerd zijn
Klik om te vergroten...
Wannabe nazi, hetzelfde met:
Wigger = wannabe nigger
Wangster = wannabe gangster
Klik om te vergroten...
maar wat noem je dan een gangster die negers haat?
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#16
Welhallodaar zei:
bedankt petrovic! (lekker drankje btw)


maiskorrel zei:
buzzrider zei:
Wat is een wazi eigelijk?
Ik heb wel een idee maar kan verkeerd zijn
Klik om te vergroten...
Wannabe nazi, hetzelfde met:
Wigger = wannabe nigger
Wangster = wannabe gangster
Klik om te vergroten...
maar wat noem je dan een gangster die negers haat?
Klik om te vergroten...
waziangester
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#17
mach en jesse
osdorp posse
plutonium

rest van de nederhop vind ik :kots:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik dacht dat iedereen in Holland Opgezwolle enz toch kende
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
deze is mooi
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/e17vya6jTIU&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/e17vya6jTIU&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jij faalt. Gigantisch.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."