Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnederhop

nederhop

91 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kom 26 oktober naar definitie van dopeheid in 013..

Dan kom je er wel achter wat goeie nederhop is :wink:
S
Sander...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
www.straat-dichters.nl staat heel veel op :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Opgezwolle
Jawat
Typhoon
Steen
Phete Philly

zijn wel chill :)
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#4
zo moeilijk!!
http://www.youtube.com/watch?v=wkfQY7QTsVI
Mn vingerafdruk is een vetvlek...in mn zweet bak je kroket gek!!
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#5
wop wop wop :rock:

Ik heb de nieuwe cd van de jeugd van tegenwoordig gedownload, dies wel chill.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jij faalt. Gigantisch.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fuck dat, luister naar dit!

W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
meer graag
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#9

1e nummer was van Steen overigens, zoek maar wat op youtube fzo :wink:
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#10
hallo ik weet niet hoe google werkt

wat is goede nederhop??

smaken verschillen

ik luister naar Jawat, 0118, steen, opgezwolle, Neger R. de Vries.
maar zoek zelf wat op last.fm bijv. kom je wel vette artiesten tegen..
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
ze denken dat ze allemaal van de straat zijn...uiteindelijk is iedereen van de straat...je weet
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lauu zei:
ze denken dat ze allemaal van de straat zijn...uiteindelijk is iedereen van de straat...je weet
Klik om te vergroten...

:sunglasses:
met m'n stoere patta's
jeweetzelf
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
meesterlijk! Typhoon - Brand Los

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_si7dvGTvHg[/youtube]
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hele album van Ty kapot gedraait, geweldig nummer dit...
Boeit me steeds minder die NLhiphop maar het debuut album van Zwart Licht is toch erg hard.
http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/41323918
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
yaaaw zei:
Hele album van Ty kapot gedraait, geweldig nummer dit...
Boeit me steeds minder die NLhiphop maar het debuut album van Zwart Licht is toch erg hard.
http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/41323918
Klik om te vergroten...

niet speciaal ofzo...zijn stem kan ik niet uitstaan weet niet waarom
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#16
iemand al bekend met de nieuwe belgische rapper Maesland ? hier een hit van hem in belgië
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/uZKY7QcoOZE&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/uZKY7QcoOZE&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Ik vind em relax :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik kan het belgisch accent niet verdragen...zucht
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lauu zei:
ik kan het belgisch accent niet verdragen...zucht
Klik om te vergroten...

mijn excuses daar voor :openmouth:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
stevenkeuh zei:
Lauu zei:
ik kan het belgisch accent niet verdragen...zucht
Klik om te vergroten...

mijn excuses daar voor :openmouth:
Klik om te vergroten...

niet lullig bedoeld het ligt aan mij :P net zoals extince met dat brabantse accent...meesterlijke rapper maarja dat accent :P
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#20
doe ik niet hoor :) just lollin! :) :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."