#1
nou ja ik luister dus niet naar negermuziek vandaar de nederhop
Lauu zei:ik kan het belgisch accent niet verdragen...zucht
stevenkeuh zei:Lauu zei:ik kan het belgisch accent niet verdragen...zucht
mijn excuses daar voor![]()

Ja, dat is het broer van een goede vriend van mij. Vroeger toen ik daar soms ging slapen was het echt een sulletje en nu een aantal jaar later heeft hij z'n eigen videoclip enzo, echt raar :Pstevenkeuh zei:iemand al bekend met de nieuwe belgische rapper Maesland ? hier een hit van hem in belgië
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/uZKY7QcoOZE&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/uZKY7QcoOZE&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Ik vind em relax![]()
Ah jij kent 'em ookstevenkeuh zei:inderdaadyannick is ook 3x blijven zitten in dezelfde klas
:P

yaaaw zei:1 vd beste nederlandstalige hiphop platen:
Verhaal wat ze omschrijven is omgedraait...het begin van het nummer is het einde van het verhaal en andersom... Maar die beat is KENKERGENIAAL
.
Wrong.. Natuurlijk is het niet zo als in Amerika of Frankrijk waar de levensomstandigheden zo bar slecht zijn dat je daar van de straat moet leven.TrippyShit zei:Dat ben ik met je eens. Rappers praten vaak stoer over 'het straatleven' omdat ze er zelf voor kiezen om het oh zo stoere coke te verkopen![]()
Maar ik vind mezelf lekker de beste![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."