Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMasters of Hardcore

Masters of Hardcore

117 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik draag een I <3 Early Hardcore T-shirt :grin:


Fred Perry shirt. :)
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lauu zei:
MEETING

Waar? Bij het Appeltje in Area 4....kijk maar op de kaart!
Hoelaat? Om 02:00
Klik om te vergroten...

hmm zal ik meedoen
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klaara zei:
Lauu zei:
MEETING

Waar? Bij het Appeltje in Area 4....kijk maar op de kaart!
Hoelaat? Om 02:00
Klik om te vergroten...

hmm zal ik meedoen
Klik om te vergroten...

waarom niet? :)
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oke ik zal er zijn, ben in een zwarte polo met witte randen met Hardcore Holland erop, en een witte trainingsbroek, mijn pet is opvallend wit met een 3Dlogo Cavello erop

Yeahhh nog maar een paar uurtjes :beer:
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#5
En word e rook nog een df foto gemaakt?:grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb een blouw-grijs shirtje aan, ik denk zonder vest, verder rode met grijze nike dunk high, en ik sta waarschijnlijk goed strak

ik denk dat ik serenety wel herken
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
TOT STAKS HE :angry: :smilingimp: :angry: :smilingimp: :rock: :rock: :rock:
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#8
net thuis, was geweldig!!!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thuis...maar kan niet slapen... :xtc:

Eindelijk Serenity ontmoet...en een biertje mee gedronken! was gezellig Minne lekker ding :hearteyes: :wink: hehe

Was leuk om Pannenkoekentrut(en vriend) weer is te zien :) was een tijd geleden(15yrs of Nightmare) helaas was Ellesdee niet aanwezig :( ik miste je!....Masterpeppi ook nog ontmoet 2x...leuk je te ontmoeten :)

De Industrial was geen Industrial :confused: wtf was dat voor iets...leek totaal niet op Industrial :openmouth: De early was goed te doen...vooral aan het einde en helemaal aan het begin met Pavo :rock:

De mainstream...was teveel van hetzelfde...veel nummers meer dan 2x voorbij horen komen...zelfs in mijn mentale staat toen...alleen de Traxtorm artiesten waren goed bezig :rock:

verder was het fucking gezellig :grin: Klaara niet gezien :(

Foto's komen nog! :)
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vond ons geweldig Lau.

''Waar is de industrial nou?''
''Niks klinkt als echte industrial''
''Jezus wat kut.''
''Nu zijn we de early kwijt''
''Waar hangt er een groen exitbord.. Zie jij een exitbord?''
''Waar waren de sigaretten nou?''
''Volgens mij zijn we verdwaald..''

:hearteyes:
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Leuk dat jullie mij direct herkenden! was idd leuk jullie te ontmoeten:), de 4fmp deed goed zijn werk waardoor ik strak voor me uitkeek ipv rond te kijken.

En weer goed los gegaan zoals altijd, helaas was een vriend die mee was naar de klote zijn rug en voeten hadden het gehad.

EN nu op naar lap 2 :sunglasses:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Serenity zei:
Ik vond ons geweldig Lau.

''Waar is de industrial nou?''
''Niks klinkt als echte industrial''
''Jezus wat kut.''
''Nu zijn we de early kwijt''
''Waar hangt er een groen exitbord.. Zie jij een exitbord?''
''Waar waren de sigaretten nou?''
''Volgens mij zijn we verdwaald..''

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

dat was idd ernstig :tearsofjoy: maar wat hebben we gelache :rock:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb de hele tent, iedere vierkante meter wel 30 keer gehad, om 2 uur liep ik naar zaal 4, en ik had geen plattegrondje of niets, dus ik dacht, dat appeltje zal wel bij die etenskraam zijn. het sjaaltje van serenety gezocht, maar na 2 minuten de hoop opgegeven.

ik zou er uren over kunnen praten, echt.
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#14
luisteren, verstand op nul en gaan. :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
zaterdag 7 maart 2009
22:00 - 07:00
Brabanthallen
Den Bosch

Prijs
Voorverkoop: € 45,-

Line up:

Outblast vs The Viper
Angerfist
Evil Activities
Korsakoff vs Lady Dana
Neophyte
Noize Suppressor
Radium
Unexist
DaY-már
T-junction
Amnesys
Tha Playah
The Outside Agency
Stormtrooper
Tommyknocker vs Mad Dog
Dyewitness
MC Villain
Drokz vs Akira
Dr. Rude
Manu Le Malin
DJ Paul vs DJ Panic
Predator
The Stunned Guys
Catscan
D-Spirit vs Sceletor
Endymion & Ophidian
The Master Class (Bass-D & Vince & Darkraver)
Tomcat & Rudeboy
D-Saster
MC Linez
Negative A
Art of Fighters
J.D.A.
Nico & Tetta
Offensive
Pavo
Tango & Cash
MC Syco
The Beat Controller
The Destroyer
Anime
Noisekick
The Menace vs Reflect
D-Jackal
Rotterdam Terror Corps
X-Factor DJ team
OCD vs The Beast
Mercenary vs Redemption
MC Justice
Crucifier vs Recype
Vahg
MC Tha Watcher
Nexes
Dione
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
vorig jaar was het een prima feest :) (behalve dat 45min in de rij staan, en na 45min pas doorhebben dat er een aparte ingang is voor E-tickets waar geen rij was) :flushed:

bewijs: http://i2.photobucket.com/albums/y17/In ... 0321-1.jpg

:tearsofjoy:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
best wel leuke line up maar MOH (Melodieuze Orgel Hardcore) is een nog groter kinderfeest dan Thunderdome (de industrialzaal niet mee geteld dan)
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Evil Activities
Neophyte
Noize Suppressor
Endymion & Ophidian

zijn wel echt kick ass, met de rest heb ik weinig.
mischien aanwezig, word wel weer eens tyd voor een leuk stamp feestje.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
stampen doe je maar op hardstyle
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#20
SperSIZEboon zei:
stampen doe je maar op hardstyle
Klik om te vergroten...

nahh, hardstyle is niet leuk zonder drugs, hardcore wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."