#1
Ik draag een I <3 Early Hardcore T-shirt ![:grin:]()
Fred Perry shirt.![:)]()
Fred Perry shirt.
Lauu zei:MEETING
Waar? Bij het Appeltje in Area 4....kijk maar op de kaart!
Hoelaat? Om 02:00
Klaara zei:Lauu zei:MEETING
Waar? Bij het Appeltje in Area 4....kijk maar op de kaart!
Hoelaat? Om 02:00
hmm zal ik meedoen




Serenity zei:Ik vond ons geweldig Lau.
''Waar is de industrial nou?''
''Niks klinkt als echte industrial''
''Jezus wat kut.''
''Nu zijn we de early kwijt''
''Waar hangt er een groen exitbord.. Zie jij een exitbord?''
''Waar waren de sigaretten nou?''
''Volgens mij zijn we verdwaald..''
![]()

SperSIZEboon zei:stampen doe je maar op hardstyle
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."