Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMasters of Hardcore

Masters of Hardcore

117 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#1
En word e rook nog een df foto gemaakt?:grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb een blouw-grijs shirtje aan, ik denk zonder vest, verder rode met grijze nike dunk high, en ik sta waarschijnlijk goed strak

ik denk dat ik serenety wel herken
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
TOT STAKS HE :angry: :smilingimp: :angry: :smilingimp: :rock: :rock: :rock:
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#4
net thuis, was geweldig!!!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thuis...maar kan niet slapen... :xtc:

Eindelijk Serenity ontmoet...en een biertje mee gedronken! was gezellig Minne lekker ding :hearteyes: :wink: hehe

Was leuk om Pannenkoekentrut(en vriend) weer is te zien :) was een tijd geleden(15yrs of Nightmare) helaas was Ellesdee niet aanwezig :( ik miste je!....Masterpeppi ook nog ontmoet 2x...leuk je te ontmoeten :)

De Industrial was geen Industrial :confused: wtf was dat voor iets...leek totaal niet op Industrial :openmouth: De early was goed te doen...vooral aan het einde en helemaal aan het begin met Pavo :rock:

De mainstream...was teveel van hetzelfde...veel nummers meer dan 2x voorbij horen komen...zelfs in mijn mentale staat toen...alleen de Traxtorm artiesten waren goed bezig :rock:

verder was het fucking gezellig :grin: Klaara niet gezien :(

Foto's komen nog! :)
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vond ons geweldig Lau.

''Waar is de industrial nou?''
''Niks klinkt als echte industrial''
''Jezus wat kut.''
''Nu zijn we de early kwijt''
''Waar hangt er een groen exitbord.. Zie jij een exitbord?''
''Waar waren de sigaretten nou?''
''Volgens mij zijn we verdwaald..''

:hearteyes:
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Leuk dat jullie mij direct herkenden! was idd leuk jullie te ontmoeten:), de 4fmp deed goed zijn werk waardoor ik strak voor me uitkeek ipv rond te kijken.

En weer goed los gegaan zoals altijd, helaas was een vriend die mee was naar de klote zijn rug en voeten hadden het gehad.

EN nu op naar lap 2 :sunglasses:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Serenity zei:
Ik vond ons geweldig Lau.

''Waar is de industrial nou?''
''Niks klinkt als echte industrial''
''Jezus wat kut.''
''Nu zijn we de early kwijt''
''Waar hangt er een groen exitbord.. Zie jij een exitbord?''
''Waar waren de sigaretten nou?''
''Volgens mij zijn we verdwaald..''

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

dat was idd ernstig :tearsofjoy: maar wat hebben we gelache :rock:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb de hele tent, iedere vierkante meter wel 30 keer gehad, om 2 uur liep ik naar zaal 4, en ik had geen plattegrondje of niets, dus ik dacht, dat appeltje zal wel bij die etenskraam zijn. het sjaaltje van serenety gezocht, maar na 2 minuten de hoop opgegeven.

ik zou er uren over kunnen praten, echt.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#10
cropp zei:
ik heb de hele tent, iedere vierkante meter wel 30 keer gehad, om 2 uur liep ik naar zaal 4, en ik had geen plattegrondje of niets, dus ik dacht, dat appeltje zal wel bij die etenskraam zijn. het sjaaltje van serenety gezocht, maar na 2 minuten de hoop opgegeven.

ik zou er uren over kunnen praten, echt.
Klik om te vergroten...

Oooooh wat kut! Sorry daarvoor. Volgend jaar MOH nog een keer proberen? :wink:
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lauu zei:
Thuis...maar kan niet slapen... :xtc:
--

verder was het fucking gezellig :grin: Klaara niet gezien :(

Foto's komen nog! :)
Klik om te vergroten...

ik was ook zwaar niet op de afgesproken plek -.- haha, ik was me druk aan het vermaken had er niet meer aan gedacht! dacht soms nog wel iemand te zien maar ik zag overal bekenden die er niet waren:wink:.

die foto's die daar gemaakt zijn, weet iemand waar je die kunt vinden?
heb tot nu toe:
http://www.partysan.net
http://www.tillate.com
(en partyflock:wink:)
http://www.seeyoucandance.nl
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
Serenity zei:
cropp zei:
ik heb de hele tent, iedere vierkante meter wel 30 keer gehad, om 2 uur liep ik naar zaal 4, en ik had geen plattegrondje of niets, dus ik dacht, dat appeltje zal wel bij die etenskraam zijn. het sjaaltje van serenety gezocht, maar na 2 minuten de hoop opgegeven.

ik zou er uren over kunnen praten, echt.
Klik om te vergroten...

Oooooh wat kut! Sorry daarvoor. Volgend jaar MOH nog een keer proberen? :wink:
Klik om te vergroten...

gaarne
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Klaara zei:
Lauu zei:
Thuis...maar kan niet slapen... :xtc:
--
djpix.de
djguide.nl
hardmusic-community.de


verder was het fucking gezellig :grin: Klaara niet gezien :(

Foto's komen nog! :)
Klik om te vergroten...

ik was ook zwaar niet op de afgesproken plek -.- haha, ik was me druk aan het vermaken had er niet meer aan gedacht! dacht soms nog wel iemand te zien maar ik zag overal bekenden die er niet waren:wink:.

die foto's die daar gemaakt zijn, weet iemand waar je die kunt vinden?
heb tot nu toe:
http://www.partysan.net
http://www.tillate.com
(en partyflock:wink:)
http://www.seeyoucandance.nl
Klik om te vergroten...
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#14
haha was zeker een vet feestje en vooral noisekick :rock:

Oja ik heb volgens mij Lauu ook nog gezien als ik me niet vergis :confused:
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#15


ik had het idee dat ik sperSIZEboon nog in een flits langs zag komen op t vipding
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#16
vdk zei:
haha was zeker een vet feestje en vooral noisekick :rock:

Oja ik heb volgens mij Lauu ook nog gezien als ik me niet vergis :confused:
Klik om te vergroten...
Als dat na 2uur was heb je mij ook moeten zien :P

@ Klaara, ik kwam ook de héle avond bekenden tegen maar als ik even goed keek waren ze het toch niet. Heel vervelend :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Serenity zei:
vdk zei:
haha was zeker een vet feestje en vooral noisekick :rock:

Oja ik heb volgens mij Lauu ook nog gezien als ik me niet vergis :confused:
Klik om te vergroten...
Als dat na 2uur was heb je mij ook moeten zien :P

@ Klaara, ik kwam ook de héle avond bekenden tegen maar als ik even goed keek waren ze het toch niet. Heel vervelend :P
Klik om te vergroten...

dat had ik dus ook met SperSIZEboon....ik zag em een paar keer langslopen maar toch was het em niet :P volgens mij was ie niet eens op MOH :P

@ vdk...Ik kan me jou niet herrineren...maar dat kan aan mij liggen...en idd mij gezien is Serenity gezien... :)
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#18
ehm volgens mij had je toch wel last van een zweefkaak als ik dat zo ff zag :grin:

ik kwam jou volgens mij tegen bij Manu, of Radium, bij de sigarettenbali, ik tikte jou aan, vroeg of je Lauu was. wat ik terugkreeg was: ' Ja ik ben lang, langer als jou' en toen liep je door :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."