#1
En word e rook nog een df foto gemaakt?![:grin:]()



Serenity zei:Ik vond ons geweldig Lau.
''Waar is de industrial nou?''
''Niks klinkt als echte industrial''
''Jezus wat kut.''
''Nu zijn we de early kwijt''
''Waar hangt er een groen exitbord.. Zie jij een exitbord?''
''Waar waren de sigaretten nou?''
''Volgens mij zijn we verdwaald..''
![]()

cropp zei:ik heb de hele tent, iedere vierkante meter wel 30 keer gehad, om 2 uur liep ik naar zaal 4, en ik had geen plattegrondje of niets, dus ik dacht, dat appeltje zal wel bij die etenskraam zijn. het sjaaltje van serenety gezocht, maar na 2 minuten de hoop opgegeven.
ik zou er uren over kunnen praten, echt.
Lauu zei:Thuis...maar kan niet slapen...![]()
--
verder was het fucking gezelligKlaara niet gezien
Foto's komen nog!![]()
Serenity zei:cropp zei:ik heb de hele tent, iedere vierkante meter wel 30 keer gehad, om 2 uur liep ik naar zaal 4, en ik had geen plattegrondje of niets, dus ik dacht, dat appeltje zal wel bij die etenskraam zijn. het sjaaltje van serenety gezocht, maar na 2 minuten de hoop opgegeven.
ik zou er uren over kunnen praten, echt.
Oooooh wat kut! Sorry daarvoor. Volgend jaar MOH nog een keer proberen?![]()
Klaara zei:Lauu zei:Thuis...maar kan niet slapen...![]()
--
djpix.de
djguide.nl
hardmusic-community.de
verder was het fucking gezelligKlaara niet gezien
Foto's komen nog!![]()
ik was ook zwaar niet op de afgesproken plek -.- haha, ik was me druk aan het vermaken had er niet meer aan gedacht! dacht soms nog wel iemand te zien maar ik zag overal bekenden die er niet waren.
die foto's die daar gemaakt zijn, weet iemand waar je die kunt vinden?
heb tot nu toe:
http://www.partysan.net
http://www.tillate.com
(en partyflock)
http://www.seeyoucandance.nl
Als dat na 2uur was heb je mij ook moeten zien :Pvdk zei:haha was zeker een vet feestje en vooral noisekick![]()
Oja ik heb volgens mij Lauu ook nog gezien als ik me niet vergis![]()
Serenity zei:Als dat na 2uur was heb je mij ook moeten zien :Pvdk zei:haha was zeker een vet feestje en vooral noisekick![]()
Oja ik heb volgens mij Lauu ook nog gezien als ik me niet vergis![]()
@ Klaara, ik kwam ook de héle avond bekenden tegen maar als ik even goed keek waren ze het toch niet. Heel vervelend :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."