Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMasters of Hardcore

Masters of Hardcore

117 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#1
speedcore is inderdaad geen hardcore maar dat is opzich best wel duidelijk..

wat kan je zeggen over speedcore.. 1 keer in het half jaar 20 seconden naar een speedcore nummer luisteren gaat nog net.. maar op een feest hoef je van mij al helemaal niet aan te komen met speedcore.. kan je net niks mee :confused:
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#2
waarom proberen?

ik ga juist naar feesten zodat ik lekker los kan gaan op de bass etc.

Industrial hardcore, darkdcore, terror, uptempo enz..

maar speedcore?! hoef geen hartaanval
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klaara zei:
staat op mijn lijst als optie nog (helaas). Moet nog even vervoeren regelen.
Line up zeker veelbelovend.

SperSIZEboon zei:
speedcore is geen hardcore

speedcore is kankerherrie
Klik om te vergroten...
aah die vind ik wel een beetje jammer van je.
Klik om te vergroten...
wat is er jammer aan?

die "muziek" gaat toch nergens over...
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#4
En anders word het ff het grote wel of niet speedcore topic :tongueout: !!
speedcore vind het wel leuk om te luisteren, Af en toe es flink wat terreur mag van mij wel vind het altijd wel leuk als er op een feest een terror/speedcore area is :). Maar het liefst toch de Early voor mij,
en masters is toch weer meer mainstream.
Masters ik weet het niet of ik gahet lijkt me wel een vet feestje toch wel een leuke line up.
Maar er zijn zoveel vette feestjes weer die maand maart dus word weer selectief kiezen. wilde eigenlijk zowieso naar BLACk . En ik wil als verjaardagscadeautje voor mezelf eigenlijk de 28e naar GhostTown aangezien ik de 27e jarig ben :).
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Woooooh supahtoll..........
Ik denk dat ik ook naar dit feestje kom is wel 105 km verder maar dat boeit niet :grin:
Zullen we een meeting organiseren? want ik wil jullie wel eens ontmoeten :hearteyes:
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#6
kaartje is binnen :xtc: :rock: :grin:
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb ik helaas nog als optie staan.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#8
* schop omhoog.

Ik heb er superveel zin in. De kisten zijn uit de kast getrokken (ookal duurt het nog 3 weken). Ze zijn helaas wel veel te groot maargoed. Gewoon krakerstijl en veters los.
Alles naar de klote. :rock:

Lau & Pikachu ik wil jullie wél even meten :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Serenity zei:
Lau & Pikachu ik wil jullie wél even meten :hearteyes:
Klik om te vergroten...

oh is dat zo? :P ik jou ook Minne...we moeten nog biertje zuipen!! :wink: :P

ik ga dus ook met de peptrein :rock:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lauu zei:
Serenity zei:
Lau & Pikachu ik wil jullie wél even meten :hearteyes:
Klik om te vergroten...

oh is dat zo? :P ik jou ook Minne...we moeten nog biertje zuipen!! :wink: :P

ik ga dus ook met de peptrein :rock:
Klik om te vergroten...

We gaan zeker een biertje zuipen :mrgreen: Je gaat geen mdma nemen?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Serenity zei:
Lauu zei:
Serenity zei:
Lau & Pikachu ik wil jullie wél even meten :hearteyes:
Klik om te vergroten...

oh is dat zo? :P ik jou ook Minne...we moeten nog biertje zuipen!! :wink: :P

ik ga dus ook met de peptrein :rock:
Klik om te vergroten...

We gaan zeker een biertje zuipen :mrgreen: Je gaat geen mdma nemen?
Klik om te vergroten...

is niet meer te krijgen die kristallen :angry: :( dus dan maar wat peppert :grin:
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#12
masters! :rockband: :rockband: nog een weekje heb er super veel zin in!:grin: 4fmp^^
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
masterpeppi zei:
masters! :rockband: :rockband: nog een weekje heb er super veel zin in!:grin: 4fmp^^
Klik om te vergroten...

meeten dan pepmeester? :grin:
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Lauu zei:
masterpeppi zei:
masters! :rockband: :rockband: nog een weekje heb er super veel zin in!:grin: 4fmp^^
Klik om te vergroten...

meeten dan pepmeester? :grin:
Klik om te vergroten...

Goed plan:P, zal bij jou wel niet moeilijk zijn om je te herkennen :mrgreen:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
masterpeppi zei:
Lauu zei:
masterpeppi zei:
masters! :rockband: :rockband: nog een weekje heb er super veel zin in!:grin: 4fmp^^
Klik om te vergroten...

meeten dan pepmeester? :grin:
Klik om te vergroten...

Goed plan:P, zal bij jou wel niet moeilijk zijn om je te herkennen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

denk dat ik alleen mijn pepface opzet...MDMA is nergens te krijgen...heb dringend nodig...maarja :angry:
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#16
haha ja dat was ik inderdaad ja! en ik maar denken dat ik de verkeerde Lauu had, :grin:
Jaa je was best vdk en je zei nog dat je alleen ging peppen :rock:

Nouja volgende keer beter :stoned:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pikachu zei:
Haha klinkt als een geniale avond. Volgend jaar ga ik er zowieso wel bij zijn!
Klik om te vergroten...

ik weet niet of ik nog ga volgend jaar...maar zien we dan wel weer :)
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lauu zei:
ik weet niet of ik nog ga volgend jaar...maar zien we dan wel weer :)
Klik om te vergroten...

ik ga het wel proberen, maar eerst nightmare outdoor wordt ook een leuk feestje
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
Klaara zei:
Lauu zei:
ik weet niet of ik nog ga volgend jaar...maar zien we dan wel weer :)
Klik om te vergroten...

ik ga het wel proberen, maar eerst nightmare outdoor wordt ook een leuk feestje
Klik om te vergroten...

dat is allemaal nog zo ver weg
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#20
cropp zei:
dat is allemaal nog zo ver weg
Klik om te vergroten...
klopt, maar kijk er graag naar uit :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."