Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMasters of Hardcore

Masters of Hardcore

117 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm ik wil wel erg graag maar het zit er waarschijnlijk toch niet in. :(

Ik laat het wel weten als het uiteindelijk toch zou kunnen!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Black is toch pas in juli ofzo?

ik ga in maart sowieso naar Promo in de HMH en dr zal vast ook wel weer Pandemonium zijn
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat wordt bieren(en snuiven) met Minne op MOH :grin: :P
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#4
En anders word het ff het grote wel of niet speedcore topic :tongueout: !!
speedcore vind het wel leuk om te luisteren, Af en toe es flink wat terreur mag van mij wel vind het altijd wel leuk als er op een feest een terror/speedcore area is :). Maar het liefst toch de Early voor mij,
en masters is toch weer meer mainstream.
Masters ik weet het niet of ik gahet lijkt me wel een vet feestje toch wel een leuke line up.
Maar er zijn zoveel vette feestjes weer die maand maart dus word weer selectief kiezen. wilde eigenlijk zowieso naar BLACk . En ik wil als verjaardagscadeautje voor mezelf eigenlijk de 28e naar GhostTown aangezien ik de 27e jarig ben :).
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Woooooh supahtoll..........
Ik denk dat ik ook naar dit feestje kom is wel 105 km verder maar dat boeit niet :grin:
Zullen we een meeting organiseren? want ik wil jullie wel eens ontmoeten :hearteyes:
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#6
kaartje is binnen :xtc: :rock: :grin:
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb ik helaas nog als optie staan.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#8
* schop omhoog.

Ik heb er superveel zin in. De kisten zijn uit de kast getrokken (ookal duurt het nog 3 weken). Ze zijn helaas wel veel te groot maargoed. Gewoon krakerstijl en veters los.
Alles naar de klote. :rock:

Lau & Pikachu ik wil jullie wél even meten :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Serenity zei:
Lau & Pikachu ik wil jullie wél even meten :hearteyes:
Klik om te vergroten...

oh is dat zo? :P ik jou ook Minne...we moeten nog biertje zuipen!! :wink: :P

ik ga dus ook met de peptrein :rock:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lauu zei:
Serenity zei:
Lau & Pikachu ik wil jullie wél even meten :hearteyes:
Klik om te vergroten...

oh is dat zo? :P ik jou ook Minne...we moeten nog biertje zuipen!! :wink: :P

ik ga dus ook met de peptrein :rock:
Klik om te vergroten...

We gaan zeker een biertje zuipen :mrgreen: Je gaat geen mdma nemen?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Serenity zei:
Lauu zei:
Serenity zei:
Lau & Pikachu ik wil jullie wél even meten :hearteyes:
Klik om te vergroten...

oh is dat zo? :P ik jou ook Minne...we moeten nog biertje zuipen!! :wink: :P

ik ga dus ook met de peptrein :rock:
Klik om te vergroten...

We gaan zeker een biertje zuipen :mrgreen: Je gaat geen mdma nemen?
Klik om te vergroten...

is niet meer te krijgen die kristallen :angry: :( dus dan maar wat peppert :grin:
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#12
masters! :rockband: :rockband: nog een weekje heb er super veel zin in!:grin: 4fmp^^
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
masterpeppi zei:
masters! :rockband: :rockband: nog een weekje heb er super veel zin in!:grin: 4fmp^^
Klik om te vergroten...

meeten dan pepmeester? :grin:
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Lauu zei:
masterpeppi zei:
masters! :rockband: :rockband: nog een weekje heb er super veel zin in!:grin: 4fmp^^
Klik om te vergroten...

meeten dan pepmeester? :grin:
Klik om te vergroten...

Goed plan:P, zal bij jou wel niet moeilijk zijn om je te herkennen :mrgreen:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
masterpeppi zei:
Lauu zei:
masterpeppi zei:
masters! :rockband: :rockband: nog een weekje heb er super veel zin in!:grin: 4fmp^^
Klik om te vergroten...

meeten dan pepmeester? :grin:
Klik om te vergroten...

Goed plan:P, zal bij jou wel niet moeilijk zijn om je te herkennen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

denk dat ik alleen mijn pepface opzet...MDMA is nergens te krijgen...heb dringend nodig...maarja :angry:
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#16
mm pepface hoe ziet dat eruit...., mja ik denk dat mijn neyezz face ook wel redelijk te zien is :rolleyes:
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#17
je hebt gelijk:P, iig is er ook een df meeting @ masters?, of komen we elkaar tijdens het "rondjes" lopen tegen :beer: iig ik heb er zin in!:grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
masterpeppi zei:
mm pepface hoe ziet dat eruit....
Klik om te vergroten...

check het Drugsgezichtjes topic :P
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#19
We kunnen wel een meeting organiseren als Radium draait :grin: Dan ben ik sowieso al in m'n nopjes.
Ik ben alleen nog nooit in de brabanthallen geweest dus ik zou niet weten bij welk voorwerp/obstakel we zouden kunnen afspreken.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Serenity zei:
We kunnen wel een meeting organiseren als Radium draait :grin: Dan ben ik sowieso al in m'n nopjes.
Klik om te vergroten...

in je nopjes? in je kisten toch? :tearsofjoy:

Serenity zei:
Ik ben alleen nog nooit in de brabanthallen geweest dus ik zou niet weten bij welk voorwerp/obstakel we zouden kunnen afspreken.
Klik om te vergroten...

we hebben jou toch als voorwerp/obstakel? :wink: :P

maarja wat zou handig zijn voor een meeting plek idd :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."