#1
Ja meneer!, maargoed de line-up is iig lekker![:grin:]()

Lauu zei:Serenity zei:Lauu zei:dat wordt bieren(en snuiven) met Minne op MOH:P
Joaaaaaahneem jij de pep mee?
Krijg je van mij een biertje
![]()
of andersom...hier geen poeder te krijgen![]()
aah die vind ik wel een beetje jammer van je.SperSIZEboon zei:speedcore is geen hardcore
speedcore is kankerherrie
wat is er jammer aan?Klaara zei:staat op mijn lijst als optie nog (helaas). Moet nog even vervoeren regelen.
Line up zeker veelbelovend.
aah die vind ik wel een beetje jammer van je.SperSIZEboon zei:speedcore is geen hardcore
speedcore is kankerherrie
Serenity zei:Lau & Pikachu ik wil jullie wél even meten![]()

Lauu zei:Serenity zei:Lau & Pikachu ik wil jullie wél even meten![]()
oh is dat zo? :P ik jou ook Minne...we moeten nog biertje zuipen!!:P
ik ga dus ook met de peptrein![]()
Je gaat geen mdma nemen?Serenity zei:Lauu zei:Serenity zei:Lau & Pikachu ik wil jullie wél even meten![]()
oh is dat zo? :P ik jou ook Minne...we moeten nog biertje zuipen!!:P
ik ga dus ook met de peptrein![]()
We gaan zeker een biertje zuipenJe gaat geen mdma nemen?
nog een weekje heb er super veel zin in!masterpeppi zei:masters!![]()
nog een weekje heb er super veel zin in!
4fmp^^
Lauu zei:masterpeppi zei:masters!![]()
nog een weekje heb er super veel zin in!
4fmp^^
meeten dan pepmeester?![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."