Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMysteryland 29/08/'09

Mysteryland 29/08/'09

73 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Serenity zei:
Het was toch ook thunderdome fightnight? :wink:
Klik om te vergroten...

ik bedoelde dat het ook waarschijnlijk weer vechten wordt bij de Thunderdome stage op ML...maar bij fight night geen vechten gezien...ook niet echt op gelet met mijn vage kop :P

Serenity zei:
Als je hardstyle en hardcore mixt op één feestje is het sowieso ruzie en vechten. Hardstyle volk is heel ander volk dan hardcore volk en ze mixen over het algemeen gewoon niet goed. Mooiboys vs. Oldskool, zo noem ik het altijd maar..
Klik om te vergroten...

in hardstyle heb je ook weer versdchillende soorten mensen...de echte liefhebbers en meelopers...
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou :( Het is uitverkocht :(
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Serenity zei:
Nou :( Het is uitverkocht :(
Klik om te vergroten...

wat een motherfucker idd...iemand toevallig 3 kaarten in de verkoop? :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon niet naar van die mainstream hardcore feesten gaan dat scheelt al een hoop klote volk
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb er ook nast gegrepen helaas! :(
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#6
snel gegaan met de kaartverkoop.. die van mij hangt gelukkig al 2 maanden aan de muur :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
underworld zei:
snel gegaan met de kaartverkoop.. die van mij hangt gelukkig al 2 maanden aan de muur :grin:
Klik om te vergroten...

waar in utrecht staat die muur? :P :mrgreen:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lauu zei:
underworld zei:
snel gegaan met de kaartverkoop.. die van mij hangt gelukkig al 2 maanden aan de muur :grin:
Klik om te vergroten...

waar in utrecht staat die muur? :P :mrgreen:
Klik om te vergroten...
op mijn kamer, kom maar langs mag je hem bewonderen.
is wel een joint entree, plus een niet aanraak regeling aangezien het anders snel beschadigt. krijg je ervan met zoveel mensen.
tevens is er een mysteryland kaart fan club winkel. waar je echte foto's kunt kopen!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou jaaaaaah, is 't gewoon uitverkocht!!! :openmouth: :openmouth: :openmouth: Zag wel dat er op bepaalde sites nog kaartjes zijn voor 130,- per stuk, maar daar ga ik niet aan beginnen hoor! Heel erg jammer, maar ik zal er dus toch niet bij zijn dus... :(
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#10
^ Zooow, das wel een beetje laat Marla :wink:
Tis al vanaf begin juni uitverkocht :(
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Qocaïne zei:
^ Zooow, das wel een beetje laat Marla :wink:
Tis al vanaf begin juni uitverkocht :(
Klik om te vergroten...

Ja, weet ik veel... Voorheen was je een maand te voren nog altijd ruim op tijd, dus daar ging ik nu ook gewoon van uit, heb het verder ook niet echt bepaald gevolgd en in de gaten gehouden.

Nou ja, jammer dan. Er is nu misschien een DF meeting in dat weekend en daar ga ik ook net zo lief naar toe! :P :wink:
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wie is er nou allemaal geweest?
Ik ben de laatste paar uren op de Q-dance geweest en godver wat was dat knallen zeg!
Eindelijk weer een feest met goeie muziek, een topsfeer en vooral goede Xtc!
I'll be there next year :wave:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik ben geweest! geweldige sets gehoord daar, plus kapotgelachen om al die paupers die bij qdance stonden :tongueout:
acid was daar geweldig
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
underworld zei:
acid was daar geweldig
Klik om te vergroten...

als in muziek? dan heb ik dat weer gemist...godverdomme :angry:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lauu zei:
underworld zei:
acid was daar geweldig
Klik om te vergroten...

als in muziek? dan heb ik dat weer gemist...godverdomme :angry:
Klik om te vergroten...
als in zegels :tongueout:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
underworld zei:
Lauu zei:
underworld zei:
acid was daar geweldig
Klik om te vergroten...

als in muziek? dan heb ik dat weer gemist...godverdomme :angry:
Klik om te vergroten...
als in zegels :tongueout:
Klik om te vergroten...

oh :P het andere had ook gekunt :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
maatje van me was gratis binnen :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
underworld zei:
Lauu zei:
Serenity zei:
Men zal mij herkennen aan vleugeltjes :grin:
Klik om te vergroten...

en je pretbek :tearsofjoy: :P
Klik om te vergroten...
denk dat je dan juist niet opvalt, als je een pretbek hebt.. :wink:
Klik om te vergroten...

Minne's pretbek herken je juist...net als de mijne :P
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lauu zei:
Minne's pretbek herken je juist...net als de mijne :P
Klik om te vergroten...
ja die van jou zijn wel ernstig altijd haha, maar serenity kan er ook zeker wat van aan de foto's te zien. je bent een goede leermeester geweest in pretbekken trekken beste lau :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
underworld zei:
je bent een goede leermeester geweest in pretbekken trekken beste lau :P
Klik om te vergroten...

:smoke: :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."