Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMysteryland 29/08/'09

Mysteryland 29/08/'09

73 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
honingolie zei:
maar ook omdat daar de hoogste concentratie primaten rondloopt, niet zelden resulterend in vechtpartijtjes. Ieder z'n ding..
Klik om te vergroten...

beetje kort door de bocht...maarja ik denk dat de Thunderdome area erger is qua vechten enzo dit jaar
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zeg ook niet dat er alleen maar mongolen rondlopen, absoluut niet.. Maar vergeleken met andere area's/feestjes waar ik normaal kom valt het me wel op. Als ik wel van hardstyle/hardcore hield zou ik het er ongetwijfeld beter naar m'n zin hebben :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
honingolie zei:
Ik zeg ook niet dat er alleen maar mongolen rondlopen, absoluut niet.. Maar vergeleken met andere area's/feestjes waar ik normaal kom valt het me wel op. Als ik wel van hardstyle/hardcore hield zou ik het er ongetwijfeld beter naar m'n zin hebben :)
Klik om te vergroten...

naja je hebt wel een beetje gelijk...er lopen meer vage mensen bij de hardstyle/hardcore dan bij de andere areas...had ik ook gezien 2 jaar terug op ML
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lauu zei:
honingolie zei:
maar ook omdat daar de hoogste concentratie primaten rondloopt, niet zelden resulterend in vechtpartijtjes. Ieder z'n ding..
Klik om te vergroten...

beetje kort door de bocht...maarja ik denk dat de Thunderdome area erger is qua vechten enzo dit jaar
Klik om te vergroten...
Het was toch ook thunderdome fightnight? :wink:
Als je hardstyle en hardcore mixt op één feestje is het sowieso ruzie en vechten. Hardstyle volk is heel ander volk dan hardcore volk en ze mixen over het algemeen gewoon niet goed. Mooiboys vs. Oldskool, zo noem ik het altijd maar..
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gaan we dan met zijn tweeën zwemmen :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Serenity zei:
Het was toch ook thunderdome fightnight? :wink:
Klik om te vergroten...

ik bedoelde dat het ook waarschijnlijk weer vechten wordt bij de Thunderdome stage op ML...maar bij fight night geen vechten gezien...ook niet echt op gelet met mijn vage kop :P

Serenity zei:
Als je hardstyle en hardcore mixt op één feestje is het sowieso ruzie en vechten. Hardstyle volk is heel ander volk dan hardcore volk en ze mixen over het algemeen gewoon niet goed. Mooiboys vs. Oldskool, zo noem ik het altijd maar..
Klik om te vergroten...

in hardstyle heb je ook weer versdchillende soorten mensen...de echte liefhebbers en meelopers...
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou :( Het is uitverkocht :(
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Serenity zei:
Nou :( Het is uitverkocht :(
Klik om te vergroten...

wat een motherfucker idd...iemand toevallig 3 kaarten in de verkoop? :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gewoon niet naar van die mainstream hardcore feesten gaan dat scheelt al een hoop klote volk
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb er ook nast gegrepen helaas! :(
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#11
snel gegaan met de kaartverkoop.. die van mij hangt gelukkig al 2 maanden aan de muur :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
underworld zei:
snel gegaan met de kaartverkoop.. die van mij hangt gelukkig al 2 maanden aan de muur :grin:
Klik om te vergroten...

waar in utrecht staat die muur? :P :mrgreen:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wie weet dit jaar wel weer aanwezig op Mysteryland. Het lijkt me wel weer super. 2006 en 2007 waren erg goed, anders gewoon genieten vanuit mijn achtertuin net als vorig jaar, kan het daar ook prima horen :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ga misschien wel ff proberen om gratis binnen te komen, maatje van me is het vorig jaar ook gelukt
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
de vvk voor mysteryland zal binnenkort wel beginnen en meestal zijn de kaartjes 50euro ofzo, het is heus niet binnen een week uitverkocht dus je hoeft niet te stressen :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik weet bijna zeker dat ik er ook ben :grin:
En idd de kaartjes zijn 60euro volgensmij, geen 95..
Maar de kaartjes zijn dus niet heel snel uitverkocht? Ik hoef dus niet om 00:00 als een gek op de enterknop te rammen? :P
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben er ook :grin: Samen met m'n beste vriendinnetje, als elfjes met vleugels :hearteyes:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mysteryland standaard prik!


Laatste 2/3 jaar uitverkocht geraakt zo'n maand voor het festival.
Dus alle tijd om kaartjes te kopen!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
TrippyShit zei:
Maar de kaartjes zijn dus niet heel snel uitverkocht? Ik hoef dus niet om 00:00 als een gek op de enterknop te rammen? :P
Klik om te vergroten...

nee het is niet snel uitverkocht...volgens zijn er iets van 50,000 kaarten...dus :P
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben er ook zeker weten

Kaartje was 65 euro inclusief toeslag en shit

Zijn er mensen met ervaring wat betreft controles daar?
Ik ben van plan stuk of 3/4 pilletjes (80mg p.p) mee te nemen en paar vrienden van me ook.

Gewoon in m'n schoen ofzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."