#1
voor de liefhebbers: tommorowland was fantastisch qua sfeer en muziek . ik vond persoonlijk dat het hoofdpodium (op zondag, ben daar maar een dag geweest) beter kon . Carl cox is een van mijn grootste helden
hij heeft iets in zijn vingers wat maar weinig mensen over beschikken . (idem ditto voor derrick may die dit jaar de verrasings act is
heb ik horen zeggen ). maar die bewuste dag is er niet veel van in huis gekomen , dr .electrolove zelfde verhaal . we hadden tickets voor in de vip maar het enigste voordeel dat je daar mee had was dat je onbeperkt kon de wc's gebruiken
het mooie zicht op de heuvel was natuurlijk ook mooi meegenomen het evenement mocht wel iets langer duren ook vond ik ....