Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMysteryland 29/08/'09

Mysteryland 29/08/'09

73 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
e
erriapo 187Lid
01-01-2024, 00:00
#1
voor de liefhebbers: tommorowland was fantastisch qua sfeer en muziek . ik vond persoonlijk dat het hoofdpodium (op zondag, ben daar maar een dag geweest) beter kon . Carl cox is een van mijn grootste helden :) hij heeft iets in zijn vingers wat maar weinig mensen over beschikken . (idem ditto voor derrick may die dit jaar de verrasings act is :confused: heb ik horen zeggen ). maar die bewuste dag is er niet veel van in huis gekomen , dr .electrolove zelfde verhaal . we hadden tickets voor in de vip maar het enigste voordeel dat je daar mee had was dat je onbeperkt kon de wc's gebruiken :grin: het mooie zicht op de heuvel was natuurlijk ook mooi meegenomen het evenement mocht wel iets langer duren ook vond ik ....
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
heb er zin in :grin: lekker de heuvel op zweven :grin:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#3
erriapo 187 zei:
voor de liefhebbers: tommorowland was fantastisch qua sfeer en muziek . ik vond persoonlijk dat het hoofdpodium (op zondag, ben daar maar een dag geweest) beter kon . Carl cox is een van mijn grootste helden :) hij heeft iets in zijn vingers wat maar weinig mensen over beschikken . (idem ditto voor derrick may die dit jaar de verrasings act is :confused: heb ik horen zeggen ). maar die bewuste dag is er niet veel van in huis gekomen , dr .electrolove zelfde verhaal . we hadden tickets voor in de vip maar het enigste voordeel dat je daar mee had was dat je onbeperkt kon de wc's gebruiken :grin: het mooie zicht op de heuvel was natuurlijk ook mooi meegenomen het evenement mocht wel iets langer duren ook vond ik ....
Klik om te vergroten...

Heb je het nou over Tommorowland of Mysteryland? (beide erg leuke festivals overigens).
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lauu zei:
Lijn omlaag:
....
Klik om te vergroten...

Line-up boeite me nooit zoveel voor mysteryland! =)
Gewoon gaan!!
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die belgen in deze toppa denken dat we het over Tomorrowland hebben (het belgische 'Mysteryland', ook van ID&T.)

Wat me overigens ook wel een keer leuk lijkt om heen te gaan, temeer omdat dat 2 dagen duurt.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het lijkt me best leuk om daar heen te gaan om een of andere vage reden. Ik ken al die namen niet geloof ik (behalve Felix da Housecat); is er ook iets te vinden qua experimentele elektronische muziek?
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Niet zozeer. Het is en blijft een ubercommercieel festival. Maar als je in de techno tent blijft komt alles goed.. :hearteyes:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sweet_Shadow zei:
Het lijkt me best leuk om daar heen te gaan om een of andere vage reden. Ik ken al die namen niet geloof ik (behalve Felix da Housecat); is er ook iets te vinden qua experimentele elektronische muziek?
Klik om te vergroten...

http://partyflock.nl/party/146437:Mystery_Land.html

Gelijk maar meeting doen dan? :wink:

Er is van alles... hardcore, hardstyle, trance, dance, techno, house maar vooral toch wel de commerciële muziek inderdaad.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sweet_Shadow zei:
Het lijkt me best leuk om daar heen te gaan om een of andere vage reden. Ik ken al die namen niet geloof ik (behalve Felix da Housecat); is er ook iets te vinden qua experimentele elektronische muziek?
Klik om te vergroten...

qua experimenteel is Ground Zero misschien wel wat voor je :) en anders kleinere feesten
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lauu zei:
underworld zei:
acid was daar geweldig
Klik om te vergroten...

als in muziek? dan heb ik dat weer gemist...godverdomme :angry:
Klik om te vergroten...
als in zegels :tongueout:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
underworld zei:
Lauu zei:
underworld zei:
acid was daar geweldig
Klik om te vergroten...

als in muziek? dan heb ik dat weer gemist...godverdomme :angry:
Klik om te vergroten...
als in zegels :tongueout:
Klik om te vergroten...

oh :P het andere had ook gekunt :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
maatje van me was gratis binnen :grin:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#13
De entreeprijs is € 59,50, wanneer de voorverkoop begint is (mij) onduidelijk.

(bron: http://dance.blog.nl/festivals/2009/02/ ... tum-bekend )
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wie weet dit jaar wel weer aanwezig op Mysteryland. Het lijkt me wel weer super. 2006 en 2007 waren erg goed, anders gewoon genieten vanuit mijn achtertuin net als vorig jaar, kan het daar ook prima horen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."