Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMysteryland 29/08/'09

Mysteryland 29/08/'09

73 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sweet_Shadow zei:
Het lijkt me best leuk om daar heen te gaan om een of andere vage reden. Ik ken al die namen niet geloof ik (behalve Felix da Housecat); is er ook iets te vinden qua experimentele elektronische muziek?
Klik om te vergroten...

http://partyflock.nl/party/146437:Mystery_Land.html

Gelijk maar meeting doen dan? :wink:

Er is van alles... hardcore, hardstyle, trance, dance, techno, house maar vooral toch wel de commerciële muziek inderdaad.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sweet_Shadow zei:
Het lijkt me best leuk om daar heen te gaan om een of andere vage reden. Ik ken al die namen niet geloof ik (behalve Felix da Housecat); is er ook iets te vinden qua experimentele elektronische muziek?
Klik om te vergroten...

qua experimenteel is Ground Zero misschien wel wat voor je :) en anders kleinere feesten
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lauu zei:
Sweet_Shadow zei:
Het lijkt me best leuk om daar heen te gaan om een of andere vage reden. Ik ken al die namen niet geloof ik (behalve Felix da Housecat); is er ook iets te vinden qua experimentele elektronische muziek?
Klik om te vergroten...

qua experimenteel is Ground Zero misschien wel wat voor je :) en anders kleinere feesten
Klik om te vergroten...

GZ is wel ruig en hard..
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wij wel, zeeeker wel! Maar ik denk dat Sweet Shadow het niet echt kan waarderen, ook de figuren die daar rondlopen, vandaar dat ik het zei :wink:

Harder is beter, toch lau? :rock:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor de tip... Maar wat voor figuren bedoel je dan Serenity (ik ben heel tolerant hoor)?
Ik vermaak me in ieder geval wel met dubstep, minimal, acidhouse, techno, IDM, d&b, (en misschien, heel misschien een beetje trance voor de gein) en dergelijke zooi. Ach ik kijk nog wel effe of ik ga :beer:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Serenity zei:
Lauu zei:
Sweet_Shadow zei:
Het lijkt me best leuk om daar heen te gaan om een of andere vage reden. Ik ken al die namen niet geloof ik (behalve Felix da Housecat); is er ook iets te vinden qua experimentele elektronische muziek?
Klik om te vergroten...

qua experimenteel is Ground Zero misschien wel wat voor je :) en anders kleinere feesten
Klik om te vergroten...

GZ is wel ruig en hard..
Klik om te vergroten...


hmm dat is zo...maar daar houden we van Minne :wink: :P :tearsofjoy:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Serenity zei:
Harder is beter, toch lau? :rock:
Klik om te vergroten...

opzekers, wat denk jij dan :wink: :rock:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sweet_Shadow zei:
Bedankt voor de tip... Maar wat voor figuren bedoel je dan Serenity (ik ben heel tolerant hoor)?
Ik vermaak me in ieder geval wel met dubstep, minimal, acidhouse, techno, IDM, d&b, (en misschien, heel misschien een beetje trance voor de gein) en dergelijke zooi. Ach ik kijk nog wel effe of ik ga :beer:
Klik om te vergroten...

Scheve gabbers die aan het pogo-en zijn bijvoorbeeld, dat soort volk :) Kijk zelf altijd m'n ogen uit op een hardcore feest/festival maar ik weet natuurlijk niet of voor iedereen hetzelfde geldt.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
pogo-en? :confused:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
TrippyShit zei:
pogo-en? :confused:
Klik om te vergroten...

vind het wel meevallen op Ground Zero er gepogo...misschien veel in de Terror area...er komen veel mensen op af die graag artiesten zien die niet vaak geboekt worden...dus redelijk normale mensen met af en toe een paar gabbers er tussen voor de Terror/Industrial en Early Hardcore :grin:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dan heb ik alleen gewoon pech.. Altijd als ik op een feestje sta kom ik midden in of aan de rand van de pogo terecht.. Een gabber van 150 kilo tegen m'n (oh zo zielige) neus, een gabberstuiterbal op 'm'n teen en ga zo maar door... Ik vind die mensen niet prettig, als je die dans wil doen, zoek dan een rustig plekje op.
Maar voor de rest hou ik van gabbers :grin:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Op ML blijf ik altijd op afstand van de Q-dance stage, niet alleen omdat de muziek me totaal niet aanspreekt, maar ook omdat daar de hoogste concentratie primaten rondloopt, niet zelden resulterend in vechtpartijtjes. Ieder z'n ding..
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
honingolie zei:
maar ook omdat daar de hoogste concentratie primaten rondloopt, niet zelden resulterend in vechtpartijtjes. Ieder z'n ding..
Klik om te vergroten...

beetje kort door de bocht...maarja ik denk dat de Thunderdome area erger is qua vechten enzo dit jaar
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zeg ook niet dat er alleen maar mongolen rondlopen, absoluut niet.. Maar vergeleken met andere area's/feestjes waar ik normaal kom valt het me wel op. Als ik wel van hardstyle/hardcore hield zou ik het er ongetwijfeld beter naar m'n zin hebben :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
honingolie zei:
Ik zeg ook niet dat er alleen maar mongolen rondlopen, absoluut niet.. Maar vergeleken met andere area's/feestjes waar ik normaal kom valt het me wel op. Als ik wel van hardstyle/hardcore hield zou ik het er ongetwijfeld beter naar m'n zin hebben :)
Klik om te vergroten...

naja je hebt wel een beetje gelijk...er lopen meer vage mensen bij de hardstyle/hardcore dan bij de andere areas...had ik ook gezien 2 jaar terug op ML
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lauu zei:
honingolie zei:
maar ook omdat daar de hoogste concentratie primaten rondloopt, niet zelden resulterend in vechtpartijtjes. Ieder z'n ding..
Klik om te vergroten...

beetje kort door de bocht...maarja ik denk dat de Thunderdome area erger is qua vechten enzo dit jaar
Klik om te vergroten...
Het was toch ook thunderdome fightnight? :wink:
Als je hardstyle en hardcore mixt op één feestje is het sowieso ruzie en vechten. Hardstyle volk is heel ander volk dan hardcore volk en ze mixen over het algemeen gewoon niet goed. Mooiboys vs. Oldskool, zo noem ik het altijd maar..
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gaan we dan met zijn tweeën zwemmen :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Serenity zei:
Het was toch ook thunderdome fightnight? :wink:
Klik om te vergroten...

ik bedoelde dat het ook waarschijnlijk weer vechten wordt bij de Thunderdome stage op ML...maar bij fight night geen vechten gezien...ook niet echt op gelet met mijn vage kop :P

Serenity zei:
Als je hardstyle en hardcore mixt op één feestje is het sowieso ruzie en vechten. Hardstyle volk is heel ander volk dan hardcore volk en ze mixen over het algemeen gewoon niet goed. Mooiboys vs. Oldskool, zo noem ik het altijd maar..
Klik om te vergroten...

in hardstyle heb je ook weer versdchillende soorten mensen...de echte liefhebbers en meelopers...
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nou :( Het is uitverkocht :(
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Serenity zei:
Nou :( Het is uitverkocht :(
Klik om te vergroten...

wat een motherfucker idd...iemand toevallig 3 kaarten in de verkoop? :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."