#1
Workingman's Blues #2 - Bob Dylan
Forgotten (Lost Angels) is dé track van het album vind ik.Petard zei:Op 't moment luister ik veel 't album Sacrament van Lamb Of God. Vooral het nummer 'More Time To Kill' is echt heerlijk ^^
Leugens! Leugens!Andrew zei:Descending is DE track van het Sacrament album! En daarna Blacken the Cursed Sun!
Getipt door wie?Dopezilla zei:Leugens! Leugens!Andrew zei:Descending is DE track van het Sacrament album! En daarna Blacken the Cursed Sun!
Tevens, Redneck mag dan wel het "hitje" van het album zijn, het is verdomd catchy.
Maar doe mij toch maar Burn the Priest. Dat is hun beste werk.
Olle
Andrew zei:Pffff moeilijk.. moeilijk.. Creed - Away in Silence vind ik op dit moment erg mooi en ik ben weer helemaal gek op het NOLA(New Orleans, Louisiana) album van Down! en alles van Johnny Cash vind ik op dit moment ook erg mooi, Tea for the Tillerman album van Cat Stevens staat ook hoog op dit moment even als het Blood on the Tracks album van Bob Dylan.
All credits to drain bamage.drain bamage zei:Getipt door wie?Dopezilla zei:Maar doe mij toch maar Burn the Priest. Dat is hun beste werk.![]()
Well thank you!High on fire zei:Andrew zei:Pffff moeilijk.. moeilijk.. Creed - Away in Silence vind ik op dit moment erg mooi en ik ben weer helemaal gek op het NOLA(New Orleans, Louisiana) album van Down! en alles van Johnny Cash vind ik op dit moment ook erg mooi, Tea for the Tillerman album van Cat Stevens staat ook hoog op dit moment even als het Blood on the Tracks album van Bob Dylan.
man jou muzieksmaak is heerlijk!![]()
ff helemaal strak staan en dit nummer luisteren en lekker schijt aan alles!!meisje20 zei:Wat is momenteel je lievelingsliedje?
bleh wat haat ik dat nummerMan_in_the_Box zei:Voor mij is het op dit moment: Kid Rock - All summer long
El_V zei:bleh wat haat ik dat nummerMan_in_the_Box zei:Voor mij is het op dit moment: Kid Rock - All summer long
<3!Man_in_the_Box zei:El_V zei:bleh wat haat ik dat nummerMan_in_the_Box zei:Voor mij is het op dit moment: Kid Rock - All summer long
Het is idd niet het beste nummer ooit, maar geef toe het is wel catchy, ben er ook alweer overheen.
Momenteel is het: Radiohead - All I Need
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."