Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is momenteel je lievelingsliedje?

Wat is momenteel je lievelingsliedje?

361 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Workingman's Blues #2 - Bob Dylan
O
OpenmindedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dnm Feat Jade - Liquid Skies (DJ Rebel Remix)
heel mooi liedje:)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Petard zei:
Op 't moment luister ik veel 't album Sacrament van Lamb Of God. Vooral het nummer 'More Time To Kill' is echt heerlijk ^^
Klik om te vergroten...
Forgotten (Lost Angels) is dé track van het album vind ik.

OT: ik denk dat Winter Hunter van Jesse Sykes & The Sweet Hereafter wel een van mijn favorieten is op het moment. En The Island/Come And See/The Landlord's Daughter/You'll Not Feel The Drowning (Ja, dat is één nummer) van The Decemberists.

Olle
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#4
Descending is DE track van het Sacrament album! En daarna Blacken the Cursed Sun!
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Andrew zei:
Descending is DE track van het Sacrament album! En daarna Blacken the Cursed Sun!
Klik om te vergroten...
Leugens! Leugens!

Tevens, Redneck mag dan wel het "hitje" van het album zijn, het is verdomd catchy.

Maar doe mij toch maar Burn the Priest. Dat is hun beste werk. :grin:

Olle
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dopezilla zei:
Andrew zei:
Descending is DE track van het Sacrament album! En daarna Blacken the Cursed Sun!
Klik om te vergroten...
Leugens! Leugens!

Tevens, Redneck mag dan wel het "hitje" van het album zijn, het is verdomd catchy.

Maar doe mij toch maar Burn the Priest. Dat is hun beste werk. :grin:

Olle
Klik om te vergroten...
Getipt door wie?

ot:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ozkh_uAWMqQ&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ozkh_uAWMqQ&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
H
High on fireLid
01-01-2024, 00:00
#7
Andrew zei:
Pffff moeilijk.. moeilijk.. Creed - Away in Silence vind ik op dit moment erg mooi en ik ben weer helemaal gek op het NOLA(New Orleans, Louisiana) album van Down! en alles van Johnny Cash vind ik op dit moment ook erg mooi, Tea for the Tillerman album van Cat Stevens staat ook hoog op dit moment even als het Blood on the Tracks album van Bob Dylan.
Klik om te vergroten...

man jou muzieksmaak is heerlijk! :sunglasses:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
drain bamage zei:
Dopezilla zei:
Maar doe mij toch maar Burn the Priest. Dat is hun beste werk. :grin:
Klik om te vergroten...
Getipt door wie?
Klik om te vergroten...
All credits to drain bamage. :grin:

Olle
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#9
High on fire zei:
Andrew zei:
Pffff moeilijk.. moeilijk.. Creed - Away in Silence vind ik op dit moment erg mooi en ik ben weer helemaal gek op het NOLA(New Orleans, Louisiana) album van Down! en alles van Johnny Cash vind ik op dit moment ook erg mooi, Tea for the Tillerman album van Cat Stevens staat ook hoog op dit moment even als het Blood on the Tracks album van Bob Dylan.
Klik om te vergroten...

man jou muzieksmaak is heerlijk! :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Well thank you!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dubstep :stoned:

p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#11
steen met jahva sound - grote top <3 nummertje over drugs,.. hilarisch
steen - blanke rapper :rock: ff helemaal strak staan en dit nummer luisteren en lekker schijt aan alles!!
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#12
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
meisje20 zei:
Wat is momenteel je lievelingsliedje?
Klik om te vergroten...

Onder het mom van "beter goed gejat dan slecht bedacht" :grin:.

Titel zegt het al, het liedje dat op dit moment of al dagen of misschien al jaren in je hoofd zit, omdat het makkelijk, fout of gewoon erg goed is.

Voor mij is het op dit moment: Kid Rock - All summer long
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spinal & Steen - Hier een Pen

Chopchopchop drupdrupdrup chopchopchop drupdrupdrup! :tearsofjoy:
e
essiej666Lid
01-01-2024, 00:00
#16
infected mushroom-becoming insane :hearteyes:
en
code 64-leaving earth :grin:
hou van die nummers
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#17
Man_in_the_Box zei:
Voor mij is het op dit moment: Kid Rock - All summer long
Klik om te vergroten...
bleh wat haat ik dat nummer

mijne: Nathan Fake - The Sky Was Pink (James Holden Remix)
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
El_V zei:
Man_in_the_Box zei:
Voor mij is het op dit moment: Kid Rock - All summer long
Klik om te vergroten...
bleh wat haat ik dat nummer
Klik om te vergroten...

Het is idd niet het beste nummer ooit, maar geef toe het is wel catchy, ben er ook alweer overheen.
Momenteel is het: Radiohead - All I Need
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#19
Man_in_the_Box zei:
El_V zei:
Man_in_the_Box zei:
Voor mij is het op dit moment: Kid Rock - All summer long
Klik om te vergroten...
bleh wat haat ik dat nummer
Klik om te vergroten...

Het is idd niet het beste nummer ooit, maar geef toe het is wel catchy, ben er ook alweer overheen.
Momenteel is het: Radiohead - All I Need
Klik om te vergroten...
<3!
Radiohead!
All i need is inderdaad geweldig

Voor mij is het nu; Radiohead- Like spinning plates
en Russian Circles- Station
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#20
The Verve - Bittersweet symphony

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."