Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is momenteel je lievelingsliedje?

Wat is momenteel je lievelingsliedje?

361 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Man at work: Land down under :stoned:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik dacht altijd dat iedereen op df een hekel aan Radiohead had behalve ik.

Radiohead - How to dissappear completely.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#3
the jayhawks-blue :hearteyes:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#4
net herontdekt...ACDC - Kicked In The Teeth :hearteyes: wat een energie!!!!
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
meisje20 zei:
Wat is momenteel je lievelingsliedje?
Klik om te vergroten...

Onder het mom van "beter goed gejat dan slecht bedacht" :grin:.

Titel zegt het al, het liedje dat op dit moment of al dagen of misschien al jaren in je hoofd zit, omdat het makkelijk, fout of gewoon erg goed is.

Voor mij is het op dit moment: Kid Rock - All summer long
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spinal & Steen - Hier een Pen

Chopchopchop drupdrupdrup chopchopchop drupdrupdrup! :tearsofjoy:
e
essiej666Lid
01-01-2024, 00:00
#7
infected mushroom-becoming insane :hearteyes:
en
code 64-leaving earth :grin:
hou van die nummers
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#8
Man_in_the_Box zei:
Voor mij is het op dit moment: Kid Rock - All summer long
Klik om te vergroten...
bleh wat haat ik dat nummer

mijne: Nathan Fake - The Sky Was Pink (James Holden Remix)
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
El_V zei:
Man_in_the_Box zei:
Voor mij is het op dit moment: Kid Rock - All summer long
Klik om te vergroten...
bleh wat haat ik dat nummer
Klik om te vergroten...

Het is idd niet het beste nummer ooit, maar geef toe het is wel catchy, ben er ook alweer overheen.
Momenteel is het: Radiohead - All I Need
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#10
Man_in_the_Box zei:
El_V zei:
Man_in_the_Box zei:
Voor mij is het op dit moment: Kid Rock - All summer long
Klik om te vergroten...
bleh wat haat ik dat nummer
Klik om te vergroten...

Het is idd niet het beste nummer ooit, maar geef toe het is wel catchy, ben er ook alweer overheen.
Momenteel is het: Radiohead - All I Need
Klik om te vergroten...
<3!
Radiohead!
All i need is inderdaad geweldig

Voor mij is het nu; Radiohead- Like spinning plates
en Russian Circles- Station
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#11
The Verve - Bittersweet symphony
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hans zei:
Ik dacht altijd dat iedereen op df een hekel aan Radiohead had behalve ik.

Radiohead - How to dissappear completely.
Klik om te vergroten...
Was je er ook 1 juli :)?
Was echt een vreselijk goed concert..
Was vooral blij toen ze Climbing up the walls en There There speelden.
En Idioteque en Everything in it's right place waren ook echt onwijs vet gedaan..
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#13

Gimme that punk! :rock:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
^ Lekker! :mrgreen:

South Park - Its Easy Mmmkay
W
WhiterabbitLid
01-01-2024, 00:00
#15
Buffalo Springfield "For What It's Worth", heerlijk nummer :sunglasses:
en niet te vergeten : Jefferson Airplane "White Rabbit" is ook zalig..
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Machinae Supremacy - Trinity
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fleet Foxes - He Doesn't Know Why
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#18
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/7s7KlQYVBwc&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/7s7KlQYVBwc&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Crookers - My Penny

Vind de sounds die ze (ook bij andere nummers) gebruiken gewoon orgineel en gaaf :sunglasses: (naja misschien komt dat ook maar omdat dit mijn favo nummer was tijdens mijn laatste xtc trip :P )
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#19
crosby, stills, nash & young - teach your children

van het magistrale album; deja-vu...geschreven door graham nash
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#20
scatman john - scatman.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."