#1
Man at work: Land down under 


meisje20 zei:Wat is momenteel je lievelingsliedje?
bleh wat haat ik dat nummerMan_in_the_Box zei:Voor mij is het op dit moment: Kid Rock - All summer long
El_V zei:bleh wat haat ik dat nummerMan_in_the_Box zei:Voor mij is het op dit moment: Kid Rock - All summer long
<3!Man_in_the_Box zei:El_V zei:bleh wat haat ik dat nummerMan_in_the_Box zei:Voor mij is het op dit moment: Kid Rock - All summer long
Het is idd niet het beste nummer ooit, maar geef toe het is wel catchy, ben er ook alweer overheen.
Momenteel is het: Radiohead - All I Need
Was je er ook 1 juliHans zei:Ik dacht altijd dat iedereen op df een hekel aan Radiohead had behalve ik.
Radiohead - How to dissappear completely.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."