#1
Cooper zei:HAllo mensen,
Ik was laatst met iemand aan het praten over de verschillende scene's en drugsgebruik.
't is natuurlijk obvious dat in de technoscenes en hardcorescene's vanalles gebruikt wordt,
maar hij dacht dat er in de Dnbasssfeer eigenlijk niet zoveel gebruikt wordt.
Ik heb zelf eerlijk gezegd ook nooit zoveel gebruikers gezien op Dnbassfeestjes.
Heb ik niet goed gekenen, of klopt het? Dnbass leent zich er opzich prima voor lijkt me.
greetz
Ik ken toch zat mensen die op DnB feestjes dope gebruik(t)en. Vak MDMA tot LSD. Ligt denk ik meer aan de persoon dan aan de 'scene'. Sowieso is in elke 'scene' nuttigen van alcohol te vinden, welke ook een drug is.

