#1
Haha, heel nuutig jadrain bamage zei:
Haha, heel nuutig jadrain bamage zei:
buzzrider zei:Blaf me nu niet af omdat ik het vraag, maar wat vinden jullie zo aantrekkelijk aan die muziek?
Ik vind het gewoon een hoop demonisch geroepmaar dit is dan weer gewoon mijn mening. Maar ik ben benieuwd naar de mening van de kenners.
buzzrider zei:Blaf me nu niet af omdat ik het vraag, maar wat vinden jullie zo aantrekkelijk aan die muziek?
Ik vind het gewoon een hoop demonisch geroepmaar dit is dan weer gewoon mijn mening. Maar ik ben benieuwd naar de mening van de kenners.
Dus het heeft niks te maken met de dood, pijn en satanisme en van die dingen? Het is vooral dat dat ik niet begreep, hoe je kan genieten van themas die gaan over iets wat je zelf nooit wil meemaken.drain bamage zei:buzzrider zei:Blaf me nu niet af omdat ik het vraag, maar wat vinden jullie zo aantrekkelijk aan die muziek?
Ik vind het gewoon een hoop demonisch geroepmaar dit is dan weer gewoon mijn mening. Maar ik ben benieuwd naar de mening van de kenners.
ik heb er nog 1, aangezien ik ook van klassieke muziek hou, het erg bombastische muziek, zoals RSW al zei: het is groots, als ik naar britney spears of welk ander 16-jarig popsletje dan ook luister komt die atmosfeer in geen 100 jaar naar boven bij mij
Ellesdee zei:Morgen @ baroeg in Rotterdam
Sargeist (FI black)
Baptism (FI black)
Celestial Bloodshed (NO black)
Lugubre (NL black)
Entree 10 euro. Open 19.00 uur!
http://www.myspace.com/sargeist
http://www.myspace.com/baptismunofficial
http://www.myspace.com/celestialbloodshed
http://www.myspace.com/lugubreofficial
azgaza zei:Hee vet ik ken al die bands. Ik luister ook black metal maar toch wel andere bands. Het vetste vind ik Urfaust, dat is gewoon het aller beste op muzikaal gebied ooit. Ik vind Lurker of Chalize ook we heel vet, maar Leviathan eigenlijk beter. Daarnaast hou ik van de oude noorse black metal bands, darkthrone, emperor, immortal, burzum, mayhem etc. Oh en Deathspell Omega is ook heel boeiend, maar ik vind heel veel vet, er staat hier naast me dan ook een rek met 100 black metal cd's.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."